طرحی برای افزایش فروش و تسلط بر کمپین های پولی و ارگانیک


بسیاری از کمپین‌ها در TikTok، YouTube، Facebook و سایرین فقط به این دلیل شکست می‌خورند که تیم‌های بازاریابی به ابزارهای مناسب برای به حداکثر رساندن تبدیل نیاز دارند. هنگام افزایش فروش در آمازون و سایر بازارها، ممکن است علامت هدف گذاری، ردیابی و انتساب را از دست بدهید.

در این وبینار، بیاموزید که چگونه با نکات عملی که تیم بازاریابی شما می‌تواند برای تاثیر فوری و قابل اندازه‌گیری، درآمد را افزایش دهید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه قدرت کامل تبلیغات رسانه های اجتماعی و تعامل ارگانیک را برای تقویت دیده شدن برند خود و جلب توجه مشتریان ایده آل خود آزاد کنید.

ثبت نام کنید و در “یک طرح افزایش درآمد برای افزایش فروش در بازار و تسلط بر کمپین های پولی و ارگانیک” شرکت کنید. ارائه شده توسط URLgenius.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *