امکان دانلود همزمان دو برنامه از گوگل پلی وجود دارد


با آپدیت جدید گوگل، کاربران می توانند همزمان دو اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود و نصب کنند.

یکی از مشکلات کاربران گوگل پلی دانلود نشدن همزمان برنامه هاست. آنها باید منتظر می ماندند تا دانلود و نصب برنامه اول به پایان برسد و قبل از ادامه دانلود برنامه بعدی. این برای بسیاری آزاردهنده بود، به خصوص زمانی که می خواستند چندین برنامه را دانلود کنند. به نظر می رسد گوگل بالاخره با یک آپدیت جدید این مشکل را برطرف کرده است.

طبق اخبار منتشر شده، فروشگاه گوگل پلی پس از دریافت آپدیت جدید به کاربر امکان دانلود همزمان دو برنامه را می دهد. اگرچه این تغییر کوچک است، اما روند دانلود و نصب اپلیکیشن ها را کمی سریعتر می کند. این ویژگی می تواند به ویژه هنگام راه اندازی یک گوشی جدید مفید باشد و کاربران می توانند به سرعت برنامه های مورد علاقه خود را نصب کنند.

منابع متعدد گزارش داده اند که دانلود همزمان از فروشگاه Google Play در Galaxy S23 Ultra و همچنین چندین تلفن پیکسل امکان پذیر است. بنابراین این به این معنی است که این ویژگی به طور گسترده در دسترس است. اما برای استفاده از این قابلیت باید آخرین نسخه اندروید و همچنین آخرین نسخه گوگل پلی استور را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

یکی از نقاط ضعف این آپدیت این است که کاربران تنها می توانند دو برنامه را همزمان دانلود کنند و امکان آپدیت همزمان دو برنامه وجود ندارد. مطمئناً اضافه کردن گزینه ای برای به روز رسانی چندین برنامه از فروشگاه Google Play به طور همزمان می تواند به یک ویژگی جذاب و محبوب تبدیل شود.

در این آپدیت کاربران تنها می توانند دو برنامه را در یک زمان دانلود کنند و بیش از دو برنامه امکان پذیر نیست. دانلود برنامه سوم تا پایان دانلود و نصب دو برنامه دیگر آغاز نمی شود.

آپدیت جدید گوگل در حال حاضر برای گوشی های دارای اندروید 14 و نسخه 40.6.31 فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.