اهمیت RaterHub، ارزیابی کننده کیفیت گوگل


به طور معمول، شرکت هایی که در تولید محتوا سرآمد هستند، باید با این احتمال دست و پنجه نرم کنند که الگوریتم از گوگل آنها را به خوبی در نتایج جستجو قرار دهید. هدف از این کار جذب حداکثر تعداد بازدید ممکن است که به سود و امکان دستیابی به مشتریان بهتر تبدیل می شود.

چیزی که خیلی ها نمی دانند و مهم است این است که گوگل از سایت هایی استفاده می کند که به این صورت کار می کنند ارزیاب های کیفیت آنها توسط کارکنان خود مدیریت می شوند. به این ترتیب آنها میزان عملکرد موتور جستجو را تجزیه و تحلیل و ارزیابی می کنند. آنها این کار را از طریق پلتفرم های مختلف انجام می دهند، اما پلت فرمی که امروز می خواهیم توضیح دهیم این است RaterHub.

علاوه بر این، ما قصد داریم به شما بگوییم که چیست بخورید، نام اختصاری که معنایی را پنهان می کند که همه وب سایت ها اگر بخواهند ترافیک کمی و کیفی جذب کنند باید کاملاً پوشش دهند.

RaterHub چیست؟

RaterHub پلتفرمی است که با گوگل مرتبط است و برای ارزیابی کیفیت نتایج یک وب سایت خاص در موتور جستجو استفاده می شود.. ارزیاب های کیفیت که افرادی هستند که توسط گوگل از طریق شرکت های خارجی استخدام شده اند، وظیفه تجزیه و تحلیل و ارزیابی صفحات را بر عهده دارند. از این تجزیه و تحلیل، آنها امتیازات را به دست می آورند EEAT مخفف Experience, Knowledge, Authority and Trust است.

این بسیار مهم است زیرا اگرچه ارزیابی کنندگان کیفیت نمی توانند مستقیماً بر نتایج جستجو تأثیر بگذارند، اما نظر آنها توسط خود گوگل برای بهبود الگوریتم موتور جستجوی خود در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این، ذکر این نکته ضروری است که ارزیاب های کیفیت حرفه ای نیستند سئو بازاریابی دیجیتال به این صورت. آنها با قراردادهای پاره وقت و مدت معین از خانه کار می کنند. گوگل در حال حاضر بیش از 10000 ارزیابی کننده کیفیت در سراسر جهان دارد.

ارزیابی بر نتایج جستجویی که ممکن است یک مقاله داشته باشد تأثیری ندارد. با این حال، مشاهدات توسط Google در نظر گرفته می‌شود و به آن اجازه می‌دهد تا بهبود یابد و تجربه کاربری رضایت‌بخش‌تری ارائه دهد.

راهنمای دستورالعمل های کیفیت وجود دارد، سندی که معیارهای ارزیابی وب سایت ها را تعیین می کند. این یک سند است PDF به زبان انگلیسی با کلیدهای اصلی که گوگل برای یک سایت واقعا خوب در نظر می گیرد.

چرا RaterHub از یک وب سایت بازدید می کند؟

Raterhub زمانی از یک وب سایت بازدید می کند که شروع به رتبه بندی خوبی برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا کند. کارمندان Google که به عنوان آزمایش کننده کیفیت نیز شناخته می شوند، سطح EEAT را بررسی می کنند.

دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی گوگل به طور مرتب به روز می شوند. لازم به ذکر است که ارزیابی تاثیر مستقیمی بر نتایج جستجو ندارد. با این حال، آنها به گوگل کمک می کنند تا کیفیت و ارتباط وب سایت ها را درک کند و تجربه جستجو را برای کاربران بهبود بخشد.

بنابراین، EEAT چیست؟

EEAT که همانطور که توضیح دادیم به معنای تجربه، دانش، اقتدار و قابلیت اطمینان است. آنها دستورالعمل‌هایی هستند که در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google یافت می‌شوند. اگر این حروف شکسته شوند، معنای هر کدام به شرح زیر است:

  • تجربه: تجربه یک سایت در یک موضوع خاص است، صفحاتی که در نوع خاصی از محتوا تجربه دارند بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرند.
  • تخصص (دانش): شامل تأیید این است که سایت و نویسنده آن در موضوع مورد نظر متخصص هستند.
  • مرجع (autoridad): شهرت وب سایت در اینترنت، پیشرو بودن در زمینه خود و تعداد لینک هایی است که با سایر سایت های باکیفیت دارند.
  • امانت: این شفافیت است و چقدر هم سایت و هم اطلاعات آن قابل اعتماد است. در این راستا کیفیت محتوا و پروتکل های امنیتی آن نقش بسزایی دارد.

EEAT تنها بخشی از دستورالعمل هایی است که ارزیاب های کیفیت هنگام ارزیابی یک وب سایت در نظر می گیرند. هنگامی که کارمندان Google از سایتی از طریق raterhub.com بازدید می کنند، تمام جنبه های تجربه، اعتبار و قابلیت اعتماد سایت را بررسی می کنند.

مشخص است که EEAT یک موضوع بحث برانگیز در دنیای SEO است، زیرا تأثیر آن بر موقعیت های جستجو بسیار مبهم است و کاملاً واضح نیست. توصیه می‌شود برای تضمین تجربه کاربری خوب، توصیه‌های دستورالعمل‌های کیفیت Google را در نظر بگیرید.

اقداماتی برای خشنود کردن الگوریتم طبق EEAT

برخی از اقدامات و بررسی های توصیه شده برای گوگل برای ارزش گذاری بهتر وب سایت در رابطه با موقعیت آن عبارتند از:

  • بررسی کمپین های لینک بیلدینگ
  • هم در سایت و هم در نمایه کسب و کار، رتبه بندی و بررسی های خوبی داشته باشید.
  • بررسی کنید که اطلاعات صحیح و مرتبط با هدف جستجوی کاربر است.
  • صفحات نویسنده کار
  • یک وب سایت شفاف و ایمن داشته باشید که با پروتکل های امنیتی سایت مطابقت داشته باشد (HTTPS).
  • سایت باید بخشی از “ما” یا “کی هستیم”و همچنین بخش سوالات متداول (سوالات متداول).

چگونه بفهمیم که RaterHub از یک وب سایت بازدید می کند؟

در صورت مشکوک بودن به بازدید از وب سایت توسط RaterHub، می توان آن را با استفاده از آن تأیید کرد تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل از طریق مراحل زیر:

  • وارد Google Analytics شوید.
  • روی “اکتساب” در نوار کناری سمت راست کلیک کنید.
  • بعد، نشان داده شده است که روی “همه ترافیک” کلیک کنید.
  • گزینه “References” را انتخاب کنید.
  • باید محدوده تاریخ را تنظیم کنید تا داده‌های 12 ماه گذشته یا دوره‌ای را که می‌خواهید تجزیه و تحلیل کنید نشان دهد.
  • در نوار جستجو، “raterhub” را وارد کنید.
  • نتایج، تعداد بازدیدهایی را که از “raterhub” یا هر منبع ترافیک دیگری از ارزیاب‌های کیفیت جستجوی Google دریافت می‌کنند، نشان می‌دهد.
فوئنته: میز سرو

نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که raterhub.com تنها منبع ترافیک برای رتبه‌دهندگان کیفیت جستجوی گوگل نیست. آنها ممکن است از پلتفرم ها و روش های دیگری برای دسترسی به وب سایت شما و ارزیابی محتوای شما استفاده کنند.

آیا RaterHub تنها ارزیاب کیفیت ترافیک وب سایت است؟

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم، RaterHub تنها ارزیاب ترافیکی نیست که گوگل از آن استفاده می کند، موارد دیگری مانند:

  • برنامه
  • CroChaos
  • iSoftStone
  • RaterLabs
  • نیروی کار Logiq

بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که هر یک از این نام‌ها در داده‌های Google Analytics ظاهر می‌شوند، ممکن است در دامنه شما بازرسی صورت گرفته باشد. بازدید از این سایت ها اغلب زمانی آغاز می شود که یک سایت بسیار فعال باشد. آنها به دنبال تأیید این هستند که این افزایش فعالیت به دلیل کیفیت محتوا است و نه به دلیل عملکردهای بی کیفیت یا خرید پیوندهای هرزنامه.

در پایان روز: آیا توجه به ارزیاب های کیفیت مهم است؟

مطمئناً، EEAT برای سئو و کمپین های بازاریابی بسیار مهم است. الگوریتم گوگل برای ارزیابی و تعیین قابلیت اطمینان یک وب سایت آموزش داده شده است. اگر دامنه دیگری تجربه رضایت‌بخش‌تری را برای کاربران فراهم کند، Google آن را در اولویت قرار می‌دهد و آن را در نتایج جستجوی خود جلوتر قرار می‌دهد و بقیه سایت‌هایی را که این پارامترها را برآورده نمی‌کنند، حذف می‌کند.

اگر به دنبال راهی برای بهبود کیفیت سایت خود برای رتبه بهتر در نتایج جستجو هستید، در انتخاب خدمات کمپین بازاریابی ما تردید نکنید.. تیم MD Marketing Digital ما در این فعالیت ها تخصص دارد و ما آماده ارائه داده های دقیق به شما هستیم.

از تماس با ما برای کمک به بهبود کیفیت وب سایت خود دریغ نکنید!

فونت های مورد استفاده:





آخرین پست های توماس ایوالدی (همه را ببین)

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر شما در مورد این پست چیست؟


0
/
5


میانگین:
5


رتبه بندی ها:
4

ارزیابی شما:

دیدگاهتان را بنویسید