دستور هرشی برای موفقیت تبلیغات: اندازه گیری اتاق تمیز یکپارچه


اتاق‌های تمیز برای بازاریاب‌های امروزی ضروری هستند و دسترسی به داده‌های تبلیغاتی مهم و بینش قدرتمند مشتری را ارائه می‌دهند. اما همه اتاق های تمیز یکسان ایجاد نمی شوند.

به وبینار آتی LiveRamp Sweet Success: Hershey's Recipe برای بهبود اثربخشی تبلیغات بپیوندید تا بشنوید که چگونه Hershey با اتاق های تمیز داده به عنوان یک عنصر کلیدی برای اندازه گیری و بینش یکپارچه باعث رشد می شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه Hershey از اتاق های تمیز داده استفاده می کند:

  • ایجاد پرس و جوها و تجسم های قالبی برای مقیاس بندی تجزیه و تحلیل های توزیع شده در اتاق های تمیز باغ دیواری – بهینه سازی دسترسی، هزینه رسانه، و فروش
  • دسترسی ایمن به مجموعه داده‌های با ارزش بالا در رسانه‌های خرده‌فروشی، شرکای اجتماعی و CTV برای بینش، فعال‌سازی و اندازه‌گیری هوشمندانه‌تر به دست آورید.
  • به طور یکپارچه به هر شریکی، از طریق هر ابری متصل شوید – اندازه گیری یکپارچه در سراسر شبکه تبلیغاتی آن

وبینار: موفقیت شیرین: دستور هرشی برای بهبود اثربخشی تبلیغات

تاریخ: 22 مه 2024
زمان: 11 صبح PT / 2 بعد از ظهر به وقت شرقی

اکنون جایگاه خود را ذخیره کنید


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

LiveRamp پلت فرم همکاری داده انتخابی برای نوآورترین شرکت های جهان است. LiveRamp که یک رهبر پیشگام در حریم خصوصی مصرف کننده، اخلاق داده ها و هویت بنیادی است، استاندارد جدیدی را برای ایجاد دیدگاه مشتری مرتبط با وضوح و زمینه بی بدیل تنظیم می کند و در عین حال از برند ارزشمند و اعتماد مصرف کننده محافظت می کند. LiveRamp انعطاف‌پذیری کاملی را برای همکاری در هر کجای داده‌ها ارائه می‌کند تا از گسترده‌ترین طیف از موارد استفاده از همکاری داده‌ها پشتیبانی کند – در سازمان‌ها، بین برندها و در سراسر شبکه جهانی برتر شرکای با کیفیت بالا. از ما در LiveRamp.com دیدن کنید