6 ابزار تحقیق کلمات کلیدی که سئوکاران باید بدانند!


تبلیغات گوگل

در ابتدا بهتر است به این ابزار تحقیق کلمات کلیدی اشاره کنیم که حداقل از نظر میزان کلمات کلیدی به خوبی در اختیار ما قرار می دهد. برای استفاده از Keyword Planner نیازی به شارژ حساب Google Ads خود ندارید. کافی است وارد داشبورد گوگل ادز خود شوید و کلمه کلیدی اصلی کسب و کار خود را جستجو کنید. سپس Google Ads دنیایی از کلمات کلیدی مرتبط را به شما ارائه می دهد که می توانید از آنها به خوبی استفاده کنید.

در مورد این ابزار فقط یک نکته وجود دارد که باید در نظر داشت. اولاً در حال حاضر دسترسی خوبی به این ابزار در ایران وجود ندارد و ثانیاً اطلاعاتی که در مورد کلمات فارسی به ما می دهد ممکن است دقیق نباشد. به همین دلیل نمی توان در این ابزار زیاد به حجم جستجو اعتماد کرد و البته اطلاعات زیادی در مورد کلمات کلیدی به ما نمی دهد. به همین دلیل بهتر است در کنار این ابزار از ابزارهای دیگری نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید