تفاوت دستگاه هایفو ۷ بعدی با دستگاه هایفو ۱۲ بعدی چیست؟


خرید دستگاه هایفو به‌منظور ارائه یک راهکار درمانی زیبایی برای لیفت و جوان‌سازی صورت و بدن انجام می‌شود. هایفوتراپی یک روش کاملا غیر تهاجمی است که با تاثیر بر چین ‌و چروک‌های صورت به‌طور گسترده در کلینیک‌ها ارائه می‌شود. این روش درمانی نیازمند دستگاه‌ها و تجهیزاتی خاص است که در تنوع و قدرت‌های مختلفی وجود دارند.

۲ نمونه از این تجهیزات که در این مقاله قصد مقایسه آن‌ها را داریم، دستگاه هایفو ۷بعدی و دستگاه هایفو ۱۲بعدی است. در ابتدا بیایید کلیاتی در مورد درمان هایفوتراپی بدانیم و در ادامه با انواع این دستگاه‌ها، ویژگی‌های آن‌ها و مزایایی که دارند، بحث کنیم.

با نویان طب مانلی، یک خرید اقتصادی داشته باشید!

فرقی ندارد که هدف شما از مراجعه به فروشگاه اینترنتی نویان طب مانلی چیست. خرید دستگاه هایفو؟ خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۴؟ یا خرید دستگاه لاغری با قیمت مناسب؟

باید بگوییم که شرکت نویان  طب مانلی جهت رفاه حال مشتریان خود، امکان خرید اقساطی محصولات را فراهم کرد. اگر بودجه شما کفاف پرداخت قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم، هایفو، کیوسوئیچ یا تجهیزات لاغری را نمی‌دهد، می‌توانید به‌عنوان هزینه اولیه، ۵ الی ۱۰ میلیون تومان را برای ثبت سفارش خود بپردازید و مابقی مبلغ را براساس شرایطی که با کارشناسان تعیین کرده‌اید، تسویه کنید.

هزینه دقیق بیعانه براساس نرخ محصولی که انتخاب کرده‌اید، تعیین می‌‌شود. به‌هرحال شما در خرید دستگاه هایفو تنوع زیادی را پیش رو دارید که هر کدام دارای قیمت‌های مختلفی هستند. اگر در مورد قیمت دستگاه کیوسوئیچ نیز از ما می‌پرسید، باید بگوییم این موضوع تا حد زیادی به سبک‌های مختلفی بستگی دارد که در خط تولید این برند قرار دارند. مثلا قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشور به‌دلیل برخورداری از تکنولوژی‌ برتر بیشتر از مدل کندلا است.

هایفوتراپی چیست؟

هایفو HIFU مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound به معنای «امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا» است. این درمان با هدف قراردادن بافت‌های مختلف بدن، به سفت‌کردن پوست می‌پردازد. با هایفوتراپی چین‌وچروک‌ها محو می‌شوند؛ خطوط اخم و خنده کم‌رنگ‌تر می‌شوند و رنگ کلی پوست، روشنایی و خاصیت ارتجاعی آن بهبود می‌یابد.

درحال‌حاضر بسیاری از کلینیک‌های زیبایی با خرید دستگاه هایفو تلاش می‌کنند ارائه‌دهنده درمان‌هایی باشند که بیمار در آن بدون هیچ‌گونه جراحی می‌تواند به نتیجه دل‌خواه خود از لیفت و جوان‌سازی صورت برسد. با توجه به اینکه برخورداری از این خدمات درمانی، طرفداران زیادی دارد، کلینیک‌ها بدین واسطه سود زیادی کسب می‌کنند.

کاربرد های دستگاه هایفو

دستگاه هایفو یکی از قوی‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه زیباسازی و جوان‌سازی پوست است که به‌جهت محکم‌کردن، افزایش انعطاف‌پذیری، شفافیت‌بخشی به پوست و ساخت کلاژن‌های جدید برای کاهش خطوط و چروک‌های صورت به‌کار می‌رود.

در واقع با افزایش سن یا عوامل محیطی مخرب، تولید کلاژن کمتر می‌شود. در این شرایط پوست گردن، صورت و نواحی بالای سینه حالت کشسانی خود را از دست می‌دهند و شل می‌شوند. اما این مشکل هم درمان خاص خود را دارد.

کلینیک‌های زیبایی با خرید دستگاه هایفو علاوه‌بر ارتقای کسب‌وکار خود با ارائه خدمات بیشتر، سعی کردند به دغدغه‌های شما بابت داشتن پوستی صاف و زیبا به‌خوبی پاسخ دهند. در ادامه چند نمونه از کاربردهای این دستگاه را می‌خوانید.

  1. درمان افتادگی پلک‌ها
  2. برطرف‌کردن چروک‌ها و تیرگی اطراف چشم
  3. اصلاح خط خنده
  4. زاویه‌سازی فک
  5. ازبین‌بردن غبغب و رفع افتادگی آن
  6. لیفت گونه و چانه
  7. لاغری موضعی و لیفت شکم و پهلوها

تفاوت دستگاه هایفو ۷ بعدی با دستگاه هایفو ۱۲ بعدی از نظر کارایی و ویژگی

حالا که با بیشتر از کاربردهای دستگاه‌ هایفو و هایفوتراپی آشنا شدید، بیایید به‌سراغ مقایسه‌ای برویم که در واقع هدف اصلی ما در این مقاله است.

مدل‌های مختلفی از تجهیزات هایفو در ایران و جهان موجود است که بنابر داشتن تکنولوژی‌های مختلف نام‌گذاری شده‌اند. نوع ۷بعدی و ۱۲ بعدی این دستگاه‌ها با داشتن فناوری‌های به‌روز می‌توانند کلینیک شما را متمایز کنند.

اگر شما هم قصد دارید با خرید دستگاه هایفو، کسب‌وکار مدرنی را در حوزه زیبایی راه‌اندازی کنید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به تفاوت‌های جاری میان مدل ۷D و ۱۲D  این تجهیزات برسید.

قابلیت های دستگاه هایفو ۷ بعدی

دستگاه ۷ بعدی هایفو نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر اثربخشی بیشتری دارد. این وسیله دارای ۷ کارتریجه است که ۴ تا از کارتریج‌ها دارای عمق‌های ۱.۵، ۲،  ۳ و ۴.۵ میلی‌متر هستند. کاربرد این کارتریج‌ها در جوان‌سازی، کلاژن‌سازی، لیفت و کشیدگی پوست خلاصه می‌شود.

۳ کارتریج دیگر با عمق‌های ۶، ۹ و ۱۳ میلی‌متر برای لاغری و درمان سلولیت استفاده می‌شوkد. در واقع شما با خرید دستگاه هایفو ۷ بعدی، از ۲ خدمات مختلف بهره‌مند خواهید شد.

از دیگر ویژگی های دستگاه هایفو ۷ بعدی می‌توان به ۲ هندپیس اشاره کرد که عملکردی هم‌زمان دارند. امواج اولتراسوند این وسیله با ازبین‌بردن متابولیسم سلولی و آب‌کردن سلول‌های چربی به لاغری فرد منجر می‌شود. افرادی که فرصت کافی برای ورزش ندارند یا بنا به دلایلی قابلیت کنترل رژیم خود را ندارند، می‌توانند از درمان‌های مشابه هایفوتراپی بهره‌مند شوند.

قابلیت های دستگاه هایفو ۱۲ بعدی

اگر به‌دنبال بهترین دستگاه هایفو با قابلیت‌هایی بیشتر و سرعتی بالاتر در اجرای عملیات هستید، ما نوع ۱۲ بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که علاوه‌بر لیفتینگ و جوان‌سازی صورت، با خارج‌کردن ۳ لایه چربی از بدن باعث لاغری صورت و اندام نیز می‌شود. این فناوری همچنین به‌منظور جوان‌سازی واژن هم به‌کار می‌رود.

دستگاه هایفو ۱۲ بعدی مبدل‌های مجهز به امواج سونوگرافی را بدون تماس مستقیم با ناحیه مد نظر، در چندین لایه درونی پوست نفوذ می‌دهد. انتقال دمای ثابت در این فناوری بین ۶۵ تا ۷۵ درجه سانتی‌گراد است. در این بازه دمایی، دستگاه نئوکلاژن‌سازی می‌کند و سبب ایجاد کانتورینگ می‌شود.

تفاوت دستگاه هایفو ۷ بعدی با دستگاه هایفو ۱۲ بعدی از نظر نحوه عملکرد

اگر برای خرید دستگاه هایفو بین ۲ نمونه ۷D و ۱۲D آن دچار تردید هستید، یکی از مسائلی که لازم است بدانید تا تصمیم‌گیری آسان‌تری داشته باشید، نحوه عملکرد این تجهیزات است. به‌نظر شما این ۲ دستگاه طی چه مراحلی کارکردهای لازم را به ما ارائه می‌دهند؟ در ادامه راجع‌به این موضوع می‌خوانید.

روش و مراحل کار دستگاه هایفو ۷ بعدی

اگر بخواهیم نحوه کار این دستگاه را بشماریم، باید ۳ مرحله ایجاد التهاب در نواحی هدف، بازسازی و اثرگذاری را نام ببریم. در مرحله اول، دستگاه با ارسال امواج به نواحی مد نظر، موجب تحریک پوست و التهاب می‌شود. به این فرایند فیبروپلازی هم می‌گویند.

در مرحله بعدی، با سفت‌شدن کلاژن‌ها بازسازی رخ می‌دهد. به‌طوری که شما ازبین‌رفتن چین‌وچروک‌ها و جوان‌سازی پوست را به‌طور محسوس می‌فهمید. این همان اثرگذاری هایفوتراپی است.

روش و مراحل کار دستگاه هایفو ۱۲ بعدی

کارکرد دستگاه هایفو ۱۲ بعدی به این شکل است که از امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا استفاده می‌کند تا به تولید کلاژن و الاستین در لایه‌های عمقی پوست بپردازد. این دستگاه قابلیت تنظیم دقیق فرکانس‌ها را دارد تا به ارائه نتایج دقیق و بهبودهای قابل ملاحظه در عملیات جوان‌سازی پوست برسد.

دستگاه هایفو ۱۲ بعدی از امواج فراصوت برای انتقال انرژی به نقاط مختلف زیرپوستی استفاده می‌کند. این عملکرد به انبساط و تقویت بافت‌های پوستی منجر می‌شود. اگر شما به‌دنبال روش‌های غیر جراحی جوان‌سازی هستید، هایفوتراپی ۱۲بعدی گزینه‌ای مطلوب و ایده‌آل به‌حساب می‌آید.

تفاوت دستگاه هایفو ۷ بعدی با دستگاه هایفو ۱۲ بعدی از نظر مشخصات فنی

یکی دیگر از مهم‌ترین مسائل در زمینه خرید دستگاه هایفو، آگاهی از مشخصات فنی آن است. شما در این بخش با سند مختصری از ویژگی‌های فنی دستگاه ۷ بعدی و ۱۲ بعدی آشنا می‌شوید. سپس می‌توانید با تجزیه‌وتحلیل‌های لازم مشخص کنید که کدام‌یک از این تجهیزات زمینه درآمدزایی بهتری را برایتان فراهم می‌کند.

مشخصات فنی دستگاه هایفو ۷ بعدی

دارای ۴ کارتریج جوان‌سازی و ۳ کارتریج لاغرکنندگی، قدرت ۶۵۰ وات، فرکانس ۲ تا ۵.۵ مگاهرتز، صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی و اثر مکانیکی و حرارتی است.

مشخصات فنی دستگاه هایفو ۱۲ بعدی

این فناوری دارای قدرت ۱۲۰۰ وات، فرکانس ۴ تا ۷ مگاهرتز، وزن خالص ۲۵ کیلوگرم، ولتاژ ۵۰ تا ۶۰ هرتز، ابعاد ۱۰۶۰*۳۵۰*۴۰۰ و ۵ دستگیره کاربردی است.

خرید دستگاه هایفو بهتر است یا دستگاه آر اف فرکشنال؟

اگر تجربه مراجعه به کلینیک‌های زیبایی را داشته باشید، احتمالا اصطلاح آر.اف. فرکشنال را شنیده‌اید. هایفو و آر.اف هر۲ از هدفی یکسان یعنی برطرف‌کردن اثرات پیری و چین‌وچروک پوست پیروی می‌کنند. اما در حقیقت تفاوت‌های زیادی میان آن‌ها وجود دارد. بنابراین، نمی‌توان گفت خرید دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا هایفو؟

در مورد ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال باید بگوییم که سازوکار این فناوری، ایجاد خراش روی پوست است. این خراش باعث می‌شود تا پوست درصدد اصلاح خود با کم‌رنگ‌کردن لکه‌های سطحی و عمقی برآید. در واقع امواج آر.اف به تحریک پروتئین‌های شوک حرارتی می‌پردازد. این تحریک باعث می‌شود تا سلول‌های فیبروپلاست، کلاژن‌ها و الاستین‌های آسیب‌دیده را با کلاژن و الاستین‌های سالم جایگزین کند.

هایفوتراپی هم با توجه به آنچه که در این مقاله خواندید، با استفاده از امواج سروکار دارد که به بافت‌های عمیق پوست نفوذ می‌کنند و منجر به بهبودی وضعیت می‌شوند. در هایفوتراپی قرار نیست خراش یا جراحی روی پوست شما ایجاد شود.

خرید دستگاه لاغری و جوانسازی هایفو با چه قیمتی ممکن است؟

یکی از سوالاتی که احتمالا هنگام خرید تجهیزات کلینیک و هایفوتراپی در ذهن‌تان شکل می‌گیرد، قیمت دستگاه هایفو است. عواملی که بیشترین تاثیر را هزینه خرید این تجهیزات دارند، شامل ویژگی‌ها و امکانات دستگاه (قدرت خروجی، تعداد فرکانس‌ها، تکنولوژی، امکانات اضافه) برند و شرکت سازنده، هزینه تولید و توزیع، نوع بازار و منطقه جغرافیایی، عرضه و تقاضاست.

همه شاخص‌هایی که نام بردیم، در قیمت این تجهیزات موثر هستند اما اگر بخواهیم قیمت دستگاه هایفو ۷بعدی و ۱۲بعدی را با هم مقایسه کنیم، ازآنجایی‌که مدل ۱۲بعدی جدیدتر و دارای تکنولوژی پیشرفته‌تری است، احتمالا باید آن را با هزینه بیشتری بخرید.

نویان طب مانلی، بهترین مرجع خرید تجهیزات کلینیکی و زیبایی

اگر برای تکمیل تجهیزات کلینیک خود به‌ خرید دستگاه هایفو، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یا تجهیزات کیوسوئیچ فکر می‌کنید، نویان طب مانلی می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای رفع نیازهای شما باشد.

شرکت نویان طب مانلی از برترین تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات زیبایی و کلینیکی است که به‌روزترین گواهی‌نامه‌های بین‌المللی را برای فعالیت دارد. کادر مجرب این مجموعه در تمامی مراحل نصب، راه‌اندازی، آموزش استفاده از تجهیزات و خدمات پس‌از فروش همراه شماست تا تجربه خریدی رضایت‌بخش را داشته باشید.

هرآنچه که برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید با تجهیزات کلینیکی نیاز داشته باشید، نویان طب مانلی برایتان فراهم می‌کند. با توجه به اینکه این روزها تقاضا برای برخورداری از خدمات زیبایی روزبه‌روز در حال گسترش است، شما با خرید این تجهیزات، شک نکنید که به سودآوری خوبی می‌رسید.

جمع‌بندی

این روزها هرکسی که به راه‌اندازی یک کلینیک فکر می‌کند، به‌سراغ خرید دستگاه هایفو می‌رود. این تجهیزات به رفع مشکلات فراوانی که زیبایی افراد را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند می‌پردازد. رفع غبغب، اصلاح بینی، افتادگی پلک، بزرگ‌بودن شکم، جوان‌سازی واژینال، برطرف‌کردن خطوط و چین‌وچروک‌های چهره نمونه‌هایی از همین مشکلات هستند.

دستگاه هایفو ۷D و دستگاه هایفو ۱۲D، ۲ نمونه از جدیدترین تجهیزات هایفوتراپی هستند که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، عملکردی قدرتمند در زمینه درمان‌های زیبایی ارائه می‌دهند. شما در این مقاله، به تفاوت‌هایی که میان این تجهیزات وجود داشت پی بردید و قطعا می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌ای از میان آن‌ها داشته باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.

(کل: ۰ میانگین: ۰)