وقتی نوبت به سایتهای بررسی پزشک میرسد، احتمالاً ابتدا به فهرستهای اصلی مانند Google، Healthgrades و موارد دیگر فکر میکنید.
منبع اطلاعات
با این حال، تعداد زیادی سایت دیگر وجود دارد که در آن بیماران بالقوه ممکن است کسب و کار مراقبت های بهداشتی شما را کشف کنند (یا باید کشف کنند!) و نظرات خود را ارائه می دهند. و یافتن موارد مناسب می تواند به شما کمک کند حضور آنلاین کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود را گسترش دهید. اما با گزینه های بسیار زیاد، انتخاب سایت هایی که کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود را در آن فهرست کنید ممکن است کمی سخت به نظر برسد.
بنابراین، اگر میپرسید «بهترین سایت بررسی برای پزشکان چیست؟» ما شما را با این لیست کامل از سایت های بررسی پزشک تحت پوشش قرار داده ایم. بهعلاوه، برای یادگیری نکات کلیدی برای حفظ فهرستهای کسبوکار مراقبتهای بهداشتی، خوب، سالم، مطالعه کنید!
فهرست مطالب
سایت های بررسی دکتر چیست؟
سایتهای بررسی مراقبتهای بهداشتی و پزشک، فهرستهای کسبوکار آنلاین هستند که اطلاعات کسبوکار و بررسیهای شما را فهرست میکنند تا برای بیمارانی که به دنبال ارائهدهنده جدید هستند آسان شود. وقتی کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود را در سایت های بررسی پزشک بازاریابی می کنید، می توانید اطلاعات کلیدی مانند موارد زیر را برجسته کنید:
اساساً، لیست های مراقبت های بهداشتی و سایت های بررسی می توانند اطلاعات را از وب سایت شما منتقل کنند، بازخورد بیماران را برجسته کنند و حضور آنلاین کسب و کار شما را افزایش دهند.
چرا سایت های بررسی پزشک برای کسب و کار مراقبت های بهداشتی شما اهمیت دارد؟
هنگامی که یک بیمار بالقوه کسب و کار مراقبت های بهداشتی شما را در سایت بررسی پزشک پیدا می کند، می تواند تصویر کاملی از آنچه مطب شما ارائه می دهد به دست آورد.
بهعلاوه، فهرست کردن کسبوکارتان در این فهرستها به عملکرد شما کمک میکند تا بررسیهای بیشتری را دریافت کند – که برای موفقیت هر کسبوکار مراقبتهای بهداشتی بسیار مهم است. اکثر مردم ترجیح می دهند ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی بعدی خود را از طریق سایت های بررسی پزشک پیدا کنند. در واقع، 71 درصد از بیماران از بررسی های آنلاین به عنوان اولین قدم برای یافتن پزشک استفاده می کنند.
این دو آمار اضافی را در نظر بگیرید که چرا فهرست کردن کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود در سایت های بررسی پزشک بسیار مهم است:
واضح است که فهرست کردن کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود در سایت ها و دایرکتوری های بررسی پزشک یک تاکتیک «خوب داشتن» نیست، بلکه «نیاز به داشتن» است.
14 سایت بررسی پزشک برای مشاغل مراقبت های بهداشتی
اکنون متوجه شدید که چرا لیست های مراقبت های بهداشتی و سایت های بررسی پزشک بسیار مهم هستند. اما روی چه سایت هایی باید تمرکز کنید؟ در اینجا بهترین سایت های بررسی پزشک برای تجارت مراقبت های بهداشتی شما وجود دارد.
1. حیاتی
Vitals در فهرستبندیهای تجاری برای کارهای پرطرفدار مانند دندانپزشکی، OB-GYN، مراقبتهای اولیه، پوست، روانپزشکان، و بیناییسنجی تخصص دارد. راههای متعددی را برای کاربران فراهم میکند تا کسبوکار مراقبتهای بهداشتی شما را پیدا کنند زیرا پیشنهادات و جستجوها را بر اساس شهر، وضعیت، تخصص، روش یا نام پزشک ارائه میکند.
Vitals همچنین ادعای پروفایل کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود را با یک فرم ساده آسان می کند:
2. نمرات بهداشتی
Healthgrades یک سایت بررسی پزشک است که بیشتر بر شهرت هر ارائه دهنده تمرکز دارد تا اطلاعات تجاری (البته به شما امکان می دهد اصول اولیه مانند آدرس و اطلاعات تماس را ارائه دهید). با استفاده از این سایت بررسی پزشک، کاربران می توانند ارائه دهندگان را بر اساس نیازها یا ترجیحات خاص خود جستجو کنند.
3. ZocDoc
اگرچه 43 درصد از بیماران می گویند که مایلند از شبکه بیمه خود خارج شوند تا به ارائه دهنده ای با بررسی های بهتر مراجعه کنند، بیمه همچنان عامل مهمی در سفر معمولی مشتری مراقبت های بهداشتی است.
ZocDoc به کاربران این امکان را می دهد که فقط به دنبال روش هایی بگردند که با اپراتور یا برنامه آنها کار می کند. بنابراین، اگر به دنبال برجسته کردن تمام برنامه های بیمه ای هستید که مطب شما می پذیرد، این سایت بررسی پزشک برای تجارت شما عالی است.
4. فریاد زدن
البته یک نام آشنا برای سایت های فهرست مشاغل محلی Yelp است. وقتی فهرست کسب و کار Yelp خود را ادعا می کنید، فرصت های بیشتری را برای بیماران محلی باز می کنید تا مطب شما را پیدا کنند. دارای ویژگی های نقشه تعاملی و هزاران راه برای بیماران بالقوه است تا نتایج خود را برای یافتن شما اصلاح کنند.
5. نمایه کسب و کار گوگل
نمایه کسبوکار Google مرکزی برای کسبوکارهای مراقبتهای بهداشتی است تا جایگاه خود را در مکانهای Google مانند Google Maps و Search پیدا کنند. وقتی نمایه کسبوکار Google خود را ادعا و تأیید میکنید، درخواستها و فرصتهای زیادی برای ایجاد فهرستی قوی برای کسبوکار مراقبتهای بهداشتی خود خواهید داشت. میتوانید پستهای نمایه کسبوکار Google ایجاد کنید، عکسهای قبل و بعد را برجسته کنید، شرح کسبوکار قوی ارائه کنید، و موارد دیگر.
6. RateMDs
اگر هنوز در RateMDs نیستید، شانس این است که رقبای شما هستند! با بیش از 1.7 میلیون ارائهدهنده در حال حاضر از این سایت بررسی پزشک استفاده میکنند، فهرست کردن کسبوکار مراقبتهای بهداشتی شما در RateMDs بیمعنی است.
7. Doctor.com
Doctor.com یک سایت فهرست مراقبت های بهداشتی است که هم برای بیماران و هم برای پزشکان قابل استفاده است. برای ارائه دهندگانی که دارای تخصص های خاص بازار هستند، Doctor.com دسته بندی های گسترده ای دارد که می توانید کسب و کار خود را در آن انتخاب کنید. به این ترتیب، بیماران می توانند دقیقا همان چیزی را که شما ارائه می دهید پیدا کنند.
8. رتبه بندی بیماران واقعی
مشروعیت برخی از بررسی ها یک چالش رایج SEO برای مشاغل در صنعت مراقبت های بهداشتی است. برای مبارزه با این موضوع، Real Patient Ratings همه بررسیهای خود را قبل از اینکه در فهرست کسبوکار مراقبتهای بهداشتی شما تأیید شود، تأیید میکند.
همچنین به بیماران گزینه هایی برای یافتن راه حل هایی برای مراقبت طولانی مدت و همچنین روش های یکبار مصرف می دهد، زیرا سایت بررسی پزشک در خدماتی مانند جراحی زیبایی تخصص دارد.
9. فیس بوک
باور کنید یا نه، ارزشمندترین سایت بررسی پزشک شما می تواند یک پلت فرم رسانه اجتماعی مانند فیس بوک باشد. در حالی که ممکن است قبلاً تبلیغات فیس بوک را اجرا می کنید یا به صورت ارگانیک در فیس بوک پست می کنید، باید صفحه کسب و کار فیس بوک خود را به عنوان مرکزی برای کاربران در نظر بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما بیابند و نظرات خود را ارسال کنند.
10. اینستاگرام
اینستاگرام به عنوان منبع لیست مراقبت های بهداشتی به سرعت در حال افزایش است. در چند سال گذشته، ویژگیهایی مانند جستجوی کسبوکارها بر روی نقشه بر اساس مکان و امکان نظرات کاربران را اضافه کرده است.
مطمئن شوید که نمایه اینستاگرام کسب و کار مراقبتهای بهداشتی شما با درج نام و آدرس کسبوکارتان بهطور واضح در دفترچه و بیوگرافی بهینه شده است. همچنین میتوانید روشهایی برای رزرو مستقیم بیماران بالقوه از پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید!
منبع
11. Apple Business Connect
اپل یک پایگاه خانگی برای مشاغل مراقبت های بهداشتی در هر شکل و اندازه ای دارد که به عنوان Apple Business Connect شناخته می شود. این پلتفرم به کسب و کار شما اجازه میدهد تا اطلاعات کلیدی را در بین برنامههایی مانند Apple Maps و غیره دریافت کند.
12. کتاب جودی
ما در این مرحله می دانیم که رتبه بندی و بررسی های بیماران شما چقدر برای سلامت کلی مدیریت شهرت آنلاین کسب و کار شما مهم است! بنابراین، اگر به دنبال یک سایت بررسی پزشک هستید که مبتنی بر اثبات اجتماعی باشد، کتاب جودی برای شما مناسب است.
Judy’s Book دستهبندیهای بهداشتی زیادی را ارائه میدهد که میتوانید کسبوکار خود را در آن فهرست کنید، و سایت باید مکان بخشی از تجربه جستجوی کاربر باشد. این بدان معنی است که شما می توانید بیماران محلی بیشتری را از درب عبور دهید.
13. Waze
این یک چیز است که یک بیمار را وادار کنید تا با شما یک قرار ملاقات بگذارد، اما این که آنها را وادار کنید تا برای آن وقت در مطب شما حاضر شوند، چیز دیگری است! Waze اطلاعات خود را از نمایه کسبوکار Google استخراج میکند، بنابراین قبل از بررسی ظاهر کسبوکارتان در Waze، مطمئن شوید که نمایه کسبوکار Google شما بهروزرسانی شده است. با این حال، همیشه میتوانید یک مشکل نقشه را برطرف کنید تا مطمئن شوید که بیماران میتوانند شما را به سادهترین راه ممکن پیدا کنند.
14. جستجوی شهر
CitySearch یک سایت ساده بررسی پزشک است که در آن می توانید به سرعت اطلاعات اولیه کسب و کار خود را فهرست کنید، جزئیات اضافی مانند هر حوزه تخصصی را در آن لحاظ کنید، و در جریان بررسی های مربوط به کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود بنشینید.
4 روش برای بهینه سازی سایت های بررسی پزشک
از این نکات برای بهینه سازی لیست های کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود در تمام سایت های بررسی پزشک که در بالا به اشتراک گذاشتیم استفاده کنید:
1. به طور منظم لیست های خود را برای صحت بررسی کنید
آیا می دانستید که 50 درصد از صاحبان کسب و کار اطلاعات نادرستی را در لیست های آنلاین خود مشاهده کرده اند؟ نه تنها این، بلکه 68 درصد از مصرفکنندگان در صورت یافتن اطلاعات نادرست در فهرستهای آنلاین، کار خود را با یک کسبوکار محلی متوقف میکنند.
با بررسی منظم لیست های سایت بررسی پزشک خود از اشتباهات رایج سئو و فهرست بندی جلوگیری کنید. برای شروع، می توانید از یک ابزار آنلاین مانند LocaliQ Free Listings Business Grader استفاده کنید تا همه لیست های خود را در یک مرور سریع بررسی کنید.
2. نظر بخواهید (و به آنها پاسخ دهید)
هرچه نظرات بیشتری در سایت های بررسی پزشک خود داشته باشید، بهتر است. البته، همیشه نمیتوانید در پایان هر قرار ملاقات بپرسید، اما میتوانید از طریق کانالهایی مانند بازاریابی ایمیلی، رسانههای اجتماعی و حتی بازاریابی کد QR، بیماران خود را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند.
شانس این است که بیماران شما از انجام این کار خوشحال خواهند شد زیرا بیمارانی که از آنها خواسته می شود بازخورد ارائه دهند تا سه برابر بیشتر احتمال دارد که یک بررسی آنلاین ارائه دهند. ما راه های بیشتری را برای درخواست بررسی در اینجا پوشش می دهیم.
هنگامی که نظرات شما شروع به ورود کرد، مطمئن شوید که به هر نظر (چه نقدهای خوب و چه بد) پاسخ می دهید. 66 درصد از مردم احساس میکنند که پاسخگویی عمومی به بررسیهای آنلاین (البته بدون نقض HIPAA) برای کسبوکارهای مراقبتهای بهداشتی «بسیار» یا «متوسط مهم» است. اختصاص دادن زمان برای پاسخگویی منظم به نظرات می تواند تفاوت بزرگی در شهرت آنلاین شما ایجاد کند.
نمونه ای از یک کسب و کار مراقبت های بهداشتی که پاسخی متفکرانه به بررسی منفی ارائه می دهد.
3. شامل یک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد
اکثر سایتهای بررسی پزشک یک بخش باز برای شما دارند تا اطلاعات بیشتری درباره کسب و کارتان پر کنید. از اینکه در توضیحات کسب و کار خود به مواردی که باعث برجسته شدن عمل شما می شود نترسید. گنجاندن گزارههای ارزش منحصربهفرد شما میتواند به شما کمک کند تا آنچه را که عمل شما را منحصربهفرد میکند ارتباط برقرار کنید و به شما کمک کند بیماران جدید را به دست آورید.
4. در صورت لزوم عکس ها را اضافه کنید
وقتی صحبت از جلب توجه مخاطبان میشود، یک تصویر در مورد بهینهسازی فهرستهای سایت بررسی پزشک شما ارزش هزار کلمه دارد. نمایش تصاویر مطب، کارمندان یا حتی بیماران موفق شما (با رضایت آنها)، می تواند به مردم کمک کند تا نام کسب و کار شما را نشان دهند.
فهرست دوم در اینجا با تصویر هد شات بیشتر از فهرست بالای آن برجسته است.
امروزه از سایت های بررسی پزشک برای کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود استفاده کنید
صنعت مراقبت های بهداشتی شبیه هیچ صنعت دیگری نیست—شما دائماً در حال مبارزه با رقابت بی پایان، محدودیت های تبلیغاتی و نیازهای بیماران به سرعت در حال رشد هستید. سایتهای بررسی دکتر یک پیروزی آسان در بازاریابی هستند زیرا به شما کمک میکنند تا به سرعت کسب و کار خود را به صورت رایگان (در بیشتر موارد) تبلیغ کنید. برای کمک بیشتر به شناسایی و بهینه سازی بهترین سایت های بررسی پزشک، ببینید راه حل های ما چگونه می توانند کمک کنند.
برای جمع بندی، در اینجا لیست ما از سایت های بررسی پزشک برای کسب و کار مراقبت های بهداشتی شما وجود دارد که می توانید در آنها لیست شوید:
- حیاتی
- نمرات سلامت
- ZocDoc
- فریاد زدن
- نمایه کسب و کار Google
- RateMDs
- Doctor.com
- رتبه بندی بیماران واقعی
- فیس بوک
- اینستاگرام
- Apple Business Connect
- کتاب جودی
- ویز
- CitySearch