3 معیار تبدیل سئو نادیده گرفته شده که باید در نظر گرفته شود


تبدیل و ردیابی سئو فراتر از فروش مستقیم یا پیشرو در خط لوله شما است.

اونها می تونند … باشند:

  • مشترکین خبرنامه و پیامک که به فروش تبدیل می شوند.
  • کمپین های بازگشتی که مشتریان هنوز خرید نکرده اند یا شما را دوباره کشف نکرده اند.
  • آوردن افراد جویای کار به صفحات فهرست شغلی خود، که منجر به کاهش هزینه های استخدام کارمندان جدید می شود.

اگر فقط بر روی تبدیل مستقیم تمرکز کنید، تصویر کلی از تأثیر شما بر شرکت نادیده گرفته شده است.

در اینجا چند نمونه از معیارهایی وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده نکنید، اما می تواند راه خوبی برای نشان دادن ارزش واقعی شما به عنوان یک SEO به سازمان شما باشد.

1. درآمد CPM

اگر در سایت های خبری کار کرده اید، وبلاگ نویس هستید یا محتوای ویدیویی تولید می کنید، می دانید درآمد CPM و CPC چقدر مهم است.

اگرچه جلب توجه به سایت یا کانال مهم است، اما ممکن است بردهای بزرگتری وجود داشته باشد. افزایش بازدید از صفحه به ازای هر بازدید کننده اولین مورد است.

و این یک پیروزی آسان برای سئوکاران است که اگر مجبور نباشید دنبال عبارات بزرگی بروید که رقابت در آنها سخت تر است، کار شما را آسان تر می کند.

در اینجا یک مثال است. فرض کنید عبارتی وجود دارد که 1000 بازدیدکننده به سایت شما می آورد و یکی که 600 بازدیدکننده دارد.

تیم تبلیغات این عدد بزرگ‌تر را می‌خواهد زیرا چشم‌های بیشتری دارد و این به معنای پول CPM بیشتر است. اما این می تواند حرکت اشتباهی باشد.

اگر عبارت 1000 بازدیدکننده دارای نرخ بازدید از صفحه 1.25 باشد و 600 دارای 2.5 بازدید از صفحه باشد و CPM ها برابر باشند، عبارت 600 بهتر است زیرا سود بیشتری دارد.

عبارت عبارت 1000 بازدیدکننده باعث 1250 بازدید از صفحه شد، در حالی که عبارت 600 عبارت باعث افزایش 1500 بازدید شد.

و اگر این عبارت به دلیل ترافیک کمتر رقابتی کمتری داشته باشد، ممکن است کار شما برای کسب رتبه راحت تر باشد. و در اینجا متوقف نشوید. به CPM های واقعی نگاه کنید.

اگر هر دوی آنها میانگین بازدید از صفحه 1.5 در هر بازدید داشتند، ببینید نرخ CPM چقدر است. شاید عبارت 1000 دارای CPM 5 دلار باشد، اما عبارت 600 دارای CPM 8 دلار باشد.

آن 3 دلار اضافی جمع می شود. و می تواند یک سطح جلوتر برود.

آیا انتشارات شما از پیوندهای وابسته استفاده می کند؟

نگاه کنید تا ببینید هدف کاربر در صفحه چیست.

بیایید CPM ها را برابر فرض کنیم و این مزیت را به عبارت 1000 برمی گرداند.

شاید عبارت 1000 سرگرم کننده یا یک مقاله جالب برای خواندن حقیقت باشد. به همین دلیل است که CPM محرک بزرگ درآمد است.

اگر ترافیک عبارت 600 یک «چگونه» یا یک راهنمای خرید باشد، یا چیزی که کاربر به یک محصول یا خدمات نیاز دارد، احتمالاً درآمد وابسته نیز در بالای آن وجود دارد.

به جای تصمیم گیری در مورد ترافیک، بازدید از صفحه و CPM، با مدیر روابط وابسته صحبت کنید و بپرسید چه درآمدی از طریق پیوندهای وابسته به دست می آید.

CPM 5 دلاری با اضافه کردن هشت کمیسیون 20 دلاری یا 20 دلاری 200 دلاری چیزی نیست. عبارت کوچکتر جذابیت بیشتری دارد زیرا هم CPM و هم درآمد کمیسیون وابسته را دریافت می کنید.

و ما می‌توانیم پنج لایه عمیق‌تر برویم، اما شما متوجه موضوع می‌شوید. این چیزی است که ما به شرکت های وابسته در برنامه هایی که مدیریت می کنیم کمک می کنیم تا هم آنها و هم مشتریان ما بتوانند رشد کنند.

اگر ناشران برای فروش تبلیغات و کسب درآمد به بازدید از صفحه و CPM نگاه کنند، به دنبال عبارات بزرگ هستند و نه تصویر بزرگ.

چیزهای بیشتری برای ساختن وجود دارد. و فراموش نکنید که بازدیدکنندگان این صفحات می توانند برای درآمد طولانی مدت به مشترکین ایمیل و پیامک تبدیل شوند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


2. کسب نامزد

جذب استعدادها پرهزینه و رقابتی است. آگهی شغلی باید به چشمان مناسب برسد و در تابلوهای شغلی برجسته شود.

اما اگر بتوانید برخی از موانع را از بین ببرید و نامزدها را مستقیماً به تیم منابع انسانی یا مدیر استخدام بیاورید، چه؟ این معیار دیگری است که توسط SEO ها نادیده گرفته شده است.

به صفحه مشاغل وب سایت خود نگاه کنید و یک تبدیل در بسته تجزیه و تحلیل خود برای برنامه ها و ارسال ها تنظیم کنید.

سپس شروع به بهینه سازی بخش وب سایت کنید. اگر شغل منطقه ای باشد، طرح پست شغلی، و محتوای مبتنی بر طبقه بندی در مورد صنعت استخدام شما، باید نسبتاً آسان باشد که اطلاعات مبتنی بر مکان را درج کنید.

شما می توانید در مورد مشاغل بازاریابی در بخش بازاریابی در بخش مشاغل بنویسید.

جلسات یا جوامع محلی را برای تعامل و نحوه حمایت مالی و حمایتی شرکت شما از کارمندان فعالانه از این طریق ذکر کنید.

این کپی را حجیم می کند و به نامزدها دلیلی برای درخواست می دهد زیرا شرکت از رشد شغلی آنها حمایت می کند.

نکته: اگر شرکت شما عضو فعال برخی از این گروه‌ها است، از آن‌ها بخواهید یک بک لینک به بخش مشاغل برای اعضای جویای کار داشته باشند.

اکنون، مشاهده کنید که ترافیک با بهینه‌سازی‌ها افزایش یا کاهش می‌یابد و اینکه کدام نوع شغل شروع به تکمیل ارسال‌های بیشتر می‌کند.

از استخدام‌کنندگان، مدیران استخدام یا تیم منابع انسانی بخواهید تا کیفیت را به شما اطلاع دهند و سپس برای تنظیم صفحات برای به دست آوردن نامزدهای واجد شرایط بیشتر تلاش کنید.

در نهایت، از تیم های استخدام کننده بخواهید که پایگاه داده را مشخص کنند که چه کسی آن را برای مصاحبه ساخته است و چه تعداد نامزد استخدام شده اند.

این فصلنامه را به رئیس یا سازمان خود ارائه دهید و نشان دهید که چگونه در پول و زمان شرکت صرفه جویی کرده اید تا این منابع در جای دیگری متمرکز شوند.

با آوردن کاندیداها به طور مستقیم به وب سایت، منابع انسانی نیازی به صرف هزینه زیادی در تابلوهای شغلی ندارد.

و با کمک به منابع انسانی برای ایجاد رزومه های عقب افتاده، یافتن نامزدهای منفعل پس از باز شدن شغل آسان تر می شود. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها نیز می شود.

3. کمپین های برنده

به عنوان سئوکار، ما به طور مرتب محتوای صفحات وب سایت را به روز می کنیم و به داده ها دسترسی داریم. این شامل گزارش های خدمات مشتری و مدیران محصول می شود.

و به عنوان یک SEO، شما بخشی از بازاریابی هستید و به شما مزیت بزرگی نسبت به سایر کارمندان می دهد.

می‌توانید داده‌های محصول و خدمات مشتری را با هم ترکیب کنید، سپس یک برنامه بازاریابی یکپارچه برای تیم‌های تبلیغات ایمیل و رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید تا به طور موثرتری سود بازگردانده شود.

برای انجام این:

  • با خدمات مشتری صحبت کنید و راه هایی را بیابید که مشتریان از محصولات استفاده کنند یا زمانی که خدمات مشتری به آنها اطلاع می دهد که محصول را می توان برای بیش از آنچه فکر می کردند استفاده کرد.
  • با مدیران محصول تأیید کنید که این موارد برای گفتن عمومی مناسب هستند. اگر تأیید را دریافت کردید، به صفحات محصول و برگه‌های مشخصات بروید و ویژگی‌ها یا عملکردهایی را اضافه کنید که مشتریان نمی‌دانستند شرکت شما ارائه می‌کند.
  • تعداد دفعاتی که مردم در مورد این موارد می پرسند با تبلیغات رسانه های اجتماعی و تیم های ایمیل به اشتراک بگذارید.

از آن‌ها بخواهید کمپین‌های برنده را برای مشتریانی اجرا کنند که با جمعیت‌شناختی افرادی که درخواست می‌کنند و پاسخ می‌دهند اما هنوز تبدیل نشده‌اند، مطابقت دارد.

این همچنین می‌تواند برای افرادی که چند سال است خرید نکرده‌اند و نمی‌دانند محصول یا خدمات پیشرفت کرده است نیز صدق کند.

اگر نظرسنجی خروج دارید، ببینید آیا استفاده یکی از دلایلی است که برند شما را ترک کرده است یا خیر.

و از این نکات صحبت می توان به عنوان “ایمیل طعمه” استفاده کرد تا سعی کنید شخصی را که شروع به بررسی کرده است اما هرگز تبدیل نکرده است، به دست آورید.

به عنوان یک امتیاز، اگر این ویژگی ها و خدمات مورد تقاضا هستند، ممکن است نرخ تبدیل بالاتری در صفحات جزئیات محصول خود پیدا کنید.

این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که شما استفاده های مرتبطی را برای محصول یا خدمات خود به اشتراک می گذارید که ممکن است مصرف کننده خواسته باشد و از ارائه آن اطلاعی نداشته باشد.

سپس می‌توانید پست‌های وبلاگ و یک سیلو محتوای جدید ایجاد کنید تا بر این موضوع اقتدار ایجاد کنید و تبدیل‌های سنتی سئو را افزایش دهید.

تبدیل‌هایی که در اینجا نادیده گرفته شده‌اند، ایمیل و فروش برگشتی هستند که از کاری که انجام داده‌اید به‌عنوان سئو و افزایش نرخ تبدیل احتمالی از صفحات محصول و برگه‌های مشخصاتی که به‌روزرسانی کرده‌اید به دست آمده‌اند.

نگاه کردن به تصویر بزرگتر

تبدیل سئو چیزی بیش از فروش، سرنخ و ترافیک برای CPM هاست.

به این فکر کنید که چگونه مجموعه مهارت های شما می تواند برای بقیه شرکت مفید باشد و شروع به اندازه گیری تأثیر کامل نقش خود به عنوان یک SEO کنید.

اگر این کار را به خوبی انجام دهید، ممکن است بودجه بیشتری برای ابزارها و تخصیص مهندسی پیدا کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید