چگونه استراتژی های مبتنی بر نهاد می توانند به موفقیت PPC کمک کنند


در حالی که مفهوم نهادها برای سئو از سال 2012 وجود داشته است، اما در PPC به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است. موجودیت ها اساساً افراد، مکان ها، چیزها یا مفاهیم منحصر به فردی هستند که زمینه و روابطی را برای کلمات کلیدی فراهم می کنند.

از آنجایی که هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال رواج بیشتری می یابد، استفاده از رویکرد مبتنی بر نهاد در کمپین های PPC شما راهی برای پیشی گرفتن از رقبا است. این مقاله به این موضوع می پردازد که چگونه نهادهای اهرمی می توانند به طور قابل توجهی به موفقیت PPC کمک کنند.

1. نهادهایی برای گسترش کلمه کلیدی PPC

اگر در تلاش برای گسترش فهرست کلمات کلیدی خود هستید، اتخاذ یک رویکرد مبتنی بر موجودیت می تواند افق های شما را گسترش دهد.

موجودیت ها به دلیل روابطشان با سایر موجودیت ها مهم هستند. فکر کردن در مورد این روابط می تواند به شما کمک کند تا ایده ها و بینش هایی را کشف کنید که با گروه های مختلف مردم بر اساس قصد آنها طنین انداز می شود. به طور خلاصه، زمینه و مفروضات پشت جستجوها را در نظر بگیرید و از آن برای طوفان مغزی کلمات کلیدی جدید استفاده کنید.

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید هنگام طوفان فکری کلمات کلیدی مبتنی بر موجودیت در نظر گرفت:

فعالیت ها: مردم چی هستن در حال انجام در رابطه با محصول/خدمت من؟

  • شناسایی نهاد: چه فعالیت ها یا علایق خاصی با کسب و کار و محصول/خدمت من مرتبط است؟
  • ارتباط نهاد: ارتباط محصول/خدمات من با این فعالیت ها به عنوان نهاد چگونه است؟
  • نقاط درد موجودیت: افرادی که این فعالیت ها را انجام می دهند معمولاً با چه چالش هایی مواجه می شوند؟
  • راه حل های موجودیت: چگونه محصول/خدمت من این نقاط دردناک را برطرف می کند؟

محل: جایی که آیا افرادی هستند که ممکن است به محصول/خدمات من نیاز داشته باشند؟

  • محدوده نهاد: چه مکان های جغرافیایی به کسب و کار من به عنوان نهاد مرتبط است؟
  • حضور نهاد: اکثر مشتریان من کجا هستند و این موضوع چگونه با نهادهای مبتنی بر مکان ارتباط دارد؟
  • انجمن های نهاد: چه نشانه‌های محلی، محله‌ها یا رویدادهایی را می‌توانم با کسب‌وکارم مرتبط کنم تا ارتباط نهادهای محلی را افزایش دهم؟
  • تأثیر نهاد: چگونه نهادهای جغرافیایی بر رفتار و ترجیحات مصرف کننده در مکان های هدف من تأثیر می گذارند؟

فصل یا رویداد: چه زمانی آیا مردم به محصول/خدمات من نیاز دارند؟

  • زمان بندی موجودیت: چه روند یا رویدادهای فصلی مربوط به کسب و کار من است؟
  • تأثیر نهاد: چگونه نهادهای فصلی یا مبتنی بر رویداد بر رفتار و ترجیحات مصرف کننده بالقوه من تأثیر می گذارند؟
  • ادغام موجودیت: چگونه می توانم نهادهای فصلی یا مبتنی بر رویداد را در کپی و تصاویر خود ادغام کنم تا ارتباط را افزایش دهم؟
  • تبلیغات موجودیت: چه تبلیغات یا پیشنهادهای ویژه ای می توانم ایجاد کنم تا از نهادهای فصلی یا مبتنی بر رویداد استفاده کنم و تعامل ایجاد کنم؟

با گنجاندن این اصول مبتنی بر موجودیت در استراتژی گسترش کلمه کلیدی PPC خود، رویکرد تبلیغاتی جامع تری ایجاد می کنید که ارتباط نزدیکی با ارتباط و اعتبار سایت شما دارد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


2. نهادهایی برای بهبود نمرات کیفیت PPC

در PPC، تشخیص اینکه آیا وب سایت شما دقیقاً موجودیت ها و روابطی را که می خواهید ارائه می دهد، نسبتاً آسان است. به سادگی نمرات کیفیت خود را بررسی کنید.

اگر وب‌سایت شما از یک رویکرد موجود پیروی کند و کمپین‌های PPC همراه با آن رویکرد همسو باشند، نمرات با کیفیت بالایی را مشاهده خواهید کرد که به معنای هزینه کمتر به ازای هر کلیک و نرخ کلیک بالاتر است.

امتیاز کیفیت توسط گوگل بر اساس سه عامل محاسبه می‌شود که به شدت تحت‌تاثیر تشخیص نهاد هستند:

  • نرخ کلیک مورد انتظار (CTR): نهادها با اطمینان از همسویی کمپین های شما با علایق، اهداف و ترجیحات مخاطبان، بر نرخ کلیک تبلیغات شما تأثیر می گذارند. هنگامی که تبلیغات شما بر اساس پرس و جوها و علایق جستجوی کاربران با آنها طنین انداز می شود، احتمال بیشتری وجود دارد که به وب سایت شما مراجعه کنند و در نتیجه CTR مورد انتظار بالاتری ایجاد می شود.
  • ارتباط آگهی: نهادها اطمینان حاصل می کنند که تبلیغات شما با هدف کاربران مرتبط است، نه فقط با کلمات کلیدی مطابقت. با بهینه‌سازی نسخه تبلیغاتی خود برای نهادهای مرتبط، شانس خود را برای ارائه تبلیغاتی که مطابق با آنچه کاربران قصد پیدا کردن آن را دارند افزایش می‌دهید که این امر ارتباط آگهی را افزایش می‌دهد.
  • تجربه صفحه فرود: موجودیت های موجود در صفحات فرود شما به طور مستقیم بر تجربه صفحه فرود تأثیر می گذارد. هنگامی که صفحات فرود شما محتوای مرتبطی را ارائه می دهند که با نهادهای برجسته شده در تبلیغات شما مطابقت دارد، احتمالاً کاربران انتظارات خود را از وب سایت شما و تجربه مثبتی از آن برآورده می کنند.

اساساً، هرچه سفر از عبارت جستجو تا آگهی ارائه شده به صفحه فرود منسجم تر باشد، احتمالاً تجربه کاربر مثبت تر خواهد بود.

امتیاز کیفیت تلاش موتور جستجو برای ارزیابی اینکه آیا محتوایی را ارائه می دهید که کاربران می خواهند ببینند یا خیر. دادن چیزی که کاملاً با هدف آنها با نتیجه نهایی مطابقت داشته باشد، یک تجربه جستجوی با کیفیت است. و در نظر گرفتن هدف با نهادها بسیار ساده تر از کلمات کلیدی به تنهایی است.

3. نهادهایی برای هدف قرار دادن مخاطبان PPC استراتژیک

تقسیم‌بندی سنتی مخاطب به شما امکان می‌دهد دموگرافیک‌های کلیدی مورد نظر را شناسایی کنید، مانند سن، دستگاه و مکان. اما وقتی این بینش‌ها را با ارتباط زمینه‌ای هدف‌یابی مبتنی بر نهاد ترکیب می‌کنید، متوجه می‌شوید که مخاطب شما چه کسی است و مخاطب شما چه کسی می‌تواند باشد.

برای مثال، ممکن است روی کمپین PPC برای یک رستوران محلی کار کنید. مطمئناً، آنها ممکن است فقط بخواهند منطقه جغرافیایی محلی را هدف قرار دهند، اما در اینجا متوقف نشوید.

با استفاده از استراتژی‌های PPC مبتنی بر موجودیت، کمپینی خواهید داشت که منطقه جغرافیایی محلی را هدف قرار می‌دهد و علایق، رفتارها و روابط کاربران را با موجودیت‌ها در سراسر منطقه جغرافیایی وسیع‌تر هدف قرار می‌دهد. این می تواند کمپینی باشد که تمام مخاطبان علاقه مند به جشنواره غذای محلی را هدف قرار می دهد یا کمپینی را هدف قرار می دهد که کاربرانی را هدف قرار می دهد که به دنبال یک فعالیت گردشگری در اطراف هستند.

گزینه‌های هدف‌گیری مبتنی بر هوش مصنوعی، مانند رفتار و هدف‌گیری مبتنی بر مخاطب، برای مدتی در پلتفرم‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بخش های ترکیبی سفارشی می تواند آنها را حتی موثرتر کند.

مسلماً، آنها تلاشی قابل احترام توسط موتورهای جستجو برای یافتن بخش های مصرف کننده مرتبط هستند که به هم متصل هستند اما ممکن است مستقیماً به محصول یا خدمات شما مرتبط نباشند. اگر از این گزینه های مخاطب استفاده نمی کنید، پتانسیل را هدر می دهید.

زیبایی واقعی هدف‌گذاری مبتنی بر موجودیت در اعداد و اطلاعاتی است که ارائه می‌کند، حتی اگر “شکست” بخورد. به یاد داشته باشید که همیشه از یک آزمایش خوب طراحی شده چیزی یاد می گیرید.

با تجزیه و تحلیل داده‌ها در بخش‌های مختلف مخاطب، می‌توانید استراتژی هدف‌یابی خود را برای شناسایی بخش‌هایی با عملکرد بالا که بهترین بازگشت سرمایه را ارائه می‌دهند، اصلاح کنید. همچنین ممکن است گروه‌های مصرف‌کننده جدید و بینش‌های رفتاری را کشف کنید که می‌توانند استراتژی بازاریابی گسترده‌تری شما را راهنمایی کنند.

در مثال قبلی رستوران ما، آنها ممکن است متوجه شوند که افزودن یک غذای جدید به منوی خود که مستقیماً به جاذبه های توریستی اطراف اشاره می کند، تعداد بازدیدکنندگان خارج از شهر را افزایش می دهد. من می‌توانم تضمین کنم که آنها با محدود کردن دسترسی خود به یک کمپین محلی که از برنامه‌ریز کلمات کلیدی Google تهیه شده است، متوجه این موضوع نخواهند شد.

بهینه سازی کمپین های خود با رویکردی مبتنی بر نهاد

من دوست دارم موجودیت‌ها را به‌عنوان تلاش هوش مصنوعی برای مدون کردن تمایل انسان به مفروضات، زیر و بم و ظرافت‌ها در ارتباطاتمان در نظر بگیرم.

اگر به دنبال این هستید که از رقبای خود پیشی بگیرید، تنظیم تلاش های PPC خود برای حسابداری نهادها یک رویکرد عالی است زیرا شرکت های کمی در حال حاضر روی آن زمان می گذارند.

چه یک برند جهانی باشید و چه یک رستوران محلی، ترکیب استراتژی‌های مبتنی بر نهاد در کتاب بازی PPC شما به اثبات تلاش‌های بازاریابی شما در آینده و افزایش عملکرد کمک می‌کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.