تبلیغات خرید Google حاشیه نویسی تبدیل دریافت می کند


Google تاجران را تشویق می‌کند تا «حاشیه‌نویسی تبدیل» را فعال کنند – نشان‌های اثبات اجتماعی که محبوبیت خرید محصول را هنگام نمایش در تبلیغات خرید Google برجسته می‌کنند.

چه خبر. حاشیه‌نویسی‌های تبدیل مانند «پرفروش‌ترین» یا «۱ هزار خرید اخیراً» نشانه‌های بصری عملکرد فروش محصول را مستقیماً در واحد تبلیغات ارائه می‌کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. حاشیه‌نویسی‌های تبدیل، تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کنند تا داده‌های خرید با ارزش را با Google به اشتراک بگذارند تا دید را افزایش دهند. اما آنها باید مزایا را در مقابل نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی داده ها بسنجید.

زمین Google ادعا می کند حاشیه نویسی تبدیل می تواند:

  • تجربه خرید را با نمایش محصولات برتر افزایش دهید.
  • با برجسته کردن تعاملات مشتری، اعتماد و اثبات اجتماعی ایجاد کنید.
  • در نهایت، با برجسته کردن لیست ها، خریدهای بیشتری را انجام دهید.

پشت ویژگی. حاشیه نویسی ها متکی به بازرگانانی است که داده های تبدیل انبوهی را از فروش خود به اشتراک می گذارند.

  • تاجران برای واجد شرایط بودن باید ردیابی تبدیل را در Google Merchant Center فعال کرده باشند.
  • گوگل می‌گوید این داده‌ها به آن اجازه می‌دهد «خلاق‌تر و نوآورانه‌تر باشد تا به شما کمک کند برجسته شوید».

نیازمندی ها. برای نمایش حاشیه نویسی تبدیل، تاجران نیاز دارند:

  • ردیابی تبدیل در Merchant Center فعال شد.
  • برای شرکت در اشتراک‌گذاری سابقه خرید برای استفاده از حاشیه‌نویسی.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.