Snapchat سه Es را برای اندازه گیری بازاریابی پیشرفته ترسیم می کند


با افزایش محدودیت‌های داده، اسنپ‌چت می‌گوید «اجرا، آزمایش و ارزیابی» ستون‌هایی هستند که بازاریابان باید روی آن تمرکز کنند تا اطمینان حاصل شود که اندازه‌گیری استراتژیک با زمان تغییر می‌کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که گوگل به تعویق انداختن کوکی های شخص ثالث را ادامه می دهد، این اتفاق خواهد افتاد. بنابراین برای تبلیغ‌کنندگان مهم است که بینش‌های دقیق کمپین و حساب‌داری درآمد را حفظ کنند تا با قوانین سخت‌گیرانه‌تر حفظ حریم خصوصی داده‌ها، اندازه‌گیری بازاریابی مؤثر را انجام دهند.

چگونه کار می کند. هدف این چارچوب ایجاد چرخه ای از آزمایش، یادگیری و تکرار ثابت است.

  • اجرا به مؤلفه‌های اصلی کمپین اشاره دارد که به تلاش‌های بازاریابی روزانه کمک می‌کند.
  • آزمایش شامل روش هایی مانند تست A/B برای اصلاح مسیر در طول مسیر است.
  • ارزیابی از تکنیک‌هایی مانند مدل‌سازی ترکیب رسانه‌ها برای تعیین کمیت تأثیر عملکرد واقعی استفاده می‌کند.

چیزی که آنها می گویند. طبق اسنپ چت، «تبلیغ‌کنندگانی که این رویکرد اندازه‌گیری قوی را اتخاذ می‌کنند، نتایج تبلیغاتی بهتری را مشاهده می‌کنند.

بین خطوط. تاکید واقعی بر ارزیابی نتایج واقعی بر روی تعقیب معیارهای غرور است.

  • اسنپ ​​می‌گوید که برندها اغلب «سنجه‌های همبستگی آسان در دسترس را بر شاخص‌های کلیدی عملکرد آزمایشی علی» اولویت می‌دهند.
  • اما اگر آزمایش با ارزیابی تأثیر نهایی مرتبط نباشد، “بهینه سازی رسانه ممکن است باعث پیشرفت منفی شود.”

کوچک نمایی. فشار اسنپ چت بخشی از یک صنعت گسترده تر است زیرا حریم خصوصی کاربر تغییر می کند و اندازه گیری دیجیتال سنتی را تغییر می دهد.

خط پایین. همانطور که اندازه گیری تبلیغات تکامل می یابد، اسنپ چت رویکردی جامع تر و چرخه ای را تشویق می کند که بر بهینه سازی مستمر متمرکز است و عملکرد را با نتایج واقعی کسب و کار مرتبط می کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.