برگه تقلب الگوریتم Google All-In-One


همه ما اینجا بوده‌ایم: یک روز بعد از اینکه صفحه خود را در صفحه یکی از نتایج جستجوی Google مشاهده کردید، در ابر 9 هستید، اما مدتی بعد آن را بررسی می‌کنید. یکسان صفحه و پیدا کنید که چند نقطه کاهش یافته است. چه کار با آن؟

الگوریتم گوگل دائما در حال تغییر و تحول است و باعث می‌شود بازاریابان و کسب‌وکارهایی مانند شما این جمله را داشته باشند: «چه خوب؟» لحظه ای که رتبه صفحه شما تغییر می کند.

https://www.youtube.com/watch?v=X8gajmgCYSc

در تلاشی برای کمک به شما برای جلوگیری از آن لحظات، ما یک برگه تقلب الگوریتم Google ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کند در بالا و پایین‌ترین حالت ایجاد و حفظ محتوای وب‌سایتی که در نتایج جستجو برتر است و بر الگوریتم Google تسلط دارد، پیمایش کنید.

امروز در مورد الگوریتم جستجوی گوگل به موارد زیر می پردازیم:

به خواندن ادامه دهید تا از a یاد بگیرید Google Premier Partner و آژانس سئو برنده جایزه در مورد اینکه چه چیزی باعث می شود الگوریتم گوگل تیک بزند و چگونه می توانید در بالای آن باقی بمانید.

تحقیقات مستقل از کلاچ، WebFX را نامگذاری کرده است

شرکت برتر سئو در ایالات متحده.

کلاچ شخصا با بیش از 250 مشتری WebFX مصاحبه کرده است تا در مورد تجربه آنها از همکاری با ما صحبت کند.

بررسی های بیشتر کلاچ را بخوانید

الگوریتم گوگل چیست؟

ابتدا، بیایید یک چیز بدیهی را بیان کنیم: دقیقاً چیست است الگوریتم گوگل؟

را الگوریتم جستجوی گوگل یک سیستم پیچیده از قوانین است که برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو استفاده می شود. این الگوریتم‌ها اطلاعات را از صفحات بیرون می‌کشند و از آن برای رتبه‌بندی آن‌ها بر اساس کیفیت و ارتباط با جستجوی کاربر استفاده می‌کنند.

الگوریتم گوگل صفحات را بر اساس یک سری فاکتورهای پیچیده رتبه بندی می کند که اغلب از طریق به روز رسانی الگوریتم تغییر می کند.

خبر بد؟ گوگل فاکتورهای رتبه‌بندی برتر خود را فاش نمی‌کند، فقط چیزهای زیادی درباره انتخاب صفحات با رتبه برتر در گوگل می‌دانیم. خبر خوب این است که ما هنوز هم می‌توانیم خلاصه‌ای کامل از برخی از فاکتورهای کلیدی رتبه‌بندی گوگل به شما ارائه دهیم انجام دادن درباره

عوامل کلیدی رتبه بندی الگوریتم گوگل در سال 2023

برخی از عوامل کلیدی رتبه بندی الگوریتم گوگل عبارتند از:

  • سرعت صفحه
  • ارتباط محتوا
  • وضعیت HTTPS
  • کیفیت لینک
  • طراحی سایت
  • تعامل کاربر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فاکتورهای رتبه بندی با جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سرعت صفحه

یکی از اولویت های اصلی در مورد فاکتورهای رتبه بندی گوگل است سرعت صفحه یا وب سایت. یک صفحه عقب مانده تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهد، و در دنیایی که مردم اطلاعات می خواهند و سریع آن را می خواهند، صفحات با سرعت پایین تمایل بیشتری به خروج سریع کاربران دارند.

بهبود سرعت صفحه زیرا الگوریتم گوگل این نیست که زمان بارگذاری چند میلی ثانیه سریعتر از رقیب شما باشد. بلکه در مورد رعایت حداقل استاندارد و ارائه یک تجربه کاربری عالی به بازدیدکنندگان است.

ارتباط و کیفیت محتوا

انتشار محتوای باکیفیت در سایت شما کلید حفظ سمت خوب الگوریتم گوگل است، همانطور که انتشار محتوای مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر شما نیز مهم است.

محتوای با کیفیت بالا باید کاربران را برای مدت زمان طولانی تری در صفحه خود نگه دارد و کمتر داشته باشد نرخ پرش. علاوه بر این، برای یافتن صفحه شما باید برای کاربر مفید باشد و با عبارات جستجویی که وارد کرده است مرتبط باشد.

وضعیت HTTPS

شما وضعیت HTTPSیا وضعیت امن پروتکل انتقال ابرمتن، به امنیت سایت شما اشاره دارد. یک استاندارد پروتکل شبکه، HTTPS داده ها را رمزگذاری می کند و از انتقال ایمن آن در یک اتصال ایمن اطمینان می دهد. بدون آن، اطلاعات سایت شما قابل مشاهده است و در برابر هکرها آسیب پذیر است.

