رده تبلیغات نتفلیکس به 40 میلیون مشترک رسیده است


این استریمر در ارائه خود در سال 2024 اعلام کرد که سطح پشتیبانی از تبلیغات نتفلیکس به سرعت در حال افزایش است و به 40 میلیون کاربر ماهانه در سراسر جهان رسیده است.

پیشنهاد تبلیغات پولی که در ابتدا به عنوان یک حرکت مخاطره آمیز تلقی می شد، به سرعت برای نتفلیکس به یک موفقیت تبدیل شد زیرا در میان تشدید رقابت استریم به دنبال جریان های درآمدی جدید است.

چرا ما اهمیت می دهیم. پلتفرم نتفلیکس مجموعه بزرگ و گسترده ای از مشتریان بالقوه را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد. اگر به دنبال فرصت های تبلیغاتی جدید هستید، ممکن است بخواهید مخاطبان پخش جریانی را کشف کنید.

رانندگی اخبار. تنها شش ماه پس از رسیدن به 5 میلیون مشترک تبلیغاتی پس از راه اندازی در اواخر سال 2022، این تعداد اکنون به 40 میلیون افزایش یافته است.

  • در مناطقی که ردیف تبلیغات در دسترس است، بیش از 40 درصد از ثبت‌نام‌های جدید نتفلیکس، طرح ارزان‌تری با پشتیبانی آگهی را انتخاب می‌کنند.
  • این سرویس اکنون 270 میلیون مشترک در تمام سطوح قیمتی خود دارد.

بین خطوط. نتفلیکس با ارائه فناوری تبلیغاتی خود در داخل، تجارت تبلیغات را دوچندان می کند.

  • به گفته امی راینهارد، رئیس تبلیغات نتفلیکس، این پلتفرم تبلیغاتی خود را راه اندازی می کند تا «طرح تبلیغات را با همان سطح برتری» فناوری استریم خود تقویت کند.
  • در حالی که نتفلیکس در ابتدا تنها با مایکروسافت شراکت داشت، اکنون از گوگل، میز تجارت و Magnite برای فروش تبلیغات و فناوری خود نیز استفاده می کند.

چیزی که آنها می گویند. تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، در طول ارائه گفت: «عضویت در تبلیغات ما موفقیت چشمگیری بوده است. “ما تازه در آن سفر شروع کرده ایم.”

خط پایین. توانایی نتفلیکس در مقیاس سریع کسب و کار تبلیغاتی خود، قدرت برند و محتوای آن را نشان می دهد – نشان دهنده یک خط لوله امن درآمدی جدید در حالی که بیشتر به سمت تبلیغات منشعب می شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.