Reddit کارمند سابق Google را به عنوان اولین معاون محصول تبلیغاتی منصوب می کند


Reddit از Jyoti Vaidee به عنوان اولین معاون محصول تبلیغاتی خود نام برد، نقشی که به تازگی بر موتور کسب درآمد پلتفرم نظارت می کند.

وایدی از Google می‌پیوندد، جایی که او بیش از 11 سال را در زمینه محصولات تبلیغاتی و کسب درآمد گذرانده است. او همچنین در مایکروسافت در Xbox و Outlook کار کرده است.

این نقش جدید بر تمرکز Reddit بر گسترش تجارت تبلیغاتی خود در سطح جهانی پس از عرضه اولیه اولیه سهام در ماه مارس تأکید می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. طرفداران Reddit Ads که این پلتفرم را دوست دارند و از آن استفاده می کنند تشویق می شوند تا از استخدام Vaidee یاد بگیرند. این نشان دهنده تعهد Reddit به بهبود پلتفرم و افزودن قابلیت های بسیار مورد نیاز است – به خصوص وقتی صحبت از ایجاد تبلیغات هوش مصنوعی باشد.

Reddit چشم به راه ورود به بازار جستجو پس از دستیابی به 1 میلیارد جستجوی ماهانه، حداقل تا حدی به دلیل قرارداد مجوز محتوا با گوگل بوده است. آنها حتی تبلیغات محصول پویا را معرفی کرده اند که کاربران را با محصولاتی که به دنبال آنها هستند یا ممکن است به آنها علاقه مند باشند مرتبط می کند.

آنچه که تبلیغ کنندگان Reddit می گویند. تبلیغ کنندگان Reddit گفتند که این پلتفرم نیاز به بهبود دارد.

Kyle Golembiewski، بنیانگذار 4Chord Marketing، به Search Engine Land گفت:

«اگر می‌خواهید عملکرد/آسانی استفاده را با متا یا گوگل مقایسه کنید، به شدت فاقد بهینه‌سازی خلاقانه هوش مصنوعی است که به نظر می‌رسد آینده باشد. من تنها راه دور زدن ربات‌ها/مزرعه‌های کلیکی در Reddit را پیدا کرده‌ام که یک گروه تبلیغاتی را برای هر subredditی که هدف قرار می‌دهم، جدا کنم. این مایه تاسف است اما بی شباهت به «هک‌هایی» نیست که قبلاً در سایر پلتفرم‌ها استفاده می‌کردیم.»

او افزود: «ردیت، به طور کلی، CPC کمتری با نرخ تبدیل پایین‌تر دارد. مخاطبان کاملاً درگیر مکالمات ارگانیک هستند اما کمتر از تبلیغات حمایت شده استقبال می کنند.

گیل گیلدنر، یکی از بنیانگذاران Discosloth، می‌گوید: «من از نظر هدف‌گیری ساب‌ردیت‌ها (بسیار شبیه به جستجوهای متمرکز بر هدف مانند پیشنهادات گوگل ادز) هستم، اما این پلتفرم به خودی خود بسیار خام است و پیشنهادی ارائه نمی‌کند. تنظیم دقیق یا بینش زیاد Reddit از نظر برندسازی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان ما می‌خواهند در مکان‌های خود بسیار محتاط باشند، و آداب ردیت به‌طور بدنامی پایین است.»

فتنه. وایدی جایگزین Shariq Rizvi می‌شود که پلتفرم تبلیغات Reddit را در پنج سال گذشته به عنوان EVP کسب درآمد از تبلیغات از ابتدا ساخته است. رضوی شرکت را ترک می کند.

چیزی که آنها می گویند. جن وونگ، مدیر اجرایی، هنگام اعلام استخدام وایدی گفت: «دو دهه تجربه مدیریت محصول و مهندسی جیوتی باعث می‌شود که او به طور منحصربه‌فردی آماده رهبری محصولات Reddit's Ads باشد، زیرا تجارت ما در سطح جهانی گسترش می‌یابد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


وایدی مسئول هدایت استراتژی محصول، اجرا و مدیریت سازمان Ads Product در Reddit خواهد بود. او به Roelof van Zwol، معاون مهندسی و محصولات تبلیغاتی گزارش خواهد داد.