هزینه های تبلیغات جستجو افزایش می یابد، نرخ تبدیل دوباره در سال 2024 کاهش می یابد


نرخ تبدیل تبلیغات جستجوی پولی تقریباً در تمام صنایع سال به سال کاهش یافته است. در همین حال، هزینه تولید سرنخ از طریق تبلیغات جستجو همچنان در حال افزایش است.

احساس دژاوو دارید؟ مطمئناً پس از خواندن گزارش معیارهای تبلیغات جستجوی سالانه LocalIQ، که امروز منتشر شد، بودم. اساساً بیشتر شبیه داستان 2023 است.

نسخه 2024 بار دیگر اطلاعاتی در مورد میانگین نرخ تبدیل، هزینه هر سرنخ (CPL)، نرخ کلیک (CTR) و هزینه به ازای هر کلیک (CPC) دارد.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان هزینه بیشتری برای سرنخ‌ها و کلیک‌ها می‌پردازند، در حالی که آلفابت، شرکت مادر گوگل، سودهای بی‌سابقه‌ای را گزارش می‌کند. در حالی که LocalIQ می‌گوید این به دلیل «افزایش رقابت و افزایش درآمد از SERP‌های Google» است، نمی‌توان تعجب کرد که گوگل به طور بالقوه چه «اهرم‌هایی» را ممکن است در پشت صحنه «تنظیم» کند، زیرا گوگل علی‌رغم ارائه نکردن به دنبال یافتن راه‌هایی برای توجیه قیمت‌های بالاتر است. بازدهی به همان اندازه برای سرمایه گذاری های بزرگتر از سوی تبلیغ کنندگان.

نرخ تبدیل: 6.96%. نرخ تبدیل در 12 صنعت از 23 صنعت مورد بررسی توسط LocalIQ افزایش یافت.

  • صنایعی که با افت قابل توجهی روبرو بوده اند، بخش مالی و بیمه (32.40 درصد کاهش) و دندانپزشک و خدمات دندانپزشکی (19.57 درصد کاهش) بوده است. صنایع با افزایش قابل توجه شامل پوشاک / مد و جواهرات (112.01٪ افزایش) و شغل و اشتغال (80.97٪) بودند.
  • متوسط ​​نرخ تبدیل 7.04 درصد در سال 2023 و 7.85 درصد در سال 2022 بود.

CPL: 66.69 دلار. CPL به طور متوسط ​​در 19 صنعت از 23 صنعت 25 درصد افزایش یافت. با این حال، این افزایش نسبت به سال گذشته کمی کمتر از سال گذشته (27 درصد) است.

  • میانگین CPL در سال 2023 53.52 دلار و در سال 2022 44.70 دلار بود.

CTR: 6.42%. CTR به طور متوسط ​​برای 70 درصد صنایع 5 درصد افزایش یافته است.

  • میانگین CTR در سال 2023 6.11 درصد و در سال 2022 5.91 درصد بود.

CPC: 4.66 دلار. CPC به طور متوسط ​​در 86 درصد صنایع 10 درصد افزایش یافته است.

  • صنایع املاک و مستغلات، ورزش و تفریح، و خدمات شخصی شاهد افزایش بیش از 25 درصدی نسبت به سال گذشته بوده اند.
  • CPCها برای 60 درصد صنایع، اما به طور متوسط ​​تنها 2 درصد افزایش یافته است.
  • متوسط ​​CPC در سال 2023 4.22 دلار و در سال 2022 4.01 دلار بود.

معیارهای تبلیغات جستجوی 2024. در اینجا داده ها به تفکیک دسته بندی شده است (توجه: تصویری با وضوح بالاتر در راه است):

گزارش. جستجو در معیارهای تبلیغاتی