50+ آمار فروش اجتماعی که باید در سال 2023 بدانید


قدرت رسانه های اجتماعی را نمی توان نادیده گرفت و این آمار فروش اجتماعی آن را ثابت می کند.

فروش اجتماعی به کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهد تا روابط بهتری با مشتریان بالقوه خود داشته باشند و در عین حال ارزش محصولات و خدمات خود را به آنها نشان دهند. امروز، با بررسی بیش از 50 آمار تجارت اجتماعی، نگاهی می اندازیم به اینکه این استراتژی بازاریابی دیجیتال چقدر می تواند موثر باشد.

https://www.youtube.com/watch?v=78pyw5N67Mw

به دنبال این هستید که دست خود را در فروش اجتماعی امتحان کنید؟ WebFX یک صنعت پیشرو است آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی این به مشتریان کمک می کند تا بیش از 165000 پست در رسانه های اجتماعی منتشر کنند و بیش از 355000 تبلیغ منحصر به فرد را راه اندازی کنند.

ببینید که چگونه WebFX می تواند به شما کمک کند تا امروز با تماس با ما در فروش اجتماعی فرو بروید 888-601-5359 یا تماس با ما به صورت آنلاین.

74% افراد هنگام تصمیم گیری برای خرید از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با حضور درخشان در رسانه های اجتماعی، تصمیم آنها را آسان کنید. با درخواست یک پیشنهاد بدون اجبار، ببینید برند شما چگونه می‌تواند سطح خود را ارتقا دهد.

یکی از کارشناسان ما در تماس خواهد بود در طی 24 ساعت!

فروش اجتماعی چیست؟

فروش اجتماعی که به آن تجارت اجتماعی نیز گفته می‌شود، عمل استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان و مشتریان و پرورش آنها به سمت تبدیل شدن است.

فروش اجتماعی یک روش بازاریابی دیجیتال ارزشمند است زیرا به کسب و کارها کمک می کند تا از طریق تعامل و فعالیت در رسانه های اجتماعی، روابط معناداری با مخاطبان و آگاهی از برند خود ایجاد کنند.

50+ آمار فروش اجتماعی که باید بدانید

با بررسی برخی از آمارهای کلی در مورد فروش اجتماعی، از جمله آمار فروش اجتماعی که بر اساس پلتفرم تفکیک شده است، درباره اینکه چرا فروش اجتماعی برای مشاغل بسیار مؤثر است، بیشتر بیاموزید.

آمارهای عمومی فروش اجتماعی

  1. 6.2 تریلیون دلار انتظار می رود تا سال 2030 درآمد از طریق فروش اجتماعی ایجاد شود
  2. 2.9 تریلیون دلار ارزش تخمینی فروش تجارت اجتماعی تا سال 2026 است
  3. 992 میلیارد دلار ارزش تخمینی فروش رخ داده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی در سال 2022 بود
  4. 728 میلیارد دلار درآمد حاصل از فروش اجتماعی در سال 2022 بود
  5. 145.2 میلیارد دلار تعداد پیش‌بینی‌شده‌ای است که فروش تجارت اجتماعی می‌تواند در ایالات متحده در سال 2028 به آن برسد
  6. 51.8 میلیارد دلار تعداد تخمینی فروش تجارت اجتماعی در ایالات متحده در سال 2022 بود
  7. بر فراز 7 در 10 مصرف کنندگانی که در سال 2022 در تایلند، هند و چین مشغول خرید زنده بودند
  8. 90% از کاربران اینترنت در تایلند که در سال 2022 از سایت های شبکه های اجتماعی خریداری کردند
  9. 86% انتظار می رود کاربران اینترنت در هند خریداران اجتماعی باشند
  10. 78% فروشندگان اجتماعی از همتایان خود که از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند بیشتر می فروشند
  11. 75% خریداران تجارت به کسب و کار (B2B) از رسانه های اجتماعی برای تصمیم گیری در مورد خرید استفاده می کنند
  12. 65% فروشندگان برای پر کردن خط لوله خود به فعالیت های فروش اجتماعی متکی هستند
  13. 51% احتمال اینکه رهبران فروش اجتماعی در مقایسه با فروشندگان غیراجتماعی به سهمیه خود برسند چقدر بیشتر است
  14. 45% فرصت های فروش بیشتری توسط رهبران فروش اجتماعی نسبت به کسانی که شاخص فروش اجتماعی پایینی دارند ایجاد می شود

آمار فروش اجتماعی فیس بوک

  1. 3 میلیارد کاربران هر ماه در فیس بوک فعال هستند
  2. بر فراز 200 میلیون کاربران فعال فیس بوک در فروشگاه های فیس بوک تعامل دارند
  3. 69 میلیون انتظار می رود خریداران در ایالات متحده تا سال 2025 از فیس بوک برای خرید استفاده کنند
  4. بر فراز 63 میلیون خریداران در ایالات متحده در سال 2022 از طریق فیس بوک خرید کردند
  5. 1 میلیون مارک ها در فیس بوک می فروشند
  6. 19% خریداران دیجیتال در ایالات متحده از فیس بوک برای خرید در سال 2022 استفاده کردند
  7. فیس بوک برترین پلتفرم شبکه اجتماعی بود که در آن کاربران اینترنت محصولات را در جریان رویدادهای پخش زنده در سال 2022 خریداری کردند

آمار فروش اجتماعی اینستاگرام

  1. 2 میلیارد کاربران هر ماه در اینستاگرام فعال هستند
  2. 47 میلیون انتظار می رود که خریداران در ایالات متحده تا سال 2025 از اینستاگرام برای خرید استفاده کنند
  3. 1 در 2 مردم از اینستاگرام برای کشف برندهای جدید استفاده می کنند
  4. 60% کاربران اینستاگرام محصولات جدیدی را در اینستاگرام کشف می کنند
  5. 41% کاربران یک برند را در اینستاگرام دنبال می کنند
  6. 12% خریداران دیجیتال در ایالات متحده در سال 2022 از اینستاگرام برای خرید استفاده کردند

آمار فروش اجتماعی TikTok

  1. بر فراز 1 میلیارد کاربران هر ماه در TikTok فعال هستند
  2. 1 در 3 کاربران هفتگی Gen Z TikTok علاقه مند به خرید از TikTok LIVE هستند، زیرا آنها می توانند محصول را در عمل ببینند نه فقط عکس های آن را
  3. 1.2 برابر احتمال اینکه کاربران Gen Z در هنگام خرید آنلاین به TikTok مراجعه کنند، چقدر بیشتر با یک نام تجاری درگیر می شوند
  4. بر فراز 71% از کاربران TikTok می‌گویند که وقتی به چیزی در فیدهای خود برخورد کردند، خرید کردند
  5. 64% از کاربران TikTok علاقه مند به تماشای محتوای زنده از برندها هستند
  6. 58% کاربران TikTok از این پلت فرم برای الهام گرفتن از خرید استفاده می کنند
  7. 45% کاربران آمریکایی TikTok احساس می‌کنند با برندهایی که چیز جدیدی به آن‌ها می‌آموزند یا اطلاعاتی درباره خودشان می‌دهند، ارتباط بیشتری دارند

آمار فروش اجتماعی Pinterest

  1. 463 میلیون مردم هر ماه از Pinterest برای الهام بخشیدن به خرید بعدی خود استفاده می کنند
  2. 445 میلیون کاربران هر ماه در پینترست فعال هستند
  3. 80% کاربران هفتگی پینترست برند یا محصول جدیدی را در پینترست کشف کرده اند
  4. 47% کاربران پینترست ایالات متحده از این پلت فرم برای یافتن و خرید محصولات استفاده می کنند
  5. 17% از میان کاربران پینترست یک برند را در پینترست دنبال می کنند

آمار فروش اجتماعی YouTube

  1. 2.5 میلیارد تعداد کاربران فعال ماهانه در یوتیوب است
  2. 90% از مردم می گویند ویدئو به آنها کمک می کند تا تصمیمات خرید را بگیرند
  3. 70% کاربران یوتیوب پس از دیدن یک محصول از طریق ویدیو، از یک برند خرید کرده اند
  4. 40% خریداران در سراسر جهان محصولاتی را که در یوتیوب یافتند خریداری کردند
  5. 35% کاربران یوتیوب یک برند را در یوتیوب دنبال می کنند
  6. 9% خریداران دیجیتال در ایالات متحده از YouTube برای خرید در سال 2022 استفاده کردند

آمار فروش اجتماعی لینکدین

  1. 65 میلیون کاربران لینکدین تصمیم گیرندگان هستند
  2. 6 برابر این است که مخاطبان در هنگام قرار گرفتن در معرض پیام های برند در لینکدین چقدر احتمال بیشتری دارند که تبدیل شوند
  3. 89% بازاریابان B2B از LinkedIn برای تولید سرنخ استفاده می کنند
  4. 61% بسیاری از مردم از لینکدین برای ایجاد کسب و کار استفاده می کنند
  5. 50% خریداران B2B هنگام خرید از LinkedIn به عنوان منبع قابل اعتماد اطلاعات استفاده می کنند

آمار فروش اجتماعی توییتر

  1. 330 میلیون مردم هر روز از توییتر استفاده می کنند
  2. 85% کاربران توییتر که یک برند را دنبال می‌کنند، احساس می‌کنند بیشتر با آن‌ها ارتباط دارند
  3. 53% از میان کاربران توییتر تمایل دارند که زودهنگام محصول را پذیرفته باشند
  4. 52% کاربران توییتر اقلامی را از یک برند پس از دیدن آنها در پلتفرم خریداری کرده اند
  5. 26% زمان بیشتری برای مشاهده تبلیغات در توییتر از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری صرف می شود
  6. 22% کاربران یک برند را در توییتر دنبال می کنند

رشد حضور اجتماعی خود با WebFX پیاده روی در پارک است.

“WebFX به شما اجازه می دهد تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را بدون استرس رشد دهید! آنها آگاه هستند و با نیازهای شرکت شما سازگار هستند!»

درباره خدمات رسانه های اجتماعی ما بیشتر بیاموزید

سفر فروش اجتماعی خود را از همین امروز آغاز کنید

فروش اجتماعی در هر پلتفرمی می تواند به شما کمک کند آگاهی از برند را برای کسب و کار خود افزایش دهید و روابط قوی تری با مخاطبان خود ایجاد کنید. این که آیا در آن سرمایه گذاری می کنید تولید محتوا یا می خواهید از رسانه های اجتماعی برای تقویت استراتژی خدمات مشتری خود استفاده کنید، فروش اجتماعی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

WebFX برنده جایزه است آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی با بیش از 500 عضو تیم که عاشق کمک به کسب و کارها در ارتباط با مردم در رسانه های اجتماعی هستند. با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز سفر فروش اجتماعی خود را با WebFX آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *