Comarch وبینار جدید برگزار می کند – روندهای برتر وفاداری: ایده های خاص صنعت 2024


مطالعات نشان می دهد که مشتریان وفادار به همان اندازه مسئول هستند 65 درصد از کل خریدهای برند. در دوران آشفته اقتصادی، زمانی که مصرف‌کنندگان با هر پنی که خرج می‌کنند محتاط‌تر می‌شوند و برندها به‌طور فزاینده‌ای ناامیدانه برای حفظ جریان درآمد خود ناامید می‌شوند، برنامه‌های وفاداری نقشی محوری در تقویت حفظ و افزایش هزینه‌ها دارند.

اما ایجاد یک برنامه وفاداری که کار می کند آسان نیست – و مطمئناً در سال 2024 که اولویت های مشتریان دائماً در حال تغییر است چالش برانگیز است. برای اینکه بدانید آنها در حال حاضر چه هستند، به وبینار آتی Comarch بپیوندید.روندهای برتر وفاداری: ایده های خاص صنعت 2024

این فرصتی است که با کارشناسان وفاداری در بحث شرکت کنید و کشف کنید:

  • چگونه برنامه وفاداری خود را تقویت کنیم؟
  • مشتریان مدرن (Society 5.0) در یک برند به دنبال چه هستند؟
  • چگونه مطمئن می شوید که برنامه وفاداری شما با نیازهای رو به رشد پایداری مطابقت دارد؟
  • روندهای برتر وفاداری در صنایعی مانند خرده فروشی، سوخت، مسافرت و غیره چیست؟
  • چگونه پایان کوکی های شخص ثالث بر راه حل های وفاداری تأثیر می گذارد؟
  • چگونه می توان از فناوری های جدید و توسعه هوش مصنوعی برای ایجاد وفاداری استفاده کرد؟

وبینار بر اساس تخصص و تجربه انجام خواهد شد اورلی بالاس (مدیر حساب، راه حل های بازاریابی لینکدین)، هادی پرکاس (مدیرعامل و بنیانگذار، The Gift Club، The BIG Handshake، The European Loyalty Association) جوانا ویچ (رئیس محصولات و عملیات وفاداری گروه الشایا) و وویچک کمپنی (مدیر مشاور Comarch).

سخنرانان با ترکیب دانش مربوطه خود، وضعیت فعلی صنعت وفاداری را تجزیه و تحلیل می کنند و ایده های خود را در مورد چگونگی آماده کردن برنامه وفاداری خود برای Society 5.0 به اشتراک می گذارند.

می خواهید یاد بگیرید که آنها چیست؟

ثبت نام برای اینجا برای پیوستن به گفتگو در 7 مههفتم، 2024، ساعت 4:00 بعد از ظهر (CEST).