تبلیغات تکراری “به اعتبار برند و قصد خرید آسیب می زند”


طبق یک مطالعه جدید، تبلیغات تکراری در پلتفرم‌های استریم می‌تواند به اعتبار یک برند آسیب برساند.

قرار گرفتن بیش از حد در معرض کمپین های تبلیغاتی یکسان توسط شرکت کنندگان در یک مطالعه مشترک جدید که توسط واحد Magna IPG و شرکت فناوری تبلیغات Nexxen انجام شد، به نام It’s All in the Delivery: چگونه تبلیغات تکراری بر بینندگان CTV، برندها تأثیر می گذارد، “آزاردهنده” و “اختلال کننده” توصیف شد. و پلتفرم ها

قابل توجه است، محققان کاهش 16 درصدی در قصد خرید را در میان افرادی که یک تبلیغ مشابه را شش بار یا بیشتر دیده بودند شناسایی کردند.

چرا ما اهمیت می دهیم. بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که فضای تبلیغاتی را روی پلتفرم هایی با فناوری موثر برای مدیریت فرکانس خریداری می کنند. با انجام ندادن این کار، آنها در معرض خطر قرار گرفتن بیش از حد خدمات و محصولاتی هستند که می خواهند تبلیغ کنند که تأثیر منفی بر مشتریان بالقوه دارد. مدیریت نامناسب فرکانس نه تنها منجر به کاهش قصد خرید می شود، بلکه می تواند به اعتبار یک برند نیز آسیب برساند.

با اعداد. اگرچه شرکت‌کنندگانی که یک تبلیغ را شش بار دیده‌اند، پس از آن 92 درصد به خاطر می‌آورند که نشان دهنده آگاهی فوق‌العاده قوی از برند است، یافته‌های منفی مرتبط با افزایش فراوانی وجود دارد:

  • 48 درصد از شرکت کنندگان این تبلیغ را “آزاردهنده” می دانستند.
  • 33 درصد از شرکت‌کنندگان گزارش کردند که این تبلیغ تجربه تماشای آن‌ها را مختل کرده است.
  • 83 درصد از شرکت کنندگان متقاعد شده بودند که این تکرار عمدی بوده است.
  • 68 درصد از شرکت‌کنندگان، برند را مقصر این تکرار می‌دانستند.
  • 44 درصد از شرکت‌کنندگان، سرویس استریم را به دلیل تکرار سرزنش کردند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


محققان چه گفته اند؟ کارا منات، معاون اجرایی راه‌حل‌های اطلاعاتی مگنا، تاکید کرد که تبلیغات تکراری به برندها و پلتفرم‌های استریم آسیب وارد می‌کند و بنابراین خواستار تغییر است. او گفت:

  • پلتفرم‌ها نیز رنج می‌برند، زیرا مردم همچنین این واقعیت را به پلتفرم نسبت می‌دهند. این واقعاً می‌تواند برای مردم و بینندگان آزاردهنده باشد که مایل به یافتن محتوا در جای دیگری باشند.»
  • “این واقعا نیاز به کار با شرکای قابل اعتمادی را تایید می کند که دارای فناوری مناسب برای کمک به مدیریت فرکانس هستند. این فقط فرکانس کلی نیست. این اطمینان حاصل می شود که این شش نمایش در یک نمایش اتفاق نمی افتد (بلکه) در یک آهنگ مناسب در طول زمان اتفاق می افتد.”

مشتری IPG، New Balance، در این مطالعه شرکت کرد و گفت که نتایج نیاز به محدودیت فرکانس را برجسته می کند. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد:

  • “در حالی که این اصول در حال حاضر بخشی از فرآیند خرید ما هستند، ما مشتاقیم که از منظر پخش کننده/ناشر اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت های بزرگتر در صنعت بشنویم که در نهایت تجربه کاربری بهینه تری ایجاد می کند.”

در مورد مطالعه تحقیق گزارش It’s All in the Delivery بازخورد 1246 شرکت‌کننده را که در یک بازه زمانی یک ساعته در معرض فرکانس‌های مختلف یک تبلیغ قرار گرفتند، تجزیه و تحلیل کرد. برخی شش بار در معرض یک تبلیغ قرار گرفتند، در حالی که برخی دیگر فقط یک بار.

دیدگاهتان را بنویسید