متا راهنمایی در مورد نحوه ادغام برندها در Threads به اشتراک می گذارد


متا به سازندگان توصیه می کند که چه محتوایی را در Threads پست کنند.

طبق گزارش‌ها، این شبکه اجتماعی دستورالعمل‌های گسترده‌ای را در مورد اینکه چگونه بازاریابان می‌توانند برندهای خود را در پلتفرم ادغام کنند، در ایمیلی فاش شده ارائه کرده است.

ظاهراً این پیام به سازندگان پیشنهادات محتوا، ایده‌های تعامل، توصیه‌های ویژگی‌ها و نمونه‌های خاصی از آنچه که یک پست خوب را برای الهام بخشی می‌کند، ارائه می‌دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. الگوریتم Threads رتبه بندی پست را با کشف محتوا در فیدهای خبری متعادل می کند – با اولویت زیادی در مورد دوم. این اپلیکیشن گفته است که می‌خواهد با ارائه پست‌ها به کاربران خارج از شبکه، کاوش را تشویق کند. این یک فرصت بزرگ برای برندها است تا دسترسی را به حداکثر برسانند و محتوای خود را به طور بالقوه به مخاطبان بکر ارائه دهند. اگر Threads در مورد نوع محتوای کشفی که در اولویت قرار می‌دهد شفاف باشد، این به برندها کمک می‌کند تا انتخاب‌های آگاهانه‌تری در مورد ایده‌های محتوا داشته باشند تا حداکثر دیده شدن را در پلتفرم تضمین کنند.

متا چه گفته است؟ بر اساس ایمیل فاش شده ای که توسط Business Insider به دست آمده است، متا به سازندگان محتوا ایمیل زده است و نکاتی را در مورد محتوایی که باید در Threads پست کنند ارائه کرده است:

  1. یک ورودی بزرگ ایجاد کنید. ایمیل فاش شده اشاره می‌کند که «ورودی‌های حماسی» تصاویر، میم‌ها و سؤالات «باز» را ترکیب می‌کند تا اعلام کند که یک برند یا تأثیرگذار به Threads پیوسته است. این به Netflix، Gabrielle Union، و اولین پست Backstreet Boys به عنوان نمونه‌های قوی از ورودی‌های حماسی برای برندهایی اشاره می‌کند که ممکن است کمی الهام بگیرند.
  2. فالوورهای خود را درگیر کنید اینستاگرام پیشنهاد کرد که محتوای تعاملی راهی عالی برای جلب توجه یک برند در Threads است. چه شروع مکالمه باشد و چه ایجاد نظرسنجی، به نظر می رسد این پلتفرم محتوایی را تشویق می کند که محتوای بیشتری تولید کند. اگرچه Threads هنوز ابزاری برای ایجاد نظرسنجی ندارد، اما این ایمیل توصیه می‌کند که برندها می‌توانند در عین حال، به سادگی دو تصویر پست کنند و به دنبال‌کنندگان امکان انتخاب شکلک را به عنوان راهی برای رای بدهند.
  3. یک چالش یا مسابقه ارسال کنید. متا همچنین برندها و اینفلوئنسرها را تشویق می‌کند تا چالش‌ها یا رقابت‌های خود را ایجاد کنند – نمونه دیگری از ارسال محتوا که منجر به محتوای بیشتر می‌شود. در ایمیل فاش شده به عنوان نمونه ای از اقداماتی که باید انجام دهم، اشاره شده است: «اگر به 100 هزار دنبال کننده برسم، 100 دلار اهدا خواهم کرد».
  4. از Puns استفاده کنید و در مورد Threads صحبت کنید. جناس ظاهراً فریاد خوبی برای برندها و اینفلوئنسرها است – در ایمیل لو رفته حتی یک جناس متا به عنوان مثال ذکر شده است: «درباره بودن در موضوعات متا» دریافت کنید. به نظر می رسد متا نیز پست کردن پلتفرم Threads را تشویق می کند.
  5. ابزارهای موجود Threads را کاوش کنید. برندها و اینفلوئنسرها تشویق می‌شوند از ویژگی‌های Threads که در حال حاضر در دسترس هستند استفاده کنند، مانند امکان اشتراک‌گذاری 10 عکس در یک پست یا کلیپ‌های ویدیویی پنج دقیقه‌ای. اگرچه این پلتفرم اجتماعی روی افزودن مجموعه‌ای از ابزارهای جدید کار می‌کند، اما از کاربران می‌خواهد از آنچه در حال حاضر در دسترس است استفاده کنند تا اپلیکیشن را جذاب‌تر کند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا حالا؟ Threads با بیش از 150 میلیون دانلود از زمان راه اندازی دو هفته پیش در 5 ژوئیه، شروعی چشمگیر داشت. با این حال، به گفته Similarweb، میزان تعامل کاربران با کاهش روزانه کاربران فعال از 49 میلیون در 7 ژوئیه به 23.6 میلیون یک هفته بعد شروع شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، تعجبی ندارد که متا به دنبال محتوایی است که محتوای بیشتری تولید می کند و تعامل ایجاد می کند تا شتاب را حفظ کند.

شیرجه عمیق. برای اطلاعات دقیق تر در مورد نحوه عملکرد پلت فرم جدید، سؤالات متداول Threads ما را بخوانید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *