نحوه تجدیدنظرخواهی مجدد برای تعلیق نمایه کسب و کار Google


اگر یک کسب و کار محلی دارید و متوجه می شوید که نمایه کسب و کار Google شما به حالت تعلیق درآمده است، می تواند تأثیر مخربی بر کسب و کار شما داشته باشد.

ممکن است زنگ تلفن شما متوقف شود. ممکن است مشتریان دیگر به مکان شما نیایند. از دست دادن درآمد واقعی است.

اولین غریزه شما ممکن است این باشد که وحشت کنید و فقط بدون اینکه زیاد به عواقب آن فکر کنید، ابزار تجدید نظر را پر کنید. اما قبل از شروع این فرآیند باید بدانید که چه کاری انجام می دهید.

قبل از شروع فرآیند تجدیدنظر، کل این مقاله را بخوانید و یاد بگیرید که در صورت رد درخواست تجدیدنظر چه کاری انجام دهید.

دلایل رایج ممکن است فهرست GBP شما معلق شود

هنگامی که فهرست کسب و کار شما به حالت تعلیق در می آید، ممکن است تعجب کنید که چرا. در اینجا برخی از دلایل متداول تعلیق فهرست GBP آورده شده است:

  • کلمه کلیدی نام کسب و کار شما را پر می کند.
  • با استفاده از صندوق پستی یا آدرس فروشگاه UPS.
  • شما فهرست خود را در یک دفتر مجازی یا آدرس فضای کار مشترک تنظیم می کنید.
  • شما یک کسب و کار در منطقه خدمات (SAB) دارید و یک آدرس فیزیکی را نمایش می دهید.
  • شما یک کسب و کار فقط آنلاین دارید.
  • شما در یک دسته کسب و کار پرخطر هستید، مانند وکلا، لوله کش، تهویه مطبوع، قفل سازها، مراکز توانبخشی و غیره.
  • اگر کسب و کار دیگری آدرس شما را به اشتراک می گذارد – به خصوص اگر آدرس محل سکونت باشد.
  • شما در یک جلسه یکسری تغییرات/ویرایش در نمایه GBP خود ایجاد کرده اید.
  • نشانی اینترنتی که به نمایه GBP خود اضافه می‌کنید به وب‌سایت دیگری یا به صفحه رسانه اجتماعی پیوند می‌دهد یا هدایت می‌کند.
  • اگر فهرست خود را از ویترین فروشگاه به SAB تغییر دهید – یا برعکس.
  • داشتن چندین پوند در منطقه ای که دارای مناطق خدماتی با هم تداخل دارند.
  • آدرس یا ساعات کاری شما با آنچه در وب سایت شما یا سایر فهرست راهنمای کسب و کار آنلاین/استنادها فهرست شده است مطابقت ندارد.
  • شما ساعات کاری خود را به صورت 24/7 درج می کنید.
  • حساب مدیری در فهرست شما به حالت تعلیق درآمد – بنابراین فهرست شما نیز به حالت تعلیق درآمد.
  • شما چندین فهرست برای یک کسب و کار در یک آدرس ایجاد کردید.
  • شما شرایط خدمات برخی از ابزارها یا خدمات Google را نقض کرده اید.
  • شما یک نقض حساب دارید، مثلاً حساب ایمیل شما به حالت تعلیق درآمده است.

گاهی اوقات، ممکن است حتی مرتکب تخلف نشده باشید، زیرا Google فقط می‌خواهد تأیید کند که شما یک تجارت قانونی هستید. این ممکن است به این دلیل باشد که شما در یک دسته اجباری قرار می گیرید، مانند قفل ساز، تهویه مطبوع، مراقبت از چمن، وکلا و غیره.

اگر دستورالعملی را نقض کرده‌اید، باید قبل از ادامه فرآیند تجدیدنظر، مشکل فهرست کسب‌وکارتان را برطرف کنید.

کاوش عمیق تر: نحوه پیروی از دستورالعمل های نمایه کسب و کار Google

نحوه درخواست تجدیدنظر در نمایه کسب و کار Google معلق

اولین واکنش برای اکثر کسب‌وکارها وقتی فهرست کسب‌وکارشان به حالت تعلیق در می‌آید این است که وحشت کنند و فقط روی پیوند ابزار تجدیدنظر کلیک کنند و مراحل را طی کنند. یعنی نه بهترین رویکرد

  • هنگام درخواست تجدیدنظر برای نمایه تعلیق شده خود، سند پشتیبانی راهنما را به طور کامل بخوانید. این سند حاوی اطلاعات مهمی در مورد روند تجدیدنظر و آنچه باید برای تجدیدنظر در مورد تعلیق خود انجام دهید، است.
  • اگر مطمئن نیستید که چه تخلفی ممکن است در فهرست GBP خود داشته باشید یا مطمئن نیستید که اسناد پشتیبان شما الزامات Google را برآورده می کند، بهتر است قبل از هر کاری یک کارشناس محصول نمایه کسب و کار Google استخدام کنید.

اگر درخواست تجدیدنظر را ارسال کنید و به دلیل ارسال اسناد اشتباه یا اصلاح نکردن اطلاعات فهرست GBP خود رد شوید، ممکن است از داشتن نمایه کسب و کار Google رد شده و از آن جلوگیری شود. دوره زمانی.

هیچ کس نمی تواند بازگرداندن را تضمین کند، اما بهتر است در امان باشید تا متاسف باشید.

صبور باش. انجام صحیح آن بهتر از وحشت زدگی و انجام نادرست این فرآیند است.

عمیق تر حفاری کنید. نمایه کسب‌وکار Google: فرآیند تجدیدنظر جدید تعلیق

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


اگر درخواست تجدیدنظر نمایه کسب و کار Google شما رد شد چه باید کرد

پس از پر شدن ابزار تجدیدنظر، بسیاری از کسب و کارها وضعیت ترسناک تایید نشده را در ابزار تجدیدنظر می بینند و ایمیلی دریافت می کنند که بیان می کند درخواست تجدیدنظر آنها تایید نشده است.

بنابراین، اگر درخواست تجدیدنظر شما رد شود، چه می‌کنید؟

می‌توانید از Google درخواست کنید فهرست تعلیق شده GBP شما را بررسی کند و اسناد پشتیبانی را ارائه کند.

مدارکی که می توانید ارسال کنید عبارتند از:

  • ثبت رسمی کسب و کار
  • جواز کسب و کار
  • گواهی های مالیاتی
  • قبوض آب و برق برای مشاغل مانند:
    • برق
    • تلفن
    • اب
    • اینترنت

برای بررسی اضافی، من همیشه ارسال را توصیه می کنم بیشتر اسناد و/یا عکس‌هایی که در درخواست تجدیدنظر اصلی انجام داده‌اید. این شواهد بیشتری را برای بررسی گوگل ارائه خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر گواهی مالیاتی را در درخواست تجدیدنظر خود ارائه نکرده‌اید، گواهی مالیاتی خود را در این بررسی اضافی اضافه کنید.

اگر کسب و کار ویترین فروشگاهی دارید، عکس هایی از تابلوهای دائمی خود ارائه دهید، که به گوگل ثابت می کند که یک فروشگاه قانونی دارید. اگر یک کسب و کار در منطقه خدماتی دارید، عکس هایی از وسایل نقلیه مارک خود را که برای اهداف تجاری استفاده می کنید، ارائه دهید.

به یاد داشته باشید، می توانید فایل های فشرده را آپلود کنید. تمام اسناد و عکس های خود را آماده کنید قبل از شما مراحل بعدی را بردارید

نکته: برای هر سندی که به عنوان مدرک ارسال می‌کنید، بررسی کنید و مطمئن شوید که نام و آدرس کسب‌وکار دقیقاً با نمایه کسب‌وکار Google شما مطابقت دارد.

در اینجا نحوه درخواست بررسی بیشتر پرونده تجدیدنظرتان آمده است.

ابتدا مطمئن شوید که وارد ایمیلی شده‌اید که برای مدیریت نمایه کسب‌وکار Google خود استفاده می‌کنید، سپس به فرم درخواست بررسی اضافی بروید. در آنجا باید تمام فیلدها را پر کنید:

حتماً کادر روایی را پر کنید که توضیح می‌دهد برای اصلاح فهرست کسب‌وکارتان چه کارهایی انجام داده‌اید و چه اسناد و عکس‌هایی ارائه کرده‌اید که ثابت می‌کند یک کسب‌وکار قانونی هستید.

ارائه یک پیوند مستقیم به لیست مشاغل وزیر امور خارجه خود ایده خوبی است. علاوه بر این، اگر یک لیست معتبر Better Business Bureau دارید، پیوند فهرست BBB خود را نیز ارائه دهید.

هر کسی که مالک یا مدیر فهرست GBP شما باشد می تواند این فرم را پر کند. لازم نیست همان شخصی باشد که فرم اصلی ابزار تجدید نظر را پر کرده است.

پس از پر کردن این فرم، حداکثر پنج روز فرصت دهید تا ایمیلی حاوی نتایج بررسی دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که نتایج این ارزیابی مجدد در ابزار تجدید نظر منعکس نخواهد شد. شما باید شناسه پرونده را در ایمیلی که دریافت می کنید دریافت کنید.

این ایمیل به شما اطلاع می‌دهد که آیا درخواست تجدیدنظر شما تأیید شده است یا خیر.

یک شانس آخر

این آخرین فرصت برای اینکه Google به شواهد دیگری که در ابزار تجدیدنظر اولیه ارائه نکرده‌اید نگاه کند، آخرین فرصت شما برای اثبات اینکه شما یک تجارت قانونی هستید به Google است.

کل این روند را جدی بگیرید. برای افزایش احتمال بازگرداندن نمایه کسب و کار Google خود، مطمئن شوید:

  • اسناد و عکس‌هایی که ارائه می‌دهید، موارد صحیح مورد نیاز هستند.
  • شما هر گونه تخلفی را که فهرست GBP شما ممکن است داشته باشد برطرف می کنید.

شما فقط دو فرصت دارید تا نمایه کسب و کار Google معلق خود را بازگردانید. کارها را به روش صحیح انجام دهید.

بیشتر کنکاش کنید: چگونه خدمات از پیش تعریف شده نمایه کسب و کار Google می تواند بر سئوی محلی تأثیر بگذارد

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.