شروع طرح تضمین درآمد رانندگان تپسی در اردیبهشت


  • به ناوگان بزرگ تپسی بپیوندید و با فعالیت به عنوان سفیر و با انجام چند شرط ساده به درآمدهای تضمین شده بالاتری برسید.

راننده تپسی شوید و با تضمین درآمد آسوده درآمد زایی کنید!

جزییات طرح تضمین درآمد تپسی

به اطلاع سفیران عزیز می رسانیم که طرح «تضمین درآمد تپسی» در راستای ایجاد یک درآمد پایدار و تضمین‌شده در دسترس شما قرار گرفته‌ است. بر اساس این طرح تپسی درآمد شما را بر اساس میزان مشخصی از ساعاتی که با تپسی در حال سفر هستید تضمین و در پایان مدت زمان اعلام شده پرداخت می‌کند. شما با انتخاب این طرح می‌توانید علاوه بر بهترین استفاده از زمان فعالیت خود در تپسی، بدون دغدغه قبول سفر کرده و کسب درآمد کنید. در هر صورت شما برنده‌اید.

مزایای طرح تضمین درآمد شامل چه مواردی می شود؟

درآمد ثابت و قابل برنامه ریزی

در این طرح با واریز درآمد تضمین‌شده به حساب سفیران، امکان حساب کردن روی درآمد روزانه و برنامه‌ریزی بلند مدت خود را دارید.

افزایش درآمد

از مهم ترین امکانات ویژه‌ی طرح تضمین درآمد، افزایش درآمد نامحدود است. بدین صورت که اگر سفیر در بازه‌ی زمانی مشخص‌شده درآمدی بیشتر از درآمد تضمین‌شده‌ی تپسی کسب کند، مابه‌التفاوت درآمد برای خود سفیر است و اگر درآمد کمتری در آن بازه کسب کند، مابه‌التفاوت تا حداقل تعیین‌شده توسط تپسی به حساب سفیر واریز می‌شود.

مدت زمان طرح

در این طرح برای سفیران بازه های زمانی تعیین شده و به شما اعلام می گردد که شما باید در آن بازه آنلاین باشید و سفر بروید.(مدت زمان اعلام شده به شما، از لحظه قبول درخواست سفر تا رسیدن به مقصد مسافر محاسبه خواهد شد.)

عدم محدودیت زمانی

هیچ محدودیتی برای ساعت کاری یا تعداد مسافر وجود ندارد.

تسویه

تسویه این طرح ۲۴ ساعت پس از اتمام طرح بوده و به اعتبار حساب شما افزوده خواهد شد.

شرایط لازم برای عضویت در ناوگان تپسی

تپسی به رانندگان خود تضمین می‌دهد که در هر هفته حداقل مبلغ مشخصی را به عنوان درآمد کسب کنند. این مبلغ با توجه به شهر محل فعالیت راننده و نوع خودروی وی تعیین می‌شود. نکته مهم اینجاست که رانندگان می‌توانند در هر زمان و هر مکانی که بخواهند، فعالیت خود را آغاز کنند. هیچ محدودیتی برای ساعت کاری یا تعداد مسافر وجود ندارد.

  • داشتن خودروی مناسب
  • داشتن گواهینامه رانندگی معتبر
  • رعایت قوانین و مقررات تپسی

پیوست به طرح تضمین درآمد با تپسی را از دست ندهید!

تپسی، یکی از بزرگترین شرکت‌های حمل و نقل آنلاین در ایران، با ارائه طرح تضمین درآمد، به رانندگان خود اطمینان می‌دهد که با داشتن شرایطی خاص، درآمد مناسبی داشته باشند. این طرح به رانندگان کمک می‌کند تا با خیال راحت و بدون نگرانی از کمبود درآمد، به فعالیت خود ادامه دهند. برای اطلاع بیشتر از جزئیات طرح تضمین درآمد پیج اینستاگرام تپسی را دنبال کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.

(کل: ۱ میانگین: ۵)

لینک کوتاه :

© ایزی وب سئو 2024