نحوه استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال


هوش مصنوعی (AI) امروزه در میان صنایع مختلف مورد بحث است – و در حال حاضر هیچ کمبودی در حدس و گمان یا مزایای بیان شده در این فضا وجود ندارد.

در حالی که ممکن است قبلاً توانایی‌های ChatGPT، Bard یا ابزارهای تقویت‌شده هوش مصنوعی را برای تولید محتوا برای یک ایمیل جدید بررسی کرده باشید، موضوعاتی را برای مقاله بعدی وبلاگ خود طوفان فکری کنید – یا برای به دست آوردن کارایی در یک کار تبلیغات دیجیتال دیگر – مزایای مختلفی برای شما وجود دارد. ممکن است هنوز به آن نفوذ نکرده یا حتی به آن فکر نکرده باشید. یک چیز مسلم است، همه این پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی حداقل یک چیز را به تبلیغ‌کنندگان نوید می‌دهند: صرفه‌جویی عظیم در زمان.

در عصر “همیشه فعال”، بازاریابان به کارایی و تنوع در پیام رسانی نیاز دارند

جستجوی گوگل، اینستاگرام، تیک توک، پینترست و یوتیوب؛ این روزها بازاریاب ها همیشه فعال هستند زیرا کانال هایی برای تعامل وجود ندارد. در حالی که این امر به تبلیغ‌کنندگان امروزی اجازه می‌دهد تا به مخاطبان گسترده‌تری دست یابند، برخی از چالش‌ها با همگام شدن با فهرستی از پلتفرم‌ها پیش می‌آیند.

یک چالش کلیدی این است که چگونه پیام خود را برای هر پایگاه کاربر سفارشی کنید. از آنجایی که تناژ ذاتاً در مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها متفاوت است، زمانی که هر روز در اختیار دارید به سرعت کاهش می‌یابد وقتی پیام خود را تغییر می‌دهید تا برای هر مخاطبی در کانال‌های مختلف مناسب باشد.

این یکی از حوزه‌هایی است که هوش مصنوعی می‌تواند در آن بدرخشد. کاربران می توانند با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد تنوع در پیام یا الهام برای ایجاد انگیزه در خلاقیت، به سرعت در ضربه زدن به کلید – کلمات کلیدی، سرفصل ها و متن اصلی – صرفه جویی کنند. در حالی که تبلیغ‌کنندگان دیجیتال همچنان باید نبض خود را در مورد انطباق یا هر زبان قابل بحثی که ممکن است مطرح شود حفظ کنند، آنها همچنان به کارایی بیشتری دست می‌یابند، بنابراین زمان بیشتری برای تمرکز بر روی کارهای استراتژیک باقی می‌گذارند.

چرا نظارت انسانی مهم است: بحث هوش مصنوعی حضوری در مقابل هوش مصنوعی بدون مراقبت

در حالی که هوش مصنوعی جایگزین نیاز به تمرکز بر کارهای روزمره می شود، ما باور نداریم که جایگزینی کامل برای لمس انسان باشد. از آنجایی که در برندها، سازمان‌ها و ایالت‌ها پیچیدگی وجود دارد، حتی اگر برای تولید محتوا به هوش مصنوعی تکیه کنید، همچنان به یک فرد میانی نیاز دارید تا از سازگاری و ایمن بودن زبان مولد اطمینان حاصل کنید. تکرار می کنیم: ابزارهای تقویت شده با هوش مصنوعی جایگزین کاملی برای کار انسان نیستند.

اینجاست که سازمان‌ها بیشترین فرصت را خواهند دید: با ترکیب فرصت هوش مصنوعی با یکپارچگی نیروی انسانی، می‌توانید کارایی به دست آورید، هزینه‌ها را کاهش دهید و قدرت و منابع گرانبهای مغز را بر روی حوزه‌هایی از کسب‌وکارتان متمرکز کنید که بیشترین کمک را به سود شما دارند. .

هوش مصنوعی می تواند در آخرین مایل خلاقیت به شما کمک کند

هوش مصنوعی در تولید کلمات کلیدی، سرفصل‌ها و حتی به شما کمک می‌کند تا زوایای خلاقانه‌ای را برای پیام‌های خود ایجاد کنید. در حالی که این همه چیز است – و کمی بیشتر – آن سطح کیفیتی را برای محتوای طولانی ایجاد نمی کند که یک انسان می خواهد. ما دوست داریم هوش مصنوعی را به عنوان دستیار تیم های خلاق در کمک به آنها در آخرین مایل استراتژی خود در نظر بگیریم.

صنعت امروز انتظارات زیادی برای خروجی فردی دارد، اما برای یک فرد به تنهایی نمی‌تواند با روابط مشتری، بازاریابی سنتی و مسئولیت‌های فنی همگام باشد. با این حال، این انتظارات غیر واقعی زمانی به مدیریت تبدیل می شوند که جنبه های اتوماسیون استراتژی و گردش کار خود را تقویت می کند.

با کمک اتوماسیون، نبض خود را در حاشیه نگه دارید

تبلیغات دیجیتال اغلب با بودجه های کلان مرتبط است. هنگامی که برای مدیریت حاشیه های خود صرفاً به افراد متکی هستید، خطای انسانی می تواند به سرعت صدها هزار دلار برای کسب و کار شما هزینه داشته باشد. به این موضوع فکر کنید – اگر در یک تعطیلات بزرگ یک فروش یا تبلیغات داشته باشید، آن فروش به پایان می رسد و کسی فراموش می کند که آن آگهی را حذف کند، وقتی کشف می شود چه اتفاقی می افتد؟ این ریسک‌های بالقوه می‌توانند به شدت این خطرات را کاهش دهند یا کاهش دهند، بنابراین دیگر مجبور نیستید برای تبلیغات منسوخ شده برای تبلیغ فروش یا تبلیغات گذشته اعتبار صادر کنید.

شما مزایای آن را می بینید، نه زمان خودکارسازی

اتوماسیون در حال حاضر کسب و کارها را به طور اساسی کارآمدتر و سودآورتر می کند. اگر در مورد استفاده از قدرت هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال کنجکاو شده اید، یا در حال حاضر با شریکی کار می کنید، اما آنها در تلاش هستند تا به شما کمک کنند تا مقیاس را افزایش دهید، ما دوست داریم به اشتراک بگذاریم که چگونه پلت فرم ما می تواند به شکل گیری ستون فقرات شما کمک کند. موفقیت حال و آینده آژانس تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *