تاثیر برند خود را بالا ببرید


اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ هستید، این روزها تقریبا غیرممکن است که مزایای بالقوه یکپارچه سازی را نادیده بگیرید. بازاریابی اینفلوئنسرها در چارچوب استراتژی های فعلی

اینفلوئنسرها بیشتر از افرادی هستند که فالوورهای وفادار زیادی دارند و می توانند به شما در گسترش نام شرکت، محصولات یا خدماتتان کمک کنند.

آنها می توانند حدس و گمان را از جلب اعتماد مخاطبان هدف گرفته و به سرعت آنها را به مشتریان خریدار وفادار تبدیل کنند.

تصور کنید اگر خودتان یک تأثیرگذار شوید، چقدر بیشتر می توانید برای برند خود انجام دهید.

دسترسی، وفاداری و رابطه ای که می توانید با مشتریان خود ایجاد کنید می تواند تلاش های آگاهی از برند شما را به استراتوسفر بفرستد.

با این حال، انجام صحیح آن و به دست آوردن نتایجی که به دنبال آن هستید، هنر بزرگی دارد. در اینجا نگاهی دقیق تر به آنچه باید بدانید آورده شده است.

اینفلوئنسر چیست؟

اگرچه تأثیر چشمگیر آنها گاهی اوقات می تواند چیز دیگری به نظر برسد، اینفلوئنسرها به ندرت ستاره های سینما، مدل ها، ورزشکاران یا افراد مشهور هستند.

بجای، بیشتر افراد عادی هستند که مهارت ها یا دانش استثنایی دارند وقتی صحبت از موضوع یا زمینه خاصی می شود.

آنها همچنین متوجه شده اند که چگونه می توانند این کار را برای آنها انجام دهند و از نفوذ خود برای ایجاد تعداد زیادی فالوور وفادار و قابل اعتماد در سیستم عامل های رسانه اجتماعی انتخابی خود استفاده کنند.

طبیعتاً چندین دسته وجود دارد که یک اینفلوئنسر بر اساس تعداد مخاطبان خود و میزان دسترسی کلی آنها می تواند در آنها قرار گیرد.

آنها عبارتند از:

نانو اینفلوئنسرها

اینها شخصیت های رسانه های اجتماعی بسیار پرطرفدار و محبوبی هستند که تعداد دنبال کنندگان شخصی کوچکتر و بین 500 تا 1000 نفر دارند.

میکرو اینفلوئنسرها

میکرو اینفلوئنسرها که مطلوب ترین نوع اینفلوئنسر در نظر گرفته می شوند، بین 1000 تا 100000 نفر مخاطب دارند. آنها در رشته خود استاد هستند و تعادل خوبی بین دسترسی و صمیمیت برقرار می کنند.

اینفلوئنسرهای کلان

این اینفلوئنسرها به طور متوسط ​​بین 100000 تا 999999 دنبال کننده دارند و معمولاً شخصیت های بزرگی در یک جایگاه خاص مانند زیبایی یا بازی هستند.

مگا اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرهایی که این سطح نخبگان را اشغال می کنند میلیون ها دنبال کننده دارند. در زمینه رسانه های اجتماعی، حداقل، آنها افراد مشهور افتخاری هستند و سطح باورنکردنی از دسترسی دارند.

چرا باید سعی کنید یک تأثیرگذار شوید؟

همه اینفلوئنسرها از کاری که انجام می‌دهند یک حرفه تمام وقت ایجاد نکرده‌اند، اگرچه برخی از موفق‌ترین افراد در صورت تمایل می‌توانند.

با این حال، پتانسیل کسب درآمد از تنها مزیت مرتبط با اینفلوئنسر شدن در جایگاه یا حوزه انتخابی شما نیست.. در اینجا خلاصه ای از برخی دیگر آورده شده است.

همکاری با سایر تأثیرگذاران سطح بالا آسان تر است

اکثر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی مایل نیستند یا نمی توانند هر پیشنهاد مشارکتی را که برایشان پیش می آید بپذیرند.

به هر حال، در یک روز زمان زیادی وجود دارد و هر کسی می تواند آن را به عهده بگیرد.

هر چه اینفلوئنسر مهمتر و مشهورتر باشد، علاقه مندی او به یک همکاری جدید دشوارتر خواهد بود.

با این حال، شرکت‌های با نفوذی که به سطح بالایی از شناخت برند دست یافته‌اند، شانس بسیار بیشتری برای دریافت آن «بله» مطلوب دارند.

این یک راه عالی برای مرتبط ماندن است.

این روزها وقتی صحبت از رسانه‌هایی که مصرف می‌کنند، گزینه‌های زیادی در اختیار مردم است، اما نسل جوان معمولاً ترجیح می‌دهند تا اصلاحات خود را آنلاین دریافت کنند.

آن‌ها به رسانه‌های سنتی اعتماد ندارند یا از آن لذت نمی‌برند، بنابراین ایجاد یک حضور آنلاین قانع‌کننده برای مرتبط ماندن ضروری است.

همزمان، ارتباط مستلزم حضور قوی و جامع در رسانه های اجتماعی است. این به معنای جریان مداوم محتوای جذاب و مشارکت فعال زیاد است.

این کار را درست انجام دهید، و مخاطبان محکمی خواهید داشت که مشتاق دیدن کارهای بعدی هستند.

شما نفوذ و اقتدار قابل توجهی در صنعت ایجاد خواهید کرد.

نتیجه سالم تنها بخشی از معنای مدیریت یک کسب و کار موفق است.

ایجاد اقتدار در صنعت انتخابی خود بسیار ضروری است، و تلاش برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار همان چیزی است که همه چیز در مورد آن است.

صدای صنعت مورد اعتماد اولین چیزی است که مصرف کننده به آن فکر می کندهنگامی که به دنبال راه حل های قابل اعتماد در بازار هستید.

اینها مارک هایی هستند که مردم هنگام شمارش به آنها مراجعه می کنند و در صورت نیاز به کمک دوستان و عزیزانشان را معرفی می کنند.

رهبران فکری صنعت اغلب در ایجاد اتحاد با دیگر نام‌های بزرگ در حوزه خود موفق‌ترین هستند.

6 گام تخصصی برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در زمینه خود

تصمیم گیری برای شروع سفر به سمت نفوذ در سطح جهانی یک چیز است، اما در واقع درک چگونگی رسیدن به آنجا چیز دیگری است.

موفقیت در هر کاری مستلزم یک برنامه ریزی دقیق است، و تلاش برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار تفاوتی ندارد. با مراحل زیر شروع کنید.

1. بهترین پلتفرم ها را برای اهداف تجاری خود انتخاب کنید

در حالی که قطعاً انتشار نام برند خود در مکان‌های مختلف مزایایی دارد، اما نمی‌خواهید آن را به طور گسترده گسترش دهید.

اکثر اینفلوئنسرهای سطح بالا آنها پیروان باورنکردنی خود را روی دو یا سه سکو پرورش می دهند و حفظ می کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند به هر یک توجه کافی داشته باشند.

محل حضور مخاطبان مورد نظر شما را مشخص کنید و پرچم‌ها را در آنجا نصب کنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که چه نوع محتوایی را می خواهید تولید کنید و گزینه هایی را انتخاب کنید که به خوبی با اهداف شما مطابقت دارند.

2. پروفایل های خود را برای به حداکثر رساندن نتایج بهینه کنید

اگرچه اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نسبتاً ساده هستند و ایجاد پروفایل‌های جذابی را که منجر به نتایج می‌شوند آسان می‌کنند، هنوز کارهای زیادی برای به حداکثر رساندن نتایج خود می‌توانید انجام دهید.

حساب‌های تجاری در بسیاری از پلتفرم‌های اصلی از جمله فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام گزینه‌هایی هستند.

تغییر به یکی از آنها می تواند گزینه های شما را در مورد نحوه دسترسی به مخاطبان خود باز کند.

به عکس نمایه، عکس روی جلد و بیوگرافی خود نیز کمی فکر کنید. اینها اولین چیزهایی هستند که مخاطبان شما هنگام بازدید از نمایه شما می بینند، بنابراین می توانند اولین برداشت همیشه مهم را ایجاد کنند یا از بین ببرند.

مطمئن شوید که مال شما کاملاً نام تجاری است، سریع است، و در یک نگاه به مردم بگویید که چه چیزی باید در مورد شما بدانند.

3. فضای اصلی مخاطبان هدف خود را وارد کنید

اینفلوئنسرهای موفق به دلیل ارتباطات قوی ای که با مخاطبان خود ایجاد کرده اند، جایی هستند که هستند.

آنها این افراد را می شناسند، درک می کنند که به دنبال چه هستند و بهترین راه ها را برای ارائه آن به آنها شناسایی کرده اند.

اگر در مورد تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در صنعت خود جدی هستید، باید به همین هدف دست یابید.

اینفلوئنسرهای خوب سعی نمی کنند به همه پاسخ دهند، فقط کسانی که در جایگاه انتخابی خود هستند..

پس فالوورهای ایده آل شما به چه چیزهایی علاقه دارند؟ با تجزیه و تحلیل پایگاه مشتریان فعلی خود برای سرنخ هایی مبنی بر اینکه آنها در چه جمعیتی قرار می گیرند، شروع کنید. سپس آن را از آنجا ببرید.

4. محتوای تاثیرگذاری ایجاد کنید که مخاطبان شما نتوانند در برابر آن مقاومت کنند

اینفلوئنسرهای موفق اغلب نسبت به کاری که انجام می دهند اشتیاق دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها فقط هر چیزی که به ذهنشان می رسد را در مورد محتوایشان پست می کنند.

در عوض، بیشتر وقت و انرژی زیادی صرف ارائه ایده هایی می کنند که برای مخاطبانشان سرگرم کننده، مفید و به موقع باشد، و شما نیز باید همین کار را انجام دهید.

یک استراتژی محتوای ضد آب ایجاد کنید که شامل ترکیبی از انواع مختلف محتوا باشد.

سوابق دقیقی در مورد نحوه عملکرد پست های خود داشته باشید و به بازخورد مخاطبان توجه کنید. آنچه را که بیشتر دوست دارند و بیشترین ارتباط را با نیازهایشان پیدا می کنند، به مردم بدهید.

5. مدام خود را به مخاطبان خود معرفی کنید

زمانی که پست می گذارید به همان اندازه مهم است که چه چیزی پست می کنید.

اکثر الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی تولیدکنندگان محتوایی را که به طور مداوم ظاهر می‌شوند و جریانی ثابت و ثابت از محتوا تولید می‌کنند، در اولویت قرار می‌دهند.

آنچه به عنوان یکپارچه به حساب می آید احتمالاً از پلت فرمی به پلتفرم دیگر به طور قابل توجهی متفاوت است.، بنابراین هنگام ارزیابی گزینه های خود این را در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، الگوریتم توییتر به دلیل ماهیت پویای پلتفرم، از فرکانس ارسال بسیار بالایی برخوردار است. با این حال، احتمالاً از ارسال چند بار در هفته در فیس بوک، یوتیوب یا اینستاگرام مطمئن هستید.

یک برنامه زمانبندی پست تنظیم کنید و برای بهترین نتایج به آن پایبند باشید.

اکثر پلتفرم ها قوی ترین نرخ تعامل را از اواخر صبح تا اواخر بعد از ظهر در روزهای میانی هفته مشاهده می کنند. (چهارشنبه معمولاً روز شلوغی است.)

کمی آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند، اما با هر برنامه ای که تعیین می کنید سازگار باشید.

6. با مخاطبان خود درگیر بمانید

اتصال عنصر مخفی است که تأثیرگذاران موفق را از دیگران جدا می کند.

مخاطبان شما می خواهند (و انتظار دارند) با تأثیرگذارانی که دنبال می کنند رابطه شخصی برقرار کنند.

به همین دلیل، تعامل بخش اساسی از ایجاد فالوور و رشد به عنوان یک تأثیرگذار است.

هرگز بازخورد مخاطبان خود را نادیده نگیرید. اطمینان حاصل کنید که حداقل هر یک را “پسندید” تا قدردانی خود را نشان دهید و تا حد امکان شخصاً پاسخ دهید.

به هر سوال مستقیمی که از شما پرسیده می شود پاسخ دهید و برای شوخی با نظرات نویسان وقت بگذارید وقتی منطقی است

همچنین می توانید با قرار دادن سؤالات خود در پست های خود، مخاطبان خود را بیشتر درگیر کنید. یک مکالمه را شروع کنید و سپس با تعامل شخصی آن را ادامه دهید.

خلاصه: یک تأثیرگذار شوید و به برند خود بال بدهید

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر و ایجاد یک اقتدار در صنعت چیزی بیش از ایده های عالی برای بازاریابی دیجیتال است.

آنها کلید ایجاد و پرورش روابط شخصی عمیقی هستند که مخاطبان را مادام العمر به برند وفادار نگه می دارد.

بر هنر نفوذ رسانه های اجتماعی مسلط شوید و می توانید در مورد آینده شرکت خود بلیط خود را بنویسید.

بخشی از آن به این معنی است که از آخرین اخبار و روندهای مربوط به فرهنگ اینفلوئنسر و بازاریابی مطلع باشید.

به عنوان مثال، آیا می دانستید که اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی در حال حاضر یک روند داغ هستند که باید مراقب آنها باشید؟

درباره اینکه اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی چیست، چگونه کار می‌کنند و کجا با فرهنگ اینفلوئنسر مدرن مطابقت دارند و اینکه چگونه از دانش شما سود می‌برند بیشتر بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *