ابزار جدید Ad Analytics Spotify چیست و چگونه کار می کند؟


ابزار تحلیلی جدید Spotify در روش اندازه گیری تأثیر محتوای خود انقلابی ایجاد می کند. در این مقاله توضیح می دهیم که Spotify Ad Analytics چیست و چگونه کار می کند.

Spotify Ad Analytics چیست؟

ابزار جدید Ad Analytics راه حلی است که به گونه ای طراحی شده است که تبلیغ کنندگان و آژانس ها بتوانند اثربخشی تبلیغات خود را در Spotify ارزیابی کنند.، چه در محیط پلتفرم و چه خارج از آن. این افزونه جامع به اندازه گیری تاثیر تبلیغات شما در تمام مراحل قیف بازاریابی کمک می کند.

ویژگی های Spotify Ad Analytics

از جمله ویژگی های اصلی Spotify Ad Analytics، شامل می شوند:

  • Spotify به تبلیغ کنندگان دسترسی رایگان به انواع مختلف ارائه می دهد راه حل های اندازه گیری دست اول (1P) که به آنها اجازه می دهد نام تجاری خود را ارتقا دهند و تبدیل را افزایش دهند. صرف نظر از فرمت تبلیغاتی انتخاب شده در Spotify، چه پادکست یا موسیقی.
  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از یک داشبورد متمرکز برای دسترسی به گزارش‌ها استفاده کنند افزایش برند Spotify. این گزارش ها یادآوری آگهی، آگاهی از برند و توجه مصرف کننده را ارزیابی می کند.
  • گزارش‌های ارتقای برند مبتنی بر پیکسل Spotify را می‌توان برای اندازه‌گیری اینکه آیا مصرف‌کنندگان یک آگهی را شنیده‌اند و سپس اقدامی انجام داده‌اند، بدون توجه به جایی که کمپین‌های صوتی اجرا می‌شوند، مورد استفاده قرار داد.
  • ممکن است تبلیغ کنندگان به آن دسترسی داشته باشند خدمات اندازه گیری جهانی Shopify در 11 بازار مختلف این به شما امکان می دهد تا چشم اندازی از نتایج کمپین های خود در کشورهایی مانند استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، نیوزلند، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا.

اندازه گیری و نتایج در Spotify با Podsights

با این نسخه جدید، Spotify Podsights را برای ارائه یک ادغام می کند دسترسی یکپارچه به خدمات اندازه گیری و آمار شما. به این ترتیب، با ارزیابی همه چیز از توسعه برند گرفته تا عملکرد در همه قالب‌های تبلیغاتی موجود در Spotify، می‌توان نتایجی را که واقعاً در تجارت مهم هستند، اندازه‌گیری کرد.

با این اکتساب، تبلیغ کنندگان بسیار مهمی مانند Grammarly y Shopify آنها اولین شرکت هایی بودند که نسخه آزمایشی این ابزار را آزمایش کردند و نتایج به دست آمده تا حد زیادی مثبت بود. این برندها از راه حل های هدف گذاری Spotify برای افزایش تبدیل آنلاین استفاده کردند.

آیا می توانید ردیابی تبدیل را در تبلیغات Spotify اجرا کنید؟

ناشران پادکست در حال حاضر توانایی ردیابی تبدیل و ارجاع برای فروش مستقیم خود را دارند. این بدان معناست که تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌ها می‌توانند بدون توجه به جایی که هزینه می‌کنند، دید متمرکزی از عملکرد تبلیغات صوتی دیجیتال داشته باشند.

علاوه بر این، توابع جدید در اجرا شده است مگافون که ناشران را قادر می سازد تا فروش روزانه و عملیات اندازه گیری خود را بهبود بخشند. این پیشرفت‌ها نشان‌دهنده و در فرصت‌های جدید برای بهینه‌سازی عملکرد و به حداکثر رساندن نتایج در محیط پادکست منعکس می‌شوند.

تبلیغات Spotify چقدر هدفمند هستند؟

تبلیغات Spotify به دلیل ویژگی‌های خاص آن‌ها به ویژگی‌های جمعیتی شما، مانند جنسیت، سن، پلتفرم و موقعیت مکانی متمایز می‌شوند. علاوه بر این، گزینه‌ها و فیلترهای پیشرفته‌ای وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا زمینه‌ها و علایق را در زمان واقعی، علاوه بر ژانر و پایه طرفداران در رابطه با سبک موسیقی، تقسیم‌بندی کنید.

انتساب مبتنی بر پیکسل چیست و Shopify چگونه از آن استفاده می کند؟

اسناد مبتنی بر پیکسل روشی برای ردیابی و درک تأثیر کمپین های تبلیغاتی در کانال های مختلف است. Shopify از این تکنیک برای تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین های چند بازاری خود و به دست آوردن بینشی در مورد اثربخشی آنها استفاده می کند.

آیا ابزار جدید Ad Analytics Spotify واقعا مفید است؟

این ابزار جدید Spotify بسیار جالب و ضروری است زیرا آغاز نوآوری های بیشتر در اندازه گیری و بهینه سازی، عملکرد تبلیغات است. این یک محیط تکنولوژیکی است که دائماً در حال تغییر است، جایی که تصمیم‌گیری‌ها در مورد کمپین‌های بازاریابی دیجیتال به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شوند و معیارها پراکنده‌تر می‌شوند.

در آن چارچوب، ابزار Spotify Ad Analytics دیدگاه، تجزیه و تحلیل و دیدگاه بسیار سازگارتری را در مورد عملکرد قطعات موسیقی ارائه می دهد از پلتفرم و کانال های دیجیتال به صورت عملی.

آخرین پست های توماس ایوالدی (همه را ببین)

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر شما در مورد این پست چیست؟


0
/
5


میانگین:
0


رتبه بندی ها:
0

ارزیابی شما:

دیدگاهتان را بنویسید