نتایج جستجوی Google بدون SGE از 25 درصد به 65 درصد افزایش یافت


تعداد جستجوهای جستجوی گوگل بدون SGE در ماه گذشته از 25٪ به 65٪ افزایش یافته است. این یک افت شگفت‌آور بزرگ است، به‌ویژه با توجه به شایعاتی مبنی بر اینکه SGE می‌تواند قبل از یا در طول Google I/O هفته آینده راه‌اندازی شود.

نتایج جستجو بدون افزایش SGE. چرا از اواسط آوریل این اتفاق افتاد؟ کاهش SGE را می توان در نوع نتایج Opt-in گوگل (زمانی که کاربران باید یک پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی درخواست کنند) ردیابی کرد.

این اسکرین شات داده های پلتفرم سئوی سازمانی BrightEdge و تجزیه کننده مولد BrightEdge این شرکت را نشان می دهد:

چرا ما اهمیت می دهیم. بسیاری از سئوکاران نگران روزی هستند که Google SGE از یک آزمایش انتخابی به تجربه پیش‌فرض تبدیل می‌شود، زیرا تأثیر مخربی که می‌تواند بر میزان ترافیک ارگانیکی که گوگل به وب‌سایت‌ها ارسال می‌کند داشته باشد. اما به نظر می رسد گوگل با احتیاط و با حوصله عوامل مختلفی را در طول سال گذشته آزمایش کرده است، همه با هدف بهبود آن برای راه اندازی گسترده تر.

SGE فضای عمودی کوچک می شود. علاوه بر نمایش SGE در جستارهای کمتر، میزان فضای اشغال شده SGE در ماه گذشته کمتر شده است. در اینجا یک اسکرین شات نشان می دهد که SGE از حدود 1200 پیکسل به کمتر از 1050 پیکسل کاهش یافته است:

بینندگان محصول کاهش می یابد. افت قابل توجهی از این قالب SGE در پایان آوریل وجود داشت:

نتایج چرخ فلک پوشاک افزایش می یابد. این نوع قالب در SGE برای پرس و جوهای مخصوص پوشاک قابل مشاهده است.

هشدارهای بیشتر یک هشدار جدید و جهانی در ماه آوریل ظاهر شد: هوش مصنوعی مولد آزمایشی است. این هشدار اکنون در صنایع و انواع پرس و جو ظاهر می شود.

AIO. به گفته جیم یو، بنیانگذار و مدیر اجرایی BrightEdge، SEO برای جستجوی کلاسیک برای آینده قابل پیش‌بینی مهم باقی خواهد ماند، اما مشخص شده است که AIO (بهینه‌سازی هوش مصنوعی) ممکن است در سال‌های آینده برای جستجوی هوش مصنوعی اهمیت بیشتری پیدا کند:

  • «جستجوی Google در چند ماه گذشته دستخوش تغییرات گسترده ای شده است تا SGE را آزمایش و کامل کند، با هدف ارائه بهترین تجربه جستجوی ممکن. برای بازاریابان، ضروری است که با این تغییرات کنار بیایند تا با روش‌های جدید بهینه‌سازی برای جستجوی هوش مصنوعی مولد سازگار شوند.

گزارش. BrightEdge به عنوان بخشی از منبع خود، The Ultimate Guide Google SGE، به نظارت زنده به‌روزرسانی SGE ادامه می‌دهد.