کیفیت لینک

هنگام ایجاد محتوای با کیفیت بالا، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که هستید پیوند دادن به مرتبط و آموزنده صفحات در غیر این صورت، آن لینک ها می توانند به رتبه بندی شما آسیب بزنند. مرتبط کردن صفحه خود با سایر صفحات معتبر و مرتبط به نظر شما خوب است و از نظر گوگل عالی به نظر می رسد.

طراحی سایت

را طراحی وب سایت شما نقش مهمی در نحوه مشاهده الگوریتم گوگل وب سایت شما دارد زیرا بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد، نامزدی، و درک کلی.

طراحی بد وب سایت شما را برای کاربران سخت می کند، و اگر تلاش برای یافتن یک صفحه بسیار دردسرساز شود، کاربران سایت شما را به کلی رها می کنند و به سختی با آن ارتباط برقرار می کنند. وقتی گوگل می بیند که کاربران به دلیل طراحی بد سایت شما را به سرعت ترک می کنند، رتبه شما ضربه خواهد خورد.

الگوریتم گوگل همچنین دسترسی به سایت شما را نیز به ویژه در دستگاه های مختلف بررسی می کند. مطمئن شوید که سایت شما هست سازگار با موبایل و برای کاربران اینترنت در حال گشت و گذار در وب در دستگاه هایی غیر از رایانه های رومیزی یا لپ تاپ ها قابل دسترسی است.

تعامل کاربر

ما قبلاً به طور خلاصه به این موضوع اشاره کردیم، اما شایان ذکر است دوباره – نرخ پرش بالایا سرعتی که کاربران به سرعت سایت شما را بدون تعامل با آن ترک می کنند، می تواند بر رتبه بندی جستجوی گوگل شما تأثیر منفی بگذارد.

نرخ پرش بالاتر نشان می دهد که ممکن است کیفیت محتوای شما پایین باشد یا طراحی وب شما ضعیف باشد. به هر دلیلی، نرخ پرش بالا به معنای کمتر است تعامل کاربر و در نهایت، رتبه های پایین تر.

به روز رسانی های مهم الگوریتم گوگل

تاریخچه الگوریتم جستجوی گوگل مملو از به روز رسانی فاکتورهای رتبه بندی آن است. در زیر برخی از موارد ذکر شده است به روز رسانی های کلیدی الگوریتم گوگل در طول سال ها.

پاندا گوگل

Google Panda به‌روزرسانی بزرگی برای الگوریتمی بود که «محتوای نازک» یا محتوای با کیفیت پایین را سرکوب کرد. این شامل وب‌سایت‌هایی با نسبت آگهی به محتوا بالا، مزارع محتوا و سایر مشکلات کیفیت می‌شود. این به روز رسانی الگوریتم گوگل تقریباً تحت تأثیر قرار گرفت 12 درصد از کل نتایج جستجو، باعث زیان چشمگیر برای برخی شرکت ها و افزایش رتبه برای برخی دیگر می شود.

پنگوئن گوگل

در سال 2012، گوگل پنگوئن وب سایت هایی را هدف قرار داد که استفاده می کردند تکنیک های سئو کلاه سیاه و درگیر تاکتیک های تهاجمی وب اسپم شد. در عوض، به‌روزرسانی الگوریتم، وب‌سایت‌ها را تشویق کرد تا سایت‌ها و محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنند که تجربیات کاربر عالی را ارتقا دهد.

مرغ مگس خوار گوگل

مرغ مگس خوار گوگل با هدف پر کردن شکاف بین کلمات کلیدی که مردم در جستارهای جستجو استفاده می کنند و نوع محتوایی که می خواهند ببینند، تلاش کرد. به عبارت دیگر، در مورد شناخت و درک بهتر بود هدف جستجو و حصول اطمینان از مرتبط ترین و آموزنده ترین محتوا به کاربران نشان داده شد.

Google RankBrain

را به روز رسانی RankBrain به عنوان افزونه Google Hummingbird منتشر شد. Google RankBrain به کار گرفته شده است فراگیری ماشین هوش مصنوعی (AI) برای مرتب‌سازی نتایج جستجو و درک بهتر هدف جستجوهای جستجو.

هر چند وقت یکبار یک به روز رسانی الگوریتم گوگل وجود دارد؟

گوگل پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و RankBrain تنها نوک کوه یخ در مورد به روز رسانی الگوریتم گوگل هستند. گوگل به طور مداوم الگوریتم خود را اصلاح می کند. در واقع الگوریتم گوگل می بیند هزاران به روز رسانی هر سال، از تغییرات جزئی تا تغییرات گسترده.

اگر اینطور است، چگونه باید بدانم کدام به روز رسانی مهم است؟ چگونه همه آن را پیگیری کنم؟

خوشحالیم که پرسیدی بیایید به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توانید به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google را بدون احساس خستگی یا نگرانی از دست دادن چیز مهمی پیگیری کنید.

