تاریخ رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ مشخص شد


گزارش جدید حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در تاریخ 10 جولای 2024 در پاریس برگزار کند.

در حالی که چند ماه پیش وب سایت SamMobile از برنامه های سامسونگ برای برگزاری دومین رویداد Unpacked خود در اوایل جولای امسال خبر داد. اکنون چندین منبع به این وب سایت گفته اند که رویداد بعدی سامسونگ در 10 جولای 2024 برگزار می شود.

این رویداد در شهر پاریس رخ می دهد که به شهر عشق نیز معروف است. این تصمیم نشان از انتخاب درست سامسونگ در این زمینه دارد چرا که پاریس در تابستان امسال میزبان بازی های المپیک 2024 خواهد بود و این شرکت کره ای نیز یکی از حامیان مالی اصلی این بازی ها در جهان است.

سامسونگ قصد دارد اطلاعات بیشتری در مورد حلقه گلکسی، اولین حلقه هوشمند خود که در اوایل امسال رونمایی شد، در رویداد آتی Galaxy Unpacked افشا کند. هوش مصنوعی این شرکت بدون شک بسیار مورد توجه خواهد بود.

علاوه بر موارد ذکر شده، گوشی های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 از محصولات اصلی و جذاب این رویداد خواهند بود. همچنین انتظار می رود در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ شاهد عرضه گلکسی واچ 7 و حداقل یک هدفون بی سیم جدید باشیم.

اگرچه منابعی که تاریخ رویداد گلکسی آنپکد را اعلام کردند سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات دارند، اما همیشه این احتمال وجود دارد که سامسونگ بتواند برنامه های خود را برای این رویداد تغییر دهد.