6 مرحله برای یک استراتژی سئو سازمانی برنده


من یک استاد حسابداری مالی در کالج داشتم که از دادن “الف” در امتحان امتناع می کرد، حتی اگر شما همه پاسخ ها را درست می گرفتید اگر راه رسیدن به پاسخ با روش او مطابقت نداشت.

برای او، این موضوع کمتر در مورد درست و نادرست بود. بیشتر در مورد نحوه رسیدن شما به پاسخ ها بود.

همین قانون در مورد استراتژی سئوی سازمانی شما نیز صدق می کند.

اکثر مدیران سطح C نشستن از طریق ارائه استراتژی سئوی سازمانی را با توقف در یک سیستم خودکار مقایسه می کنند. بخوانید: خسته کننده و آزاردهنده.

این به این دلیل است که بسیاری از «گوروهای سئو» در طول جلسات استراتژی سئوی سازمانی خود به جای نشان دادن نحوه رسیدن به پاسخ‌هایشان، اصطلاحات سئو مانند «CWV» یا «EEAT» را به شکل broem منتشر می‌کنند.

این یک استراتژی سئوی سازمانی نیست.

این یعنی شما از شنیدن صدای خود لذت می برید.

به عنوان یک مدیر سئو، در 90 روز اول کارم، یافته‌های سئوی خود را با سهامداران کلیدی، از جمله C-suite، به اشتراک گذاشتم، زیرا آنها را از طریق یک ایمیل هفتگی کشف کردم.

هنگامی که ممیزی های خود را به پایان می رسانم، لیست “ذینفعان کلیدی” من به طور تصاعدی در طی این 90 روز افزایش می یابد، با افرادی که می خواهند بیشتر بدانند و ایمیل های من را برای اعضای تیم مربوطه ارسال می کنند.

آنها فقط از داده هایی که من به اشتراک می گذاشتم خوششان نمی آمد. این افراد روی سئوی شما سرمایه گذاری می کنند.

همانطور که افراد بیشتری در شرکت درک می کنند که سئو دقیقا چیست و چگونه بر کار آنها تأثیر می گذارد، نشان می دهد که چگونه سئو و سایر کانال ها می توانند شریک شوند. قبل از اینکه به C-suite شما وارد شود، اعتماد، اقتدار و خرید را در بین بخش ها ایجاد می کند.

همانطور که به تنهایی شروع به کار می کنید، برای یک استراتژی سئو سازمانی موفق، این مراحل را در برنامه بعدی خود بگنجانید.

1. از داده ها و تحقیقات برای فروش استراتژی خود استفاده کنید

اولین قدم در ایجاد یک استراتژی سئوی سازمانی، جمع آوری داده ها بر اساس تحقیقات شما است.

شما نمی خواهید وارد اتاق میلیونرهایی شوید که استراتژی سئوی سازمانی خود را بر اساس فرضیات و تجربه ارائه می کنند.

آیا دیده‌اید که وقتی مردم اطلاعات خود را نمی‌دانند، در “Tank کوسه” چه اتفاقی می‌افتد؟ با ارزش.

با داده ها از خود محافظت کنید. وانمود کنید که یک ژرمن شپرد هستید که در فرودگاه مواد مخدر را بو می کشد.

در اینجا آنچه باید قبل از توسعه استراتژی سئوی سازمانی خود داشته باشید آورده شده است:

  • تحقیق در مورد رقبا
  • تقسیم بندی بازار
  • معیارها
  • نقشه راه بازاریابی محصول
  • بودجه

همانطور که گلیندا، جادوگر خوب، در “جادوگر شهر اوز” به دوروتی گفت:

  • تو همیشه این قدرت را داشتی عزیزم. فقط باید خودت یاد می گرفتی.»

از تحقیقات خود همراه با بودجه سئوی خود برای بیان داستان برنامه خود استفاده کنید.

2. با معیارهای خود جادو بسازید

متأسفانه، جامعه سئو مملو از “گوروهای سئو” است که رهبران کسب و کار را مجبور کرده اند تا با متخصصان سئو BS تماس بگیرند و وانمود کنند که همه پاسخ ها را دارند.

مردم می توانند بوی ماهی را حس کنند – به جز افرادی که به روش های بیشتری در مقابل “گورو” یوگی باجان زانو زده اند.

کسب و کارها به یک رویکرد داده محور نیاز دارند. اگر یک بیانیه جسورانه بیان می کنید، بهتر است بتوانید از آن حمایت کنید.

اما وظیفه شما به عنوان یک متخصص سئوی سازمانی این است که با داده ها و تحقیقات خود جادو کنید.

اگر یک جادوگر داده و یک هنرمند خلاق و دوست داشتنی بچه دار می شد، یک متخصص سئو خواهد بود.

استراتژی خود را به عنوان یک داستان کوتاه در نظر بگیرید. مغز ما در داستان ها فکر می کند.

اوری هاسون، استاد روانشناسی در پرینستون، تأثیرات داستان سرایی را در یک سخنرانی TED توضیح داد.

وقتی این زن انگلیسی صحبت می‌کرد، داوطلبان داستان او را فهمیدند و مغزشان هماهنگ شد. هنگامی که او در جزیره خود، یک ناحیه عاطفی مغز، فعالیت داشت، شنوندگان نیز این کار را انجام می دادند. وقتی قشر پیشانی او روشن شد، قشر آنها نیز روشن شد. با گفتن یک داستان، زن می‌تواند ایده‌ها، افکار و احساسات را در مغز شنوندگان بکارد.»

من ارائه استراتژی سئو خود را با اعداد درآمد شروع می کنم تا فوراً توجه مخاطبانم را جلب کنم.

من این اسلاید را با به اشتراک گذاشتن صفحاتی که بیشترین درآمد را دارند دنبال می کنم.

پس از این، به معیارهای سطح بالای خود شیرجه بزنید.

در نهایت، با شناسایی مؤلفه‌های کلیدی که رقبای شما از دست داده‌اند، فاکتور wow را بیاورید.

استراتژی سئوی سازمانی خود را به یک داستان تبدیل کنید تا به رئیس خود کمک کنید تا تصمیمات تجاری بهتری بگیرد.

3. یافته های خود را در توصیه ها بگنجانید

ارائه توصیه برای یک وب سایت سازمانی با میلیون ها صفحه وب به آسانی درخواست الکسا نیست.

در یک شرکت سازمانی، یکی از اولین کارهایی که متخصصان سئو باید انجام دهند این است که با آموزش دادن به مردم در مورد معنای واقعی سئو، سئو را در فرهنگ فرهنگ سازی کنند.

در اینجا مثالی از نحوه توضیح سئو ارائه شده است.

من استراتژی خود را با پیروی از این سه ستون می‌سازم و درک می‌کنم که همه آنها در اجرا همپوشانی خواهند داشت.

عرشه من سه بخش را به این موارد اختصاص خواهد داد:

  • 3-5 توصیه فنی سئو
  • 3-5 توصیه محتوا
  • 3-5 توصیه ساخت لینک

آنچه در ممیزی های خود کشف می کنید تعیین می کند که چه تعداد توصیه به اشتراک می گذارید و آیا حتی زمانی برای اختصاص دادن به لینک بیلدینگ دارید یا خیر.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


4. اهداف به استراتژی شما معنا می دهند

امتیاز سرعت صفحه را به 80+ برسانید.

جلسات ترافیک ارگانیک را 20٪ افزایش دهید.

25 ساعت آخر Letter Kenny را تا شنبه شب تماشا کنید.

بودجه ماهانه ام را تقسیم کنید تا ببینید چقدر پول صرف خرید بوریتو صبحانه می کنم.

هی، اهداف هدف هستند.

مدیران C-suite عاشق صحبت در مورد اهداف، پیش بینی و OKR هستند. آنچه را که می خواهند به آنها بدهید.

در اینجا نمونه ای از اهداف 12 ماهه من است.

5. در نقشه راه خود قدم بزنید

نقشه راه سئو شما راهنمای موفقیت استراتژی سئوی سازمانی شما است. مسئولیت پذیری نسبت به دیدگاه شما را نشان می دهد و به عنوان یک برنامه برای اجرا عمل می کند.

من از Asana برای نقشه‌های راه سئوی خود استفاده می‌کنم که به تفکیک ماه‌ها و سه‌ماهه‌ها تفکیک شده‌اند تا نقشه راه تمام‌سال را تهیه کنم.

این اغلب هنگام ارائه به مدیران یک برد بزرگ است. به یاد داشته باشید که آن را با دسته بندی موضوعات در مضامین کوتاه و شیرین نگه دارید.

به عنوان مثال، من تمام موضوعات محتوای یک ماه را در یک بخش و برچسب ها قرار می دهم. به این ترتیب، اگر بخواهم تمام محتوای سال را نمایش دهم، یک فیلتر سریع است.

برای جلوگیری از ناامیدی در پایان سال در مورد هرگونه تردید در تحویل خود باز و صادق باشید.

6. با مراحل بعدی و پرسش و پاسخ ببندید

همیشه حداقل 15 دقیقه در پایان ارائه خود بگذارید تا در مورد موارد اقدام برای همه افراد حاضر در تماس صحبت کنید و صحبت را برای سؤالات باز کنید.

استراتژی سئوی سازمانی خود را افسانه ای کنید

راه های زیادی برای تبدیل شدن به یک افسانه در شرکت شما وجود دارد.

برخی از مردم به اورست صعود می کنند.

دیگران بینی قهوه ای افراد مناسب می شوند.

و برخی از آنها به عنوان مثال هدایت می شوند، مانند شما اگر این مراحل را هنگام ایجاد یک استراتژی سئوی سازمانی دنبال کنید.

خوشبختانه، نشان دادن کارتان برای شما هزینه ای جز زمان ندارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *