تیک توک محتوا را با هوش مصنوعی تگ می کند


انتظار می رود TikTok اولین شبکه اجتماعی باشد که به طور خودکار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را برچسب گذاری می کند.

TikTok این هفته رسما اعلام کرد که پرچم گذاری خودکار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را در پلتفرم های شخص ثالث آغاز کرده است. با Itkar، دیگر شاهد سردرگمی کاربران در مورد تصاویر و ویدیوهای هوش مصنوعی نخواهیم بود.

محتوای ایجاد شده با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی TikTok بیش از یک سال است که برچسب گذاری شده است، اما به زودی TikTok تصاویر هوش مصنوعی ایجاد شده توسط پلتفرم های خارجی را نیز برچسب گذاری خواهد کرد. ابزار Tik Tok ابتدا فناوری Content Credential را می خواند و سپس آن را برچسب گذاری می کند. فناوری احراز هویت محتوا محصول پروژه Content Provenance and Authenticity Coalition (C2PA) است. اعتبار سنجی محتوا فرآیند برچسب گذاری هوش مصنوعی را با پیوست کردن ابرداده به محتوای هوش مصنوعی تسهیل می کند.

برچسب‌گذاری محتوای هوش مصنوعی از امروز روی تصاویر و ویدیوها اعمال می‌شود و به زودی شامل محتوای صوتی نیز می‌شود. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تحت نام کاربری برچسب “تولید شده توسط هوش مصنوعی” خواهد شد.

فرآیند برچسب‌گذاری احتمالاً افزایشی خواهد بود، زیرا محتوا باید دارای اعتبار محتوا باشد تا شناسایی و برچسب‌گذاری شود، با اضافه شدن اعتبارنامه‌ها به محتوا در پلتفرم‌های دیگر، تشخیص هوش مصنوعی در تمام شبکه‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.

در آینده، TikTok اعتبار محتوا را به محتوای پلتفرم خود اضافه خواهد کرد. این اعتبارنامه ها زمانی که تصاویر و ویدیوها دانلود می شوند باقی می مانند و حذف نمی شوند، بنابراین افراد و سایر شبکه های اجتماعی می توانند از ابزار C2PA Verify برای شناسایی محتوای هوش مصنوعی تعبیه شده در TikTok استفاده کنند.