با رهبر جدید Yoast آشنا شوید: کیمبرلی کول • Yoast


در 1 می، کیمبرلی کول به عنوان مدیر کل نیوفولد اروپا منصوب شد، با تمرکز اصلی نقش خود بر رهبری Yoast. از زمانی که مدیر عامل سابق ما Thijs de Valk کنار رفت، Yoast به دنبال یک رهبر تجاری جدید است. در کیمبرلی، ما یک فرد خارق العاده برای ایفای این نقش پیدا کردیم. کیمبرلی پس از یک حرفه طولانی و جهانی به ما می‌پیوندد و ما بسیار خوشحالیم که او را همراهی می‌کنیم.

مدیر کل جدید: کیمبرلی کول

کیمبرلی استرالیایی است اما خود را بیشتر شهروند جهان می داند. او یک مدیر مجرب جهانی با تجربه گسترده در خدمات مالی و فناوری است. او با بیش از 20 سال تجربه به عنوان یک رهبر استراتژیک راهبردی در بازار، به مشتریان در مناطق مختلف کمک کرده است تا راه حل هایی را برای موفقیت در دنیایی که دائماً مختل می شود شناسایی کنند.

کیمبرلی با نام های بزرگی مانند رویترز و تامسون رویترز در نقش های مختلف از مدیریت محصول گرفته تا فروش و بازاریابی کار کرده است. اخیراً، او به عنوان مدیر ارشد بازرگانی در Lynk خدمت کرده است، دانشی موفق به عنوان یک مجموعه خدمات B scale up. کیمبرلی علاوه بر پیشینه حرفه‌ای چشمگیرش، «زنان مخاطره‌آمیز» را نیز تأسیس کرد، جامعه‌ای که هدف آن الهام بخشیدن و ایجاد ارتباط بین زنان برای جسور بودن، گسترش خود و ریسک‌پذیری بود. او به طور باورنکردنی مشتاق توانمندسازی زنان از همه اقشار است.

کیمبرلی مشتاقانه منتظر است تا یواست را در این فصل جدید راهنمایی کند: “من از حضور در کشتی و سفری که در پیش داریم هیجان زده هستم. جوست و ماریکه یک شرکت فوق العاده ساختند و ما به ساختن بر اساس بنیاد باورنکردنی آنها ادامه خواهیم داد. این شروع فصل جدیدی برای Yoast است و با تیم با استعدادمان، مشتاقانه منتظر نوآوری و بهبود محصولات و خدمات خود هستم تا به عنوان یک رهبر بازار سئو ادامه دهیم.

آیا تغییرات قابل توجهی رخ خواهد داد؟

«از آنجایی که من تازه وارد دنیای وردپرس هستم، ابتدا به تیم شگفت‌انگیز Yoast، مشتریان ما و جامعه گوش می‌دهم و یاد می‌گیرم. تمرکز اصلی من این است که نیازهای مشتریان خود را درک کنم، ببینم چگونه می توانیم به آنها خدمات بهتری ارائه دهیم، و همچنان به پیش بینی آنچه برای جامعه، از جمله برخی از شرکای فوق العاده ما، سود خواهد برد، ادامه می دهم. قطعا فصل جدیدی برای Yoast است که با تیم خواهم نوشت. البته، ماموریت ما همچنان “SEO برای همه” در هسته است، اما قدرت نیوفولد را برای ارائه حتی بیشتر به مشتریان، شرکا و جامعه به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *