متا می تواند امسال تبلیغات Threads را راه اندازی کند


ممکن است تبلیغ‌کنندگان بتوانند تبلیغات را در پلتفرم Meta's Threads در نیمه دوم سال جاری خریداری کنند. این به گفته دیجی دی (اشتراک لازم است) گزارش با استناد به منابع متعدد.

چرا ما اهمیت می دهیم: برندها و بازاریابان به زودی راه دیگری برای دستیابی به مخاطبان هدف خود خواهند داشت. اگرچه Threads در سطح فیس بوک یا اینستاگرام (2 میلیارد کاربر فعال ماهانه) نیست، Threads در 24 ساعت اول راه اندازی خود در سال گذشته 50 میلیون دنبال کننده به دست آورد و اکنون حدود 85 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

زمان سنجی. بر اساس گزارش‌ها، بحث‌های متا به جای تدارکات خاص در مورد نحوه یا مکان ادغام تبلیغات، بر جدول زمانی عرضه متمرکز شده است.

  • بر اساس این گزارش، آزمایش بتا برای گزینه های تبلیغاتی به زودی انتظار می رود، اگرچه تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

جایی که Threads Ads ممکن است ظاهر شود. تبلیغات Threads احتمالا در پلتفرم تبلیغات متا، Advantage+، در کنار گزینه های موجود برای فیس بوک و اینستاگرام ادغام خواهند شد.

  • پیش‌بینی می‌شود که قالب‌های تبلیغات اولیه شامل مکان‌های درون فید، با گسترش احتمالی به بخش‌های گرایش‌ها و موضوعات باشد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.