افشای اطلاعات جدید در مورد Apple Pencil 3


اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از چند آیپد جدید در پایان ماه مه است و اکنون اطلاعات جدیدی در مورد Apple Pencil 3 فاش شده است.

بر اساس این اطلاعات، Apple Pencil 3 از حرکات ضربه ای پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد کارهای مختلف را انجام دهند و ورودی های مختلفی مانند اشکال، برچسب و متن را اضافه کنند.

این قلم همچنین از بازخورد ارتعاشی پشتیبانی می کند. گفته می شود آیپد پروهای جدید اپل از نمایشگر OLED و تراشه پیشرفته M4 استفاده می کنند.

همچنین طبق شایعه جدیدی که اخیرا منتشر شده است، اپل در حال کار بر روی نوک های مغناطیسی قابل جابجایی است. اگر این خبر صحت داشته باشد، شاهد ارتقاء قابل توجه اپل پنسل فعلی خواهیم بود که فقط نوک قابل تعویض دارد.

نکات قابل تعویض به کاربران این امکان را می دهد که Apple Pencil را برای برنامه های مختلف مانند طراحی، طراحی فنی و نقاشی سفارشی کنند. همچنین اگر نوک آن شکسته یا آسیب دیده باشد به راحتی می توانند آن را تعویض کنند.

اپل در سال 2021 یک حق اختراع برای نکات قابل تعویض به ثبت رساند، بنابراین شایعه Foth ممکن است درست باشد.

این خودکار علاوه بر نوک های قابل تعویض، بدیهی است که دقت بیشتر و عمر باتری بیشتری خواهد داشت. این دو ویژگی برای مدت طولانی مورد درخواست کاربران بوده است.

همچنین یک گزارش جدید می گوید که اپل ممکن است نسخه ارزان تری از Apple Pencil را با قیمت 50 دلار معرفی کند. ظاهرا این خودکار با آیفون سازگار خواهد بود و نیازی به خرید دانگل شارژ نخواهید داشت.

ظاهراً این خودکار با نام رمز Marker در حال توسعه است و احتمالاً در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. این قلم با قیمت 50 دلار، بسیار ارزان تر از نسل اول و دوم اپل پنسیل به ترتیب 99 و 129 دلار خواهد بود. البته ارزان بودن این خودکار به معنی فاقد برخی امکانات است.