خبر ” بازار اجاره در این محله تهران داغ شد؛ خیز آرام قیمت ها “


به گزارش اکوایران، سال گذشته با نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی‌ و تمدید قراردادها، برخی موجران پیش از اعلام سقف افزایش اجاره سال جدید نرخ تعیین کردند و شاهد افزایش چندبرابری اجاره بها بودیم و علی‌رغم اینکه میزان سقف اجاره بها ۲۵ درصد اعلام شده بود بسیاری بدون اعتنا به آن برای رهن و اجاره بهای ملک خود قیمت‌گذاری کردند.

یک واسطه‌گر ملکی در یوسف آباد با اشاره به فعال شدن بازار رهن و اجاره در این محله می‌گوید: طبق روال هرساله انتظار می‌رود در اردیبهشت شاهد افزایش اجاره‌ها باشیم؛ هم‌اکنون نیز برخی موجران دست به افزایش قیمت زده‌اند، برای مثال در خیابان جهان آرا رهن کامل واحدی ۲ میلیارد تومان بود اما هم‌اکنون با ۳۰۰ میلیون تومان افزایش نسبت به سال گذشته، به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مشاهدات فایل‌های مشاوران ملکی نشان می‌دهد که در شرق یوسف آباد، برای واحدی ۸۴ متری و ۱۶ سال ساخت، به همراه ۲ خواب و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

به گفته واسطه‌گران ملکی، رهن و اجاره بها در مناطق مختلف یوسف آباد با یکدیگر متفاوت است؛ رهن کامل آپارتمانی ۱۵۰ متری و ۶ سال ساخت، دارای ۳ خواب و امکاناتی که بالا ذکر شد، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی  ۷۰ متری و ۲۱ سال ساخت، بدون امکانات مذکور و دارای ۲ خواب، ۸۳۰ میلیون تومان است.

در خیابان ۴۱، رهن کامل آپارتمانی ۱۹۲ متری و با امکانات و مشاعات، ۵ میلیارد تومان است و یا با ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۲۰ میلیون تومان اجاره ماهانه می‌توان آن را اجاره کرد.

در خیابان ۱۱،  برای رهن کامل واحدی ۱۴۰ متری و ۲۵ سال ساخت، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.

(کل: ۰ میانگین: ۰)

لینک کوتاه :

© ایزی وب سئو 2024