گوگل شبکه تبلیغاتی گوگل تی وی را راه اندازی کرد


گوگل با راه‌اندازی شبکه Google TV در بیش از 20 میلیون دستگاه فعال ماهانه Google TV و Android TV، پیشنهادات تبلیغات تلویزیونی متصل خود را افزایش می‌دهد.

چرا مهم است. تماشای تلویزیون متصل همچنان رو به افزایش است و بیش از 150 میلیون نفر هر ماه یوتیوب را روی صفحه تلویزیون خود تماشا می کنند. شبکه جدید Google TV به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از طریق تبلیغات ویدیویی هدفمند و درون جریانی به این مخاطبان رو به رشد دسترسی پیدا کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. شبکه Google TV از طریق فناوری پیشرفته تبلیغات Google، موجودی ممتاز و خریدهای یکپارچه YouTube، یک مخاطب تلویزیون متصل به سرعت در حال گسترش برای تبلیغ‌کنندگان است. ایجاد حضور زودهنگام به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا استراتژی تلویزیونی خود را در آینده اثبات کنند.

جزئیات. شبکه Google TV موجودی تبلیغات را در بیش از 125 کانال رایگان تعبیه شده در Google TV، از جمله ورزش های زنده، نمایش ها و فیلم ها ارائه می دهد.

  • این فرمت‌های تبلیغاتی غیرقابل رد شدن و 6 ثانیه‌ای بامپر را با فرمت‌های بیشتری ارائه می‌کند.
  • 60 درصد از خانواده‌های ایالات متحده اکنون کانال‌های پخش رایگان و با پشتیبانی آگهی را تماشا می‌کنند و بیش از 75 دقیقه در روز را در کانال‌های رایگان Google TV صرف می‌کنند.
  • موجودی برای خرید از طریق Google Ads و Display & Video 360 در کنار رزروهای YouTube در دسترس است.

بین خطوط. این اقدام به گوگل اجازه می‌دهد تا از ردپای رو به رشد Google TV خود در دستگاه‌های برندهایی مانند Sony، TCL، Hisense و Chromecast خود کسب درآمد کند.

تصویر بزرگ. با تغییر بینندگان از تلویزیون سنتی به جریان، هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی متصل همچنان افزایش می‌یابد. گوگل در نظر دارد فروشگاهی یک‌جا برای تبلیغ‌کنندگان فراهم کند تا بتوانند در فهرست موجودی YouTube و صفحه تلویزیون خود به مخاطبان دست یابند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.