چگونه محتوای عالی را با گسترش استراتژیک ترکیب کنیم


هوش مصنوعی مطمئناً تأثیرات موجی اساسی در سئو خواهد داشت، اما من پیش بینی می کنم که اهمیت ایجاد قدرت کاهش نخواهد یافت.

محتوای شما اکنون با رقابت بیشتری روبرو خواهد شد: هوش مصنوعی در SERP و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی از سایر ناشران نتیجه می‌دهد.

ارائه سیگنال های قدرت و ارزش بیش از هر زمان دیگری حیاتی خواهد بود. تا زمانی که سازمان ها و افراد هنوز در حال انتشار محتوا هستند، بک لینک ها بخش مهمی از این قدرت خواهند بود.

اگر تا زمانی که من در زمینه سئو بوده اید، مطمئن هستم که روزانه 10 یا بیشتر پیام لینکدین را از «سازمان های لینک سازی» دریافت می کنید که به شما تعدادی لینک را می دهند.

این فقط فوق العاده آزاردهنده نیست. این روش اشتباهی است که به دریافت لینک به محتوای خود نزدیک شوید.

ساخت لینک مهم است. ایجاد امور اختیارات خارجی.

بنابراین بیایید در مورد راهی برای انجام بهتر آن صحبت کنیم (و افراد کمتری را در این فرآیند خاموش کنیم): ساخت محتوایی که به طور طبیعی لینک تولید می کند، یا چیزی که من آن را نوشتن محتوا با هدف پیوند می نامم.

در این مقاله، نحوه نزدیک شدن به هدف پیوند را شرح می دهم، از جمله:

  • فلسفه پشت محتوایی که لینک تولید می کند.
  • اهمیت تجاری هدف پیوند موثر
  • مراحل عملی برای برنامه ریزی محتوا با هدف پیوند.

ساخت لینک و تولید محتوا باید بخشی از یک فرآیند باشد (اگرچه من متوجه شده ام که نادر است). لینک بیلدینگ به عنوان یک ابتکار جداگانه این احتمال را ایجاد می کند که شما در بهینه سازی لینک ها به تنهایی و بدون در نظر گرفتن افکت های پایین قیف اشتباه کنید.

در عوض، با فکر کردن در مورد اینکه چه کسی در جامعه شما به آنچه می نویسید و چرا اهمیت می دهد – یا باید اهمیت دهد – شروع کنید.

محتوای تولید شده از این طرز فکر، نه نگرش «باید پیوندها» مبتنی بر کمیت، شانس بسیار بیشتری برای به دست آوردن لینک‌ها در طول زمان دارد.

اگر کار نوشتن محتوای قوی و مرتبط را انجام دهید که باعث می‌شود مردم بخواهند آن را به اشتراک بگذارند، و ارزشی را ارائه کرده باشید، پیوندها (بدون نیاز به ارسال ایمیل‌های اسپم یا InMail) ارائه می‌شوند.

اگر در سیلوهای محتوا و لینک بیلدینگ کار می کنید، منابع شما احتمالاً در جهت تعدادی هدف از پیوندها کار می کنند و درخواست تعویض لینک دارند.

در تجربه من، این استراتژی تمایل دارد که این موضوع را نادیده بگیرد که آیا محتوای ارائه شده مرتبط یا مفید است و در واقع به خوبی بر روی برند شما منعکس می شود، که برخلاف آنچه محتوای خوب باید به دست بیاید است.

محتوایی که با اشاره به دستورالعمل‌های محتوای مفید Google نوشته می‌شود – ارائه ارزش و متناسب با تجربه کاربر – در واقع برای افرادی که در مورد مفاهیم مشابه می‌نویسند و به دنبال متخصصان همکار برای تأیید موقعیت‌های خود هستند جذاب خواهد بود.

اگر بتوانید محتوای خوبی تولید کنید که به گفتمان موضوع کمک کند، لینک ها را جذب می کند و گوگل ارتباط آن را تشخیص می دهد. این یک رویکرد بسیار عمیق تر و یکپارچه تر از اعداد لینک بیلدینگ محض است.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


من با اطمینان می توانم به شما بگویم که به لطف محتوایی که نوشته ام چندین مشتری برای آژانسم به دست آورده ام (با تشکر، سرزمین موتور جستجو!). این احتمال وجود دارد که بسیاری از مشاغل B2B بتوانند ادعاهای مشابهی داشته باشند.

محتوای مناسب برای تولید لینک‌های غیرفعال به شما شانس زیادی برای به اشتراک گذاشتن و هدایت ترافیک ارجاع می‌دهد، که معمولاً در سئو ارزش کمتری دارد.

محتوای ارزشمندی که با هدف پیوند تولید می‌شود، به طور طبیعی پیوندها و ارزش سهام را در طول زمان هدایت می‌کند و یک جلوه گلوله برفی داخلی ایجاد می‌کند.

این کار بیش از صرفه جویی در وقت شما با دسترسی به پیوند انجام می دهد. این به طور ایده‌آل شبکه‌ای از سایت‌ها و ناشران مرتبط را برای ترافیک ارجاع ایجاد می‌کند که می‌تواند ارزش زیادی را در طول زمان ارائه دهد.

به آن به عنوان یک نسخه ارگانیک از بازاریابی وابسته فکر کنید، که یک کانال بزرگ (و جمع آوری بخار) است.

برای یک چک لیست آماده هستید تا شما را در مسیر خود قرار دهد؟

شما متوجه یک مولفه فراگیر خواهید شد، اما پس از انجام کارهای سنگین مربوطه، به پایان می رسد.

  • در مورد کلمات کلیدی که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران در جستجوی منابع هستند تحقیق کنید (این کلمات کلیدی اغلب شامل “آمار” یا “گزارش” هستند). از Reddit، Quora، Twitter، Ahrefs (گزارش شرایط منطبق) و Exploding Topics در بین مراجع خود استفاده کنید.
  • از میان آن کلمات کلیدی، فهرستی از موضوعاتی بسازید که تیم شما می تواند بینش ها و دیدگاه های ارزشمندی را پیرامون آن به اشتراک بگذارد.
  • درباره فهرستی از نویسندگان و روزنامه نگارانی که آن موضوعات را پوشش می دهند، تحقیق کنید.
  • منابع متخصص (اعم از داخلی یا نزدیک به هم) را بیابید و با آنها برای منابعی برای ایجاد یک حافظه پنهان از محتوا مصاحبه کنید.
  • با استفاده از Google Trends و گوش دادن اجتماعی، با استفاده از زمان‌بندی و فهرستی از تعدیل‌کننده‌های مخاطب، آن محتوا را به بینش‌های امروزی تبدیل کنید تا ارتباط را افزایش دهید.
    • مثال: فهرستی از نکات را از یک متخصص دریافت کنید که هدف آن کمک به مبتلایان به تب یونجه (مخاطبان خاص/تغییرکننده) است تا در طول دوره‌ای که تعداد گرده‌ها بسیار بد است (ارتباط) بهتر بخوابند (موضوع اصلی/هدف).
  • گروهی از نویسندگان و روزنامه نگاران را معرفی کنید که موضوع و/یا موضوع فرعی شما را پوشش می دهند چرا این مهم است همین الان و چگونه است ناهمسان از دیگر مطالبی که ممکن است به آنها مراجعه کنند.
  • اگر (یا حتی قبل از آن) آن نویسندگان و روزنامه نگاران به محتوای شما لینک می دهند، آنها را در کانال های اجتماعی آنها دنبال کنید تا ارتباط خود را برای فرصت های آینده عمیق تر کنید.

آیا این کار می کند؟ Todoist را در نظر بگیرید که ارائه منحصربه‌فردش از روش‌های بهره‌وری صدها دامنه ارجاع را ایجاد کرده است – عددی که سالانه 50 درصد رشد داشته و به رشد برند کمک زیادی کرده است.

من این روزها با بسیاری از سئوکاران صحبت می کنم که نسبت به سال های قبل تاکید کمتری بر لینک سازی دارند.

به نظر من، این موضوع کمتر در مورد از دست دادن اهمیت لینک ها است تا بی ربط شدن تاکتیک های قدیمی لینک سازی.

یک رویکرد مبتنی بر پیوند که محتوای عالی را با گسترش استراتژیک ترکیب می‌کند، مؤثرتر، همیشه سبز و کارآمدتر از محتوای بی‌حساب و طرح‌های پیوند است.

این امر در عین حال اعتبار برند شما را تضعیف می کند، که همراه با افزایش ترافیک، بر تجربه کاربران شما برای بهتر شدن تأثیر می گذارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید