Google خط مشی ارائه نادرست را با اطلاعاتی در مورد اعتمادسازی به روز می کند


گوگل خط مشی ارائه نادرست خود را با اطلاعات دقیق در مورد نحوه اعتماد بازاریابان به روز کرده است.

این سند توصیه می‌کند که مارک‌ها چه مراحل و اقدامات احتیاطی را انجام دهند تا مطمئن شوند محصولات و پیشنهادات آنها واجد شرایط ارائه در جستجو هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. خط مشی به روز شده معیارهای خاصی را برای برندها ارائه می کند. این سطح از جزئیات برای هر کسی که با تعلیق یا هشدار ارائه نادرست دست و پنجه نرم می کند مفید خواهد بود.

اعتماد سازی. گوگل در خط مشی به روز شده خود توضیح داد که برای ایجاد اعتماد باید به چهار مسئله توجه کنید. برای هر مشکل مشخص شده، Google دستورالعمل‌های خاصی را ارائه کرده است که مارک‌ها باید از آنها پیروی کنند:

  • هویت تجاری
    • اطمینان حاصل کنید که نام تجاری رسمی ارائه شده است و بین نام تجاری ثبت شده و نام دامنه هماهنگی وجود دارد.
    • اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت یک برند دارای صفحه «درباره ما» است، زیرا این امر اصالت را نشان می‌دهد و به مشتریان کمک می‌کند تا سفر منحصر به فرد خود را درک کنند.
    • از وب سایت به پروفایل های رسانه های اجتماعی برند پیوند دهید تا مشتریان بتوانند در صورت تمایل آن حساب ها را دنبال کنند.
  • شفافیت
    • اطمینان حاصل کنید که محتوای وب‌سایت و پیام‌ها کاملاً واضح است و شامل جزئیات مربوط به حمل و نقل، بازگشت و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی است.
    • از صداقت و شفافیت در مورد مدل تجاری برند و نحوه عملکرد شرکت اطمینان حاصل کنید.
  • شهرت آنلاین
    • نظرات و نظرات صادقانه را در مورد محصولات و خدمات یک برند نشان دهید تا به مشتریان در درک نحوه استفاده از آنها کمک کنید.
    • هرگونه نشان یا مهر تأیید از منابع رسمی شخص ثالث را مشخص کنید.
    • نحوه ارتباط مشتریان را به وضوح نشان دهید.
    • اگر نام تجاری پست وبلاگی منتشر می کند، حتما به مشتریان بگویید.
    • اطمینان حاصل کنید که مشتریان می دانند آیا نام تجاری در مقاله شخص ثالث ذکر شده است یا خیر.
  • طراحی حرفه ای
    • اطمینان حاصل کنید که وب سایت برند دارای گواهینامه SSL است تا به مشتریان اطمینان دهد که داده های حساس آنها به صورت ایمن ذخیره می شود.
    • وب سایت برند باید به راحتی قابل پیمایش باشد و نباید حاوی هیچ گونه تغییر مسیر یا تغییر مسیر غیر ضروری به لینک های خراب باشد.
    • سعی کنید تا جایی که ممکن است از متغیرهایی اجتناب کنید زیرا این به گوگل و مشتری این تصور را می دهد که وب سایت هنوز در حال ساخت است و هنوز برای SERP آماده نیست.

کمک به گوگل. گوگل توضیح داد که چندین مرحله وجود دارد که برندها می توانند برای کمک به درک سریعتر و دقیق تر تجارت خود انجام دهند:

  • نمایه کسب و کار Google ایجاد و تأیید کنید.
  • اطلاعات به روز را در Merchant Center در قسمت تنظیمات اطلاعات کسب و کار به اشتراک بگذارید.
  • پلتفرم های شخص ثالث مربوطه را به Merchant Center پیوند دهید.
  • دستورالعمل های سئو گوگل را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که یک تجربه قوی برای مشتری ارائه می شود.
  • برای بهبود واجد شرایط بودن برای رتبه‌بندی‌های فروشنده، از Google Customer Reviews یا سایر خدمات بررسی شخص ثالث استفاده کنید.
  • داده‌های محصول در فید محصول را با وب‌سایت خود مطابقت دهید تا مطمئن شوید که مشتریان اطلاعات یکسانی را در هر دو پلتفرم مشاهده می‌کنند.

گوگل چه گفته است؟ گوگل از طریق بیانیه ای که در Merchant Center خود منتشر شد، گفت:

  • ما می خواهیم Google مکانی امن و قابل اعتماد برای مشتریان و خرده فروشان ما باشد.
  • “مشتریان باید نسبت به پیشنهاداتی که در حال مرور هستند و کسب و کارهایی که از آنها خرید می کنند، اطمینان داشته باشند.”
  • “گاهی اوقات ممکن است مدتی طول بکشد تا سطح اعتماد کافی ایجاد شود و قبل از اینکه ما نمایش پیشنهادات شما را به مشتریان بی خطر بدانیم.”
  • “این ارزیابی یک فرآیند مداوم است و از آنجایی که می دانیم مشتریان احتمالاً درباره محصولات و تجارت شما تحقیق می کنند، ممکن است سیگنال های متعددی را از سراسر وب بررسی کنیم.”
  • “هرچه بیشتر درباره کسب و کار شما بدانیم، بهتر می توانیم نماینده شما باشیم.”

شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر در مورد خط مشی ارائه نادرست گوگل، راهنمای ایجاد اعتماد با مشتریان خود را بخوانید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

دیدگاهتان را بنویسید