6 ابزار هوش تجاری که به شما کمک می کند رقابتی بمانید


https://www.youtube.com/watch?v=miCs8L_vTgk

هر کسب و کاری که به دنبال افزایش درآمد و بهبود عملکرد کمپین های بازاریابی خود است، از ابزارهای هوش تجاری سود می برد. به هر حال، داده‌های این پلتفرم‌ها می‌توانند شما را از نتایج محرک و نیاز به بهبود مطلع کنند.

برای تعیین اینکه کدام ابزار هوش تجاری برای کسب و کار شما بهترین است به کمک نیاز دارید؟ این پست وبلاگ بهترین ابزارهای هوش تجاری را که می توانید در سال 2023 استفاده کنید فهرست می کند. علاوه بر این، این موضوعات را نیز پوشش می دهد:

وقتی اینجا هستید، می‌توانید در خبرنامه هفتگی رایگان ما ثبت‌نام کنید تا آخرین نکات هوش تجاری را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

ابزار هوش تجاری چیست؟

یک ابزار هوش تجاری داده‌ها را از سیستم‌های داخلی و خارجی جمع‌آوری، پردازش، تجزیه و تحلیل و تجسم می‌کند تا بینش‌ها و گزارش‌هایی از کسب‌وکار تولید کند که استراتژی‌های شما را مشخص می‌کند.

می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • داده کاوی
  • تجسم داده ها
  • تجزیه و تحلیل بصری
  • گزارش نویسی
  • تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده
  • و بیشتر

6 مزیت ابزارهای هوش تجاری

ابزارهای هوش تجاری می توانند به طرق مختلف به کسب و کار شما کمک کنند. در اینجا شش مزیت استفاده از ابزار هوش تجاری آورده شده است:

1. منبع متمرکز داده ها

ابزار هوش تجاری شما تمام داده های شما را از منابع مختلف در یک مکان ذخیره می کند. اگر داده‌های سرنخ را از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و داده‌های مشتری از پایگاه‌های داده خود دارید، همه آنها را از طریق ابزار هوش تجاری خود خواهید دید.

فرض کنید تیم بازاریابی شما نیاز به تجزیه و تحلیل جمعیت شناسی مشتریان و سرنخ های داغ دارد. در این صورت، ابزار هوش تجاری شما می تواند نمایی ایجاد کند که به تیم بازاریابی شما امکان می دهد داده های شما را به راحتی تجزیه و تحلیل کنند.

2. گزارشات خودکار

آیا نیاز به تهیه گزارش ماهانه در مورد عملکرد کمپین تولید سرنخ خود دارید؟ ابزار هوش تجاری کار دستی جمع آوری تمام داده های شما از منابع مختلف در یک فایل صفحه گسترده را حذف می کند.

ابزارهای هوش تجاری می‌توانند جمع‌آوری داده‌ها و تولید گزارش را خودکار کنند، تجسم‌های تعاملی، نمودارها و نمودارهای مورد نیاز را ایجاد کنند.

3. بهبود بهره وری

اگر می خواهید فرآیندهای خود را ساده کنید، می توانید از ابزارهای هوش تجاری برای شناسایی ناکارآمدی های فرآیندهای خود استفاده کنید. هنگامی که این تنگناها را کشف کردید، می توانید فرآیندها و کمپین های خود را بهبود ببخشید و در نتیجه بازگشت سرمایه (ROI) بالاتری را به همراه داشته باشید.

4. استراتژی ها و تصمیم گیری های داده محور

ابزارهای هوش تجاری داده‌ها را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کنند و بینش‌هایی را بر اساس عملکرد گذشته و آخرین روندهای صنعت در اختیار شما قرار می‌دهند. در نتیجه، تصمیمات تجاری شما بر اساس بینش ها و استراتژی های مبتنی بر داده است.

5. شناسایی سریع فرصت و روند

در حین اجرای کمپین های بازاریابی، ابزارهای هوش تجاری شما می توانند به شما در تجزیه و تحلیل عملکرد آنها در زمان واقعی کمک کنند. این ابزارها تنگناها و فرصت های بهبود را شناسایی می کنند.

ابزارهای هوش تجاری همچنین می توانند داده های خارجی مانند روندهای صنعت را از گزارش های خبری پیگیری کنند. ابزارهای هوش تجاری با ترکیب بینش‌های کمپین‌های خود و اطلاعات منابع دیگر، شما را قادر می‌سازد تا به سرعت فرصت‌ها و روندها را شناسایی کنید تا بتوانید استراتژی‌های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

6. افزایش درآمد

مزیت نهایی ابزارهای هوش تجاری افزایش درآمد است. استراتژی‌های مبتنی بر داده و فرآیندهای ساده، شما را به اهداف کسب‌وکارتان نزدیک‌تر می‌کند.

https://www.youtube.com/watch?v=j1ekq8mhlSU

6 بهترین ابزار هوش تجاری

اکنون که می دانید ابزار هوش تجاری چیست و مزایای استفاده از آن چیست، بیایید به برترین ابزارهای هوش تجاری که می توانید در سال 2023 استفاده کنید، بپردازیم:

  1. MarketingCloudFX
  2. Microsoft Power BI
  3. تابلو
  4. DashThis
  5. Raven Tools
  6. Zoho Analytics

بیایید هر یک را با جزئیات بیشتری مرور کنیم:

1. MarketingCloudFX

قیمت: مجموعه کامل ویژگی های رشد از 675 دلار در ماه شروع می شود

MarketingCloudFX پلت فرم رشد اختصاصی ما است که توسط IBM Watson طراحی شده است. این می تواند داده ها را از منابع مختلف در خود جای دهد تا شما یک منبع حقیقت واحد داشته باشید. MarketingCloudFX با استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای تجزیه و تحلیل داده های خود و ترسیم بینش، شما را قادر می سازد:

  • ROI بازاریابی خود را پیگیری کنید
  • کمپین های بازاریابی خود را بهینه کنید
  • فروش خود را نسبت دهید
  • فرآیندهای خود را ساده کنید

2. Microsoft Power BI

قیمت: از 10 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود — آزمایشی رایگان در دسترس است

Microsoft Power BI یک مجموعه ابزار تحلیلی است که با فیس بوک، اوراکل و سایر منابع داده همگام می شود. این یک ابزار تجسم داده عالی است که به شما امکان می دهد روندها را در زمان واقعی به راحتی تشخیص دهید.

این دارای هوش مصنوعی داخلی است که بینش های عمیق از داده های شما را آشکار و تجزیه و تحلیل می کند. شما همچنین می توانید گزارش ها و داشبورد تولید کنید.

3. تابلو

قیمت: از 15 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود — آزمایشی رایگان در دسترس است

Tableau یک ابزار هوش تجاری با قابلیت های بصری بصری داده ها، به شما امکان می دهد داده ها را تجزیه و تحلیل، تجسم و به اشتراک گذاری کنید. این برنامه از چندین منبع داده، از جمله Microsoft Excel، Salesforce، Google Analytics و فایل‌های PDF پشتیبانی می‌کند.

تجزیه و تحلیل بصری Tableau رابطی است که به شما امکان می دهد دکمه ها را بکشید و رها کنید تا روندهای داده های خود را به سرعت مشاهده کنید.

4. DashThis

قیمت: 45 دلار در ماه

آیا به ابزار هوش تجاری نیاز دارید که عملکرد کمپین بازاریابی و داده های KPI شما را ردیابی کند؟ DashThis با ابزارهای مختلف ادغام می شود و به شما امکان می دهد به سرعت به معیارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی خود از داشبورد خود نگاه کنید.

می توانید یک الگو برای گزارش یا داشبورد خود انتخاب کنید و DashThis به طور خودکار الگو را با داده های شما پر می کند.

5. Raven Tools

قیمت: 49 دلار در ماه

Raven Tools یک ابزار هوش تجاری است که تجزیه و تحلیل بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، ردیابی عملکرد قیف و مقایسه رقبا را انجام می دهد. علاوه بر این، به شما امکان می دهد گزارش های خودکار خود را با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن سفارشی کنید.

6. Zoho Analytics

قیمت: 30 دلار در ماه برای دو کاربر — آزمایش رایگان 15 روزه در دسترس است

Zoho Analytics به شما امکان می دهد داده های خود را به طور خودکار از منابع مختلف همگام سازی کنید. اگر نیاز به ایجاد گزارش دارید، ویرایشگر آسان آن به شما امکان شخصی سازی گزارش ها و داشبورد را می دهد.

شما می توانید معیارهای کسب و کار را ردیابی کنید و روندها را از این ابزار هوش تجاری مبتنی بر ابر تحلیل کنید. همچنین دارای یک دستیار هوش مصنوعی است که می‌توانید برای ایجاد بینش‌های خودکار و پیش‌بینی روندها با او صحبت کنید.

آیا برای توسعه کسب و کار خود یک ابزار هوش تجاری را انتخاب می کنید؟

ابزارهای هوش تجاری فرآیندهای شما را ساده می کند، کمپین های شما را بهبود می بخشد و درآمد را افزایش می دهد. اگر به یک ابزار هوش تجاری با کاربرد آسان و تیمی از کارشناسان بازاریابی نیاز دارید تا به شما در رشد کسب و کارتان کمک کنند، به دنبال WebFX نباشید.

ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل با بیش از 25 سال تجربه در 154 صنعت هستیم. نرم افزار اختصاصی ما، MarketingCloudFX، به شما این امکان را می دهد که بازگشت سرمایه خود را برای بهبود کمپین ها و استراتژی های خود اندازه گیری کنید.

علاوه بر این، تیم ما متشکل از 500 متخصص بازاریابی دیجیتال مشتاق و متعهد به ارائه نتایجی است که نتیجه شما را افزایش می دهد.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات تجزیه و تحلیل بازاریابی ما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *