TikTok کتابخانه شفافیت تبلیغات را راه اندازی کرد


TikTok یک کتابخانه محتوای تجاری راه اندازی کرده است تا شفافیت تبلیغات پولی خود را ارائه دهد.

بازاریابان می توانند از پایگاه داده برای تحقیق در مورد تبلیغات پولی TikTok و همچنین سایر محتوای تجاری استفاده کنند، مانند:

  • خلاق تبلیغات
  • تاریخ پخش آگهی
  • پارامترهای اصلی مورد استفاده برای هدف قرار دادن (به عنوان مثال سن، جنسیت).
  • تعداد افرادی که آگهی دریافت کردند.

چرا ما اهمیت می دهیم. دسترسی به این داده ها می تواند به بازاریابان درک بهتری از عملکرد کمپین و الگوریتم TikTok بدهد. این اطلاعات کلیدی کمک می‌کند تا مشخص شود که چه خلاق‌ها کار می‌کنند، چه ایده‌هایی کار نمی‌کنند و موارد دیگر. در اختیار داشتن این داده‌ها، بازاریابان را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند و به طور بالقوه دسترسی و بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانند.

قوانین. دسترسی به کتابخانه محتوای تجاری TikTok برای همه در سراسر جهان در دسترس است. با این حال، فقط داده های اروپا در دسترس است.

  • TikTok گفت که تیم آن در حال حاضر در حال کار بر روی روش هایی برای گنجاندن داده های تبلیغاتی از کشورهای بیشتری مانند ایالات متحده در آینده است. اما تاریخ انتشار این نسخه هنوز مشخص نشده است.

جایزه اضافه شده علاوه بر راه‌اندازی کتابخانه شفافیت تبلیغات، TikTok همچنین به بازاریابان امکان دسترسی به یک API محتوای تجاری را می‌دهد.

  • به منظور استفاده از Commercial Content API، بازاریابان باید یک حساب توسعه دهندگان TikTok ایجاد کرده و یک برنامه برای دسترسی ارسال کنند، که سپس توسط تیم پلتفرم در تلاش برای جلوگیری از سوء استفاده از داده ها بررسی می شود.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


آنچه TikTok گفت. TikTok از راه اندازی کتابخانه شفافیت تبلیغات خود در وبلاگ رسمی خود خبر داد. یک سخنگوی گفت:

  • ما یک نسخه اولیه از کتابخانه محتوای تجاری را با محققان و جامعه مدنی آزمایش کردیم تا در چند ماه گذشته قبل از اینکه آن را به طور گسترده در دسترس قرار دهیم، بازخورد جمع آوری کنیم.
  • «از آزمایش‌ها و ورودی‌های کارشناسان، توانایی انجام جستجوهای دقیق، پارامترهای هدف‌گیری بیشتر و کیفیت داده‌ها را در میان سایر به‌روزرسانی‌ها اضافه کرده‌ایم».
  • ما به بازخورد در مورد جایی که می‌توانیم هر دو API را بهبود ببخشیم، ارزش قائلیم. ما به پاسخگویی با به‌روزرسانی‌ها برای حمایت بهتر از تحقیقات مستقل و شفافیت در TikTok ادامه خواهیم داد.»

شیرجه عمیق. پست وبلاگ رسمی TikTok را بخوانید تا درباره کتابخانه شفافیت تبلیغات آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

دیدگاهتان را بنویسید