تنظیمات برگزیده قالب تبلیغات در کمپین‌های Google Demand Gen قرار می‌گیرد


کنترل‌های خلاقانه جدیدی برای تبلیغات ویدیویی که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تعیین کنند ویدیوهایشان در قالب‌های مختلف تبلیغات Google کجا نمایش داده می‌شوند، برای کمپین‌های تقاضای نسل معرفی می‌شوند. آنها به صورت بتا منتشر شده اند.

چرا ما اهمیت می دهیم. تخصیص دارایی‌های ویدیویی به فرمت‌های خاص (مثلاً در جریان، در فید یا Shorts) به بازاریابان کنترل بیشتری بر تقویت داستان سرایی برندشان می‌دهد. به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا بهترین قالب را برای برند خود انتخاب کنند.

چگونه کار می کند. با تنظیمات برگزیده قالب آگهی منعطف، می‌توانید دارایی‌های ویدیویی را به یکی از سه قالب آگهی متصل کنید:

  • در جریان: ویدیو قبل، در حین یا بعد از ویدیوهای دیگر پخش می شود. پس از 5 ثانیه قابل رد شدن است.
  • In-feed: در فیدهای اصلی/جستجوی YouTube، Google Discover و Gmail ظاهر می‌شود.
  • Shorts: فید ویدیوی کوتاه یوتیوب. کاربران می توانند هر زمان که بخواهند رد شوند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


برای تنظیم تنظیمات برگزیده:

  1. یک آگهی ویدیویی Demand Gen ایجاد یا ویرایش کنید و ویدیوها را اضافه کنید.
  2. «تنظیم تنظیمات برگزیده قالب آگهی» را فعال کنید.
  3. برای انتخاب فرمت‌های هر ویدیو از «ترجیح روشن» استفاده کنید.
  4. حداقل یک ویدیو به هر فرمت اختصاص دهید یا یک ویدیو برای همه فرمت ها داشته باشید.
  5. راه اندازی کامل تبلیغات (لوگو، متن، URL، و غیره).
  6. پیش نمایش آگهی فیلتر شده بر اساس قالب.

بهترین شیوه ها برای ترجیحات قالب تبلیغات:

  • اطمینان حاصل کنید که دارایی ها الزامات قالب را برآورده می کنند.
  • از گزارش های تقسیم بندی برای تجزیه و تحلیل عملکرد بر اساس قالب استفاده کنید.
  • عناصر خلاق برنده را برای هر مکان بهینه کنید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.