نحوه ردیابی به روز رسانی الگوریتم گوگل

https://www.youtube.com/watch?v=JOikY69SAoo

در زیر چند روش ساده وجود دارد که می‌توانید با به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل هماهنگ باشید:

  • تجزیه و تحلیل وب خود را نظارت کنید: رتبه بندی جستجو با به روز رسانی نوسان می کند، بنابراین برای هر گونه تغییر عمده مراقب رتبه بندی جستجو و تجزیه و تحلیل وب خود باشید. اگر متوجه شدید، کمی تحقیق کنید تا ببینید آیا به روز رسانی راه اندازی شده است یا خیر میتوانست مقصر باشد
  • از یک ردیاب الگوریتم استفاده کنید: وقتی یک ردیاب الگوریتم مانند MozCast Moz یا Sensor از SEMrush را با تجزیه و تحلیل وب سایت خود جفت می کنید، می توانید مراقب به روز رسانی هایی باشید که مستقیماً بر ترافیک و عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد.
  • استفاده از رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی می توانند متحد قدرتمندی در ردیابی به روز رسانی های الگوریتم گوگل باشند. به توییتر بروید و @searchliason را دنبال کنید، جایی که می‌توانید به‌روزرسانی‌های الگوریتم را مستقیماً از Google دریافت کنید.
  • شریک با آژانس: به روز رسانی مکرر الگوریتم گوگل به این معنی است که شما نیاز به مراقبت طولانی مدت سئو دارید. در حالی که می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید، کار با یک آژانس می‌تواند فوق‌العاده مفید باشد، زیرا شما یک متخصص SEO دارید که در رتبه‌بندی‌های جستجو زندگی می‌کند و می‌تواند به شما کمک کند به‌روزرسانی‌های الگوریتم دریافتی را پیگیری کنید.

5 نکته برای تسلط بر الگوریتم گوگل

ما شما را معتاد نمی‌گذاریم – پنج نکته برای تسلط بر الگوریتم Google را بررسی کنید.

1. از سرعت بالای صفحه اطمینان حاصل کنید

هیچ‌کس نمی‌خواهد منتظر بارگذاری یک صفحه کند باشد – حتی گوگل! هنگام ساخت یا بهینه سازی وب سایت خود برای سئو، مطمئن شوید که سرعت صفحه شما مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط الگوریتم گوگل است.

ابزار ممیزی SEO ما را که سرعت سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند در زیر بررسی کنید:

جستجوگر سئو و سرعت صفحه

2. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

الگوریتم گوگل به کسانی که محتوای مرتبط و با کیفیت ارائه می کنند پاداش می دهد. هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، چه صفحات محصول یا پست های وبلاگ، مطمئن شوید که ارزشی برای کاربران شما فراهم می کند. محتوای باکیفیت باعث می شود تا کاربران برای مدت طولانی تری در سایت شما حضور داشته باشند و آنها را تشویق کند که به سایت شما بازگردند. از نظر گوگل، این برای رتبه بندی بهتر عالی است.

3. مطمئن شوید که وضعیت HTTPS شما دست نخورده است

داده‌های وب‌سایت شما و مشتریان شما نیز مهم هستند. برای ماندن در سمت خوب Google، مطمئن شوید که وضعیت HTTPS شما ایمن است. به این ترتیب می توانید اطلاعات خود را در برابر هکرها و نفوذهای احتمالی ایمن نگه دارید.

4. یک پروفایل لینک قوی بسازید

داشتن یک پروفایل لینک قوی در سایت به گوگل می گوید که وب سایت شما معتبر و قابل اعتماد است. شما می توانید با اطمینان از اینکه محتوای با کیفیت ایجاد می کنید و به سایت های قابل اعتماد دیگر پیوند می دهید، یک پروفایل پیوند قوی ایجاد کنید.

5. یک وب سایت واکنش گرا بسازید

هنگام طراحی وب سایت خود، دستگاه های تلفن همراه را در نظر داشته باشید. کاربران اینترنت محدود به رایانه نیستند – آنها در حال گشت و گذار در وب از طریق تلفن های هوشمند، تبلت ها و مجموعه ای از دستگاه های دیگر هستند. با ایجاد یک وب سایت واکنش گرا، می توانید خود را در دسترس کاربران اینترنت قرار دهید و مشارکت بیشتر آنها را تشویق کنید.

آیا به دنبال ابزار حسابرسی سئوی همه در یک هستید؟ شما آن را پیدا کرده اید.

جستجوگر سئو داده هایی را در مورد معیارهای کلیدی به شما ارائه می دهد:

  • امتیاز سئو کامل
  • درجه محتوا
  • تجزیه و تحلیل سرعت سایت
  • و بیشتر.

BONUS: با یک آژانس برنده جایزه شریک شوید

هنگامی که با آژانسی که به طور روزانه با رتبه بندی SEO و گوگل سروکار دارد، شریک می شوید، با یک متحد قدرتمند شریک می شوید که می تواند به شما کمک کند در صدر ترن هوایی که به روز رسانی الگوریتم گوگل است، بمانید.WebFX یک آژانس سئو برنده جایزه و Google Premier Partner که به ایجاد بیش از 3 میلیارد دلار درآمد برای مشتریان خود کمک کرده است. با تماس با ما بیاموزید که چگونه WebFX می تواند شریکی عالی برای کسب و کار شما باشد 888-601-5359 یا تماس با ما به صورت آنلاین امروز.

دیدگاهتان را بنویسید