تجربه مشتری را متحول کنید و نتایج کسب و کار را با پشته فناوری بهینه سازی شده هدایت کنید


با گذشت زمان، یکپارچگی ضعیف فناوری چشم‌اندازی از ابزارهای پراکنده و داده‌های متناقض را ترسیم کرده است که منجر به تله‌های ناخواسته از دست دادن درآمد، فرصت‌های از دست رفته و درک نام تجاری مخدوش شده است.

در این وبینار، بیل سیرز و کریستین مونبرگ از Zeta Global و سخنران مهمان جو استانهوپ از Forrester Research نقش یک استراتژی یکپارچه سازی جامع را در بهینه سازی فناوری موجود و اتصال مجموعه داده های متفاوت، بهبود تجربیات مشتری و ایجاد نتایج تجاری قوی تر نشان خواهند داد.

با ثبت نام و شرکت در “از آشوب تا شفافیت: حل مشکلات اعتماد برای بهینه سازی پشته فناوری خود” بیشتر بیاموزید. ارائه شده توسط زتا گلوبال.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *