امکان ارسال پست از اینستاگرام به Trades وجود داشت


متا سعی کرده قابلیتی برای ارسال پست های اینستاگرام در Trades فراهم کند که در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و احتمالا به زودی منتشر خواهد شد.

بر اساس یک گزارش جدید، تعدادی از کاربران Threads متوجه ویژگی جدیدی شده اند که به آنها اجازه می دهد محتوا را از اینستاگرام به Threads ارسال کنند.

متا گفت که ارسال از اینستاگرام به Threads کاملا اختیاری است و کاربران همچنین می توانند به طور خودکار تمام پست های اینستاگرام خود را در Threads ارسال کنند.

این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و هنوز مشخص نیست که آیا کاربران می‌توانند حلقه‌های اینستاگرام را در Threads ارسال کنند یا خیر.

متا در تلاش است تا با ارائه ویژگی های جدید، کاربران بیشتری را به سمت Trades به عنوان رقیب توییتر جذب کند. مدیرعامل متا مارک زاکربرگ اخیرا در گزارش سه ماهه اول این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران Trades به 150 میلیون نفر رسیده است.

اخیرا امکان حذف اکانت Trades بدون حذف اکانت اینستاگرام وجود دارد. سرویس Trades که متا تابستان گذشته معرفی کرد، با هجوم کاربران اینستاگرام مواجه شد و تنها در پنج روز به 100 میلیون کاربر رسید.

اپلیکیشن Trades Meta از ماه فوریه تاکنون حدود 20 میلیون کاربر افزایش داشته است و اکنون تعداد کاربران ماهانه این اپلیکیشن به بیش از 150 میلیون نفر رسیده است. مارک زاکربرگ این اطلاعات را در گزارش درآمد سه ماهه اول متا به اشتراک گذاشت و برای ادامه پیشرفت معامله ابراز امیدواری کرد.

این آمار رشد مداوم این اپلیکیشن را نشان می دهد. البته سرعت رشد آن نسبت به رشد انفجاری روزهای اول کاهش یافته است. این برنامه در هفته اول بیش از 100 میلیون دانلود داشت، اما بعداً تعامل کاهش یافت.

واضح است که Trades در برخی معیارها بهتر از X یا توییتر سابق عمل می کند. به گزارش وب سایت خبری Business Insider، شرکت تحلیلی Apptopia تخمین می زند که Trades در ایالات متحده کاربران روزانه بیشتری نسبت به X. X ادعا می کند که 550 میلیون کاربر روزانه در سراسر جهان دارد.

یکی دیگر از پیروزی های قابل توجه ترندز نیز اخیراً با پیوستن تیلور سویفت به پلتفرم و تبلیغ آخرین آلبوم خود به دست آمد.