5 اشتباهی که باید هنگام افزودن کانال های تجارت الکترونیک جدید اجتناب کنید


خریداران امروزی قبل از خرید با برندها و محصولات در چندین نقطه تماس ارتباط برقرار می کنند، به این معنی که حضور در مقاصد خرید متعدد برای درآمدزایی بسیار مهم است.

اما قبل از اینکه شروع به فهرست کردن محصولات در یک دسته از کانال‌های جدید کنید، مهم است که چالش‌های گسترش کسب‌وکار آنلاین خود را در نظر بگیرید و برای آن آماده شوید.

این مقاله به بررسی پنج اشتباه رایجی که فروشندگان هنگام اضافه کردن کانال‌های جدید مرتکب می‌شوند، چگونگی خفه کردن رشد و اینکه برای جلوگیری از آن‌ها چه کاری می‌توان انجام داد را بررسی می‌کند.

برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید آنچه بازرگانان هنگام افزودن کانال های تجارت الکترونیک جدید باید از آن اجتناب کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

انبار دیجیتال مارکتینگ مرکز منبعی برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ دیپو که توسط رسانه درب سوم ایجاد شده است دارای یک کتابخانه قوی از مقالات سفید میزبانی شده، کتاب های الکترونیکی، تحقیقات اصلی و وبینارها در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات، تجزیه و تحلیل، مدیریت داده ها و محتوا، تا بازاریابی ایمیلی، سئو و مدیریت کمپین PPC و موارد دیگر. به ما سر بزنید