5 دلیل کلیدی برای تأیید زودهنگام حساب خود


میلیاردها نفر هر روز از Google برای یافتن مشاغل جدید، پاسخ به سؤالات یا راه حل های مفید برای مشکلات خود استفاده می کنند – و Google Ads بخش ارزشمندی از این تبادل برای جستجوگران و مشاغل است.

متأسفانه، برخی از بازیگران بد سعی کرده اند از این اعتماد متقابل سوء استفاده کنند و سعی کرده اند با تقلب به عنوان رقیب خود تبلیغ کنند یا به عنوان سایر مشاغل آنلاین ظاهر شوند. این کلاهبرداران از مشتریان بالقوه شما سوء استفاده می کنند و می توانند اعتماد برند شما را از بین ببرند. تخمین زده شده است که تا 20٪ از تبلیغات دیجیتال در نهایت کلاهبرداری یا کلاهبرداری هستند، و 49٪ از تبلیغ کنندگان تقلب در تبلیغات را به عنوان یک نگرانی اصلی هنگام اجرای تاکتیک هایی مانند تبلیغات جستجو گزارش می دهند.

برای جلوگیری از این نوع فریب آنلاین، گوگل در سال 2020 اعلام کرد که از تبلیغ کنندگان خود می خواهد هویت خود را برای ادامه استفاده از Google Ads تأیید کنند. اما، اکثریت قریب به اتفاق تبلیغ‌کنندگان در Google حساب‌های خود را تأیید نکرده‌اند—تا حد زیادی به این دلیل که Google هنوز آنها را ملزم نکرده یا از آنها دعوت به تأیید هویت خود نکرده است.

برای کمک به تبلیغ‌کنندگان بیشتر برای شروع تأیید هویت خود، Google اخیراً اعلام کرد که برخی از حساب‌ها می‌توانند تأیید صحت تبلیغ‌کننده خود را زودتر ارسال کنند. ما پنج دلیل را به اشتراک می‌گذاریم که شما باید آن راستی‌آزمایی زودهنگام را تکمیل کنید – و اینکه چرا آنقدر مهم است.

راستی‌آزمایی تبلیغ‌کننده گوگل چیست؟

Google برای اولین بار در سال 2018 تأیید آگهی‌دهنده را برای کسانی که تبلیغات سیاسی خریداری می‌کنند معرفی کرد. اما آنها آن را در سال 2020 گسترش دادند تا شفافیت را افزایش دهند. در اینجا چیزی است که گوگل در مورد آن گفته است:

«(تأیید آگهی‌دهنده) درک اینکه تبلیغ‌کننده پشت آگهی‌هایی که از Google می‌بینند چه کسی است را برای مردم آسان‌تر می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند هنگام استفاده از کنترل‌های تبلیغاتی ما تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. همچنین با شناسایی بازیگران بد و محدود کردن تلاش آنها برای معرفی نادرست به حمایت از سلامت اکوسیستم تبلیغات دیجیتال کمک می کند.

از زمان اعلام این خبر در سال 2020، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان دعوت شده‌اند تا هویت خود را در حساب Google Ads خود تأیید کنند – معمولاً از طریق ایمیل یا اعلان – و سپس 30 روز برای شروع فرآیند مهلت داده شده است. برای اکثر تبلیغ‌کنندگان، این فرآیند آسان و ساده است و ممکن است تنها چند دقیقه طول بکشد تا تکمیل شود.

تکمیل زودهنگام فرآیند تأیید آگهی‌دهنده Google Ads چیزی فراتر از انجام برخی کارهای اداری ضروری است. در طول یک سال گذشته، گوگل بی سر و صدا برخی از مزایا، ویژگی ها و مزایای اضافی را برای تبلیغ کنندگان تأیید شده خود ارائه کرده است. در ادامه به آن‌ها، همراه با برخی از مزایای دیگر تأیید اولیه می‌پردازیم.

5 دلیل برای تکمیل تأیید صحت آگهی‌دهنده Google در اسرع وقت

در اینجا پنج مزیت کلیدی برای تکمیل زودهنگام تأیید حساب Google Ads شما وجود دارد.

1. افزایش اعتماد و اعتبار برای تبلیغات گوگل شما

برنامه راستی‌آزمایی آگهی‌دهنده Google برای برجسته کردن مارک‌های معتبر و حذف هرگونه تقلب از SERP طراحی شده است. جستجوگران بدبین احتمالاً از تبلیغاتی که با آنها ناآشنا هستند یا معاملاتی که ممکن است «خیلی خوب برای واقعی بودن» باشند اجتناب کنند – حتی اگر معتبر باشند. با تأیید تبلیغات خود در Google، تبلیغات شما به طور خودکار هر زمان که ظاهر می‌شوند با افشاگری نمایش داده می‌شوند، جایی که کاربران می‌توانند به سرعت و به راحتی صحت و مکان شما را تأیید کنند و سایر تبلیغاتی را که در Google اجرا می‌کنید مشاهده کنند.

در SERP، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند اطلاعات تأیید آگهی‌دهنده شما را با کلیک بر روی نماد 3 نقطه (یا نماد اطلاعات در تلفن همراه) مشاهده کنند. تبلیغات در یوتیوب یا شبکه نمایش گوگل نیز دارای افشا و شفافیت مشابهی برای تبلیغ‌کنندگان تأیید شده است.

2. نشان های تأیید شده انحصاری در تبلیغات شما (آزاد کردن سرفصل های مارک دار)

توییتر دیگر تنها نشان آبی در شهر نیست. از آنجایی که Google به تبلیغ‌کنندگان بیشتری اجازه می‌دهد هویت خود را تأیید کنند، آنها همچنین با افتخار آگهی‌دهندگانی را که فرآیند تأیید را تکمیل کرده‌اند با یک نشان جدید براق در کنار تبلیغات خود برجسته می‌کنند. گوگل هر دو نشان چک آبی و طلایی را در کنار تبلیغ‌کنندگان تأیید شده مختلف در SERP آزمایش کرده است.

منبع

این نشان‌های راستی‌آزمایی این پتانسیل را دارند که برای تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند خود را از دیگران در SERP متمایز کنند، به‌ویژه هر رقیبی که به دنبال سرمایه‌گذاری بر شهرت برند قوی خود هستند، بسیار زیاد باشد. این نشان‌ها برای حساب‌های تأیید شده منحصر به فرد هستند و می‌توانند مستقیماً بر عملکرد تبلیغات تأثیر بگذارند و نرخ کلیک را بهبود بخشند.

این نشان‌ها نه تنها افزودنی خوبی برای تبلیغات PPC شما هستند، بلکه ممکن است به تبلیغ‌کنندگان اجازه دهند برخی از عناوین تبلیغات فعلی خود را جایگزین کنند که به جستجوگران اطمینان می‌دهد با «سایت رسمی BRAND» و پیام‌های مشابه رایج. اگرچه این عناوین اغلب به عملکرد یک تبلیغ کمک می کنند، اما قانع کننده ترین پیام نیستند. من مطمئن هستم که اکثر تبلیغ کنندگان از اینکه مجبور نباشند از یکی از سرفصل های خود استفاده کنند تا به سادگی به جستجوگران از صحت آگهی خود اطمینان دهند، قدردانی می کنند.

آیا می خواهید ببینید تبلیغات گوگل شما چگونه در رقابت قرار می گیرد؟ ✅ گریدر گوگل ادز ما را امتحان کنید

3. نام تجاری خود را با دارایی نام تجاری برجسته کنید (فقط برای تبلیغ کنندگان تأیید شده در دسترس است)

در اواخر سال 2022، گوگل برخی از ویژگی های تبلیغاتی انحصاری را برای تبلیغ کنندگان تأیید شده اعلام کرد. از جمله این ویژگی‌ها، دارایی نام تجاری جدید است که به شما امکان می‌دهد نام کسب‌وکارتان را به‌طور برجسته در بالای آگهی خود نمایش دهید.

این دارایی جدید به شما امکان می دهد اعتبار تبلیغات خود را اثبات کنید و برند خود را تبلیغ کنید. Google می تواند به صورت پویا این اطلاعات را از وب سایت شما بیرون بکشد یا می توانید دارایی نام تجاری خود را در سطح کمپین در Google Ads ارائه دهید. دارایی های نام کسب و کار Google باید:

  1. حداکثر 25 کاراکتر باشد.
  2. نام دامنه یا نام قانونی کسب و کار ارائه شده در طول فرآیند تأیید را کاملاً مطابقت دهید.
  3. به صورت برجسته در صفحه فرود آگهی نمایش داده شود.

4. دارایی های آرم سفارشی برای تبلیغ کنندگان تایید شده

دارایی لوگو که خواهر دارایی نام تجاری جدید است، همچنین یک ویژگی انحصاری برای تبلیغ کنندگان تأیید شده است. دارایی لوگوی کسب و کار به تبلیغ‌کنندگان تأیید شده اجازه می‌دهد یک نماد آرم سفارشی‌شده را در سمت چپ تبلیغات خود قرار دهند. این به طور موثر به تبلیغ PPC شما اجازه می دهد تا یک فاویکون بسیار شبیه به نتایج ارگانیک ارائه دهد.

همه تبلیغات بدون دارایی نشان‌واره به سادگی همان نماد کره آبی را به‌عنوان مکان‌نما ارائه می‌کنند.

نمونه ای از دو آگهی: یکی با و دیگری بدون دارایی های نام تجاری و آرم منحصر به فرد.

مانند سایر دارایی‌های تبلیغاتی Google (که قبلاً به عنوان افزونه شناخته می‌شد)، این ویژگی‌های جدید می‌توانند مستقیماً در حساب Google Ads شما ایجاد شوند، پس از تکمیل فرآیند تأیید آگهی‌دهنده. در Google Ads، تبلیغ‌کنندگان تأیید شده متوجه می‌شوند که دارایی‌های نام کسب‌وکار و نشان‌واره کسب‌وکار به‌عنوان گزینه‌های منو در زیر «آگهی‌ها و دارایی‌ها» ظاهر می‌شوند.

به یاد داشته باشید، دارایی‌های لوگوی تجاری جدید Google باید:

  • کسب و کار تبلیغ شده را مطابقت دهید و برای یک نام دامنه مشخص سازگار باشید.
  • نسبت تصویر مربع (1×1) باشد.
  • وضوح بین 128×128 (حداقل) و 1200×1200 (حداکثر) باشد.
  • با هر دو حالت روشن و تاریک سازگار باشد.

در نهایت، گوگل ممکن است لوگوی شما را به صورت دارایی مربع یا دایره ای در SERP در کنار تبلیغ شما ارائه دهد. مطمئن شوید که هر محتوای مهم در لوگوی کسب و کار کوچک شما در مرکز قرار دارد تا از قطع شدن لوگوی شما در هنگام نمایش در SERP جلوگیری کند.

5. پشتیبانی اولویت از Google Ads

مدیریت خط‌مشی‌های Google می‌تواند دشوار باشد، و حتی سخت‌کوش‌ترین مدیر حساب PPC نیز هر از چندگاهی تبلیغات Google خود را تأیید نمی‌کند. Google از چندین سیستم خودکار برای بررسی انطباق تبلیغات استفاده می‌کند و ممکن است گاهی اوقات در عدم تایید یا حتی تعلیق یک حساب PPC بیش از حد مشتاق باشد. کشف اینکه گوگل به اشتباه حساب شما را به حالت تعلیق درآورده است، می‌تواند خبر مخربی باشد.

متأسفانه، سیستم‌های پشتیبانی Google Ad می‌تواند برای تبلیغ‌کنندگانی که به دنبال رفع این خطاها و بازگرداندن سریع تبلیغات خود به صورت آنلاین هستند، ضعیف باشد. برای مثال، پشتیبانی خودکار گوگل توصیه می‌کند که تبلیغ‌کنندگان «می‌توانند در عرض پنج روز کاری منتظر پاسخ باشند، اگرچه گاهی اوقات ممکن است کمی بیشتر طول بکشد». بله

با این حال، تبلیغ کنندگان تأیید شده ممکن است از این صف پشتیبانی یک هفته ای یک استراحت خوش شانسی دریافت کنند. اخیراً، گوگل اعلام کرده است که ممکن است برخی از تبلیغ‌کنندگان واجد شرایط اولویت‌بندی درخواست‌های خود پس از تکمیل تأیید حساب باشند.

این جذابیت اولویت‌بندی‌شده جدید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا مشکلات خود را سریع‌تر حل کنند و تبلیغات خود را به صورت آنلاین با زمان توقف کمتر بازگردانند – در نهایت باعث صرفه‌جویی دلارهای بی‌شماری در کسب‌وکارشان در درآمد از دست رفته و روزهای اضطراب و سردرد تیم پشتیبانی Google می‌شود.

اکنون حساب Google Ads خود را تأیید کنید

برنامه راستی‌آزمایی آگهی‌دهنده Google به گونه‌ای طراحی شده است که هم برای جستجوگران و هم برای تبلیغ‌کنندگان به‌طور یکسان برنده باشد. از آنجایی که Google به ارائه گزینه برای حساب‌های بیشتر ادامه می‌دهد، در تأیید حساب خود فعال باشید تا مطمئن شوید که کمپین‌های شما از اعتماد بیشتر به تبلیغات شما و همچنین ویژگی‌های جدید منحصر به فرد و پشتیبانی اولویت‌دار Google Ads بهره می‌برند.

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید تأیید تبلیغات Google خود را اکنون تکمیل کنید:

  1. افزایش اعتماد و اعتبار برای تبلیغات گوگل شما
  2. نشان های تأیید شده انحصاری در تبلیغات شما (آزاد کردن سرفصل های مارک دار)
  3. نام تجاری خود را با دارایی نام تجاری برجسته کنید
  4. دارایی های آرم سفارشی برای تبلیغ کنندگان تأیید شده
  5. پشتیبانی اولویت از Google Ads

برای شروع تأیید حساب Google Ads، دستورالعمل‌های موجود در راهنمای تأیید حساب Google را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید