4 نمونه پیچ فروش (+ نکات نوشتن پیچ فروش)


زمینه های فروش به شما کمک می کند تا با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید و در بین رقبای خود متمایز شوید. شما می توانید با نوشتن پیشنهادهای فروش قانع کننده، اولین تاثیر خوبی بر مشتریان بالقوه خود بگذارید.

https://www.youtube.com/watch?v=bA42JvFn2VY

اگر برای شروع به الهام بخشی نیاز دارید، این پست وبلاگ دارای چهار نمونه فروش است. در مورد این موضوعات بحث خواهیم کرد:

آیا می خواهید از آخرین اخبار بازاریابی و فروش مطلع شوید؟ در خبرنامه رایگان ما مشترک شوید تا آخرین نکات را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید.

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

زمین فروش چیست؟

مقدمه فروش یک اسکریپت فروش مختصر است که ماهیت کسب و کار شما و مزایایی که به مشتریان خود ارائه می دهید را توصیف می کند. هدف فروش این است که مشتری بالقوه شما را دعوت کند تا اقدام بعدی در تعامل با شما را انجام دهد، مانند برنامه ریزی یک قرار یا رزرو دمو.

4 نمونه زمین فروش

در اینجا برخی از نمونه‌های گام فروش آورده شده است تا اطلاعات سریعی به شما ارائه دهد:

1. فیلیپس

در اولین نمونه فروش ما، بازوی مراقبت های بهداشتی فیلیپس بر ماموریت خود برای بهبود سلامت و رفاه مردم از طریق نوآوری تاکید می کند. در زمینه وب سایت خود، رویکرد مشتری محور خود را برای توسعه محصولات خود به اشتراک می گذارد.

فیلیپس همچنین با هدف قابل اندازه گیری خود برای کمک به جوامع محروم شفاف بود. این طرح وب سایت راهی عالی برای استفاده از احساسات مشتریان احتمالی آنها و دعوت از آنها برای پیوستن به برند در تلاش برای بهبود زندگی دیگران است.

3. دیلویت

صفحه درباره ما Deloitte درباره تعهد این برند به ارائه نتایج و بهتر بودن در کاری که انجام می دهد صحبت می کند. این شرکت در ادامه در مورد ارزش پیشنهادی خود برای مشتریان خود صحبت می کند – اینکه چگونه مشکلات پیچیده مشتریان خود را حل می کند و شرکت چقدر مستقر است که به مدت 175 سال در خدمت بوده است.

این شرکت راه اندازی خود را با داستانی درباره ارزش های برتری و خدمات به مشتریانش آغاز می کند. سپس Deloitte همچنین در مورد جوایز و به رسمیت شناختن خود، ارائه اثبات اجتماعی به مشتریان بالقوه، و تشویق آنها برای مشارکت در تجارت خود صحبت کرد.

3. تاجران قهوه

داستان سرایی روشی موثر برای جذب مخاطب در هنگام شروع فروش است. Coffee Traders زمانی که صفحه درباره درباره نحوه نوشیدن یک فنجان قهوه وحشتناک توسط بنیانگذارش شروع شد، این کار را به خوبی اجرا کرد. در نتیجه، چشم‌اندازهای برند می‌تواند به بنیانگذار – و برند – مرتبط باشد، زیرا آنها همچنین به دنبال یک فنجان قهوه خوب هستند.

Coffee Traders از تاکتیک سفر قهرمان در این زمینه فروش استفاده می کند: با مشتری بالقوه خود به عنوان قهرمان، نقاط درد آنها را شناسایی می کنید و راه حلی ارائه می دهید که محصول شماست.

4. جیپ

شما همچنین می توانید از اثبات اجتماعی در زمینه فروش خود استفاده کنید، درست مانند کاری که جیپ برای یکی از صفحات محصول خود انجام داد. صفحه محصول جوایزی را که محصول کسب کرده است نشان می دهد.

یک طرح فروش که از اثبات اجتماعی استفاده می کند، مشتریان بالقوه شما را متقاعد می کند که محصول شما را امتحان کنند. به هر حال، یک شخص ثالث – نه کسب و کار شما – ادعا می کند که محصول شما راه حلی است که درد آنها را برطرف می کند. در مثال جیپ، این جایزه محصول را به عنوان محصولی خوب معرفی می کند که ارزش توجه خریداران خودرو را دارد.

چگونه یک پیشنهاد فروش بنویسید؟

نوشتن یک صفحه فروش، داستان سرایی با روایت «سفر قهرمان» است. داستان حول محور قهرمان شما می‌چرخد که مشتری شماست. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا مراحلی وجود دارد که باید هنگام نوشتن پیشنهاد فروش خود انجام دهید:

  1. نیازهای مشتری احتمالی خود را درک کنید
  2. یک طرح کلی از روایت سفر قهرمان خود ایجاد کنید
  3. اثبات اجتماعی را اضافه کنید
  4. مسابقه را با دعوت به اقدام به پایان برسانید

بیایید هر کدام را مرور کنیم:

1. نیازهای مشتری بالقوه خود را درک کنید

اولین کاری که باید هنگام نوشتن یک طرح فروش انجام دهید این است که نیازهای مشتری بالقوه خود را درک کنید. شرکت‌های مختلف شرایط منحصربه‌فردی دارند و شما می‌خواهید میزان فروش خود را برای هر مشتری بالقوه تنظیم کنید.

با انجام موارد زیر می توانید در مورد نقاط درد مشتری خود بیشتر بدانید:

  • یک جستجوی گوگل در مورد شرکت و صنعت آن انجام دهید.
  • یک تماس اکتشافی برنامه ریزی کنید تا از آنها در مورد چالش هایی که با آن روبرو هستند سوال کنید.
  • سؤالات باز بپرسید تا مشکلات آنها را بررسی کنید و به نگرانی های آنها گوش دهید.

دانستن نقاط درد مشتری بالقوه شما اولین قدم مهم است، زیرا به شما کمک می کند با آنها ارتباط برقرار کنید که چگونه تجارت و پیشنهادات شما می تواند مشکلات آنها را حل کند.

2. یک طرح کلی از روایت سفر قهرمان خود ایجاد کنید

با دنبال کردن روایت “سفر قهرمان” با آینده خود به عنوان قهرمان، داستان سرایی خود را جذاب کنید. قهرمان شما با چالش روبرو می شود، راه حلی (محصول یا خدمات شما) پیدا می کند، با پیشنهاد شما بر مانع غلبه می کند و پیروز می شود.

در اینجا طرح کلی سفر قهرمان برای مرجع شما آمده است:

  • معرفی: با ارائه خلاصه ای سریع از جایی که قهرمانتان است، زمینه را ایجاد کنید. آنها چگونه کار می کنند و سهم آنها در بازار فعلی چقدر است؟
  • نقاط درد مشتری: مشکلی که قهرمان شما با آن مواجه است را معرفی کنید. آیا آنها برای افزایش درآمد خود تلاش می کنند؟ آیا آمار فروش آنها کاهش یافته است؟
  • راه حل: محصول یا خدمات خود را معرفی کنید و در مورد اینکه چگونه پیشنهاد شما می تواند مشکل مشتری احتمالی شما را حل کند، بحث کنید. همچنین می توانید به طور مختصر در مورد اینکه چگونه پیشنهاد شما در گذشته به سایر مشتریان شما کمک کرده است، صحبت کنید.
  • مشتری بالقوه شما با خوشحالی و خوشی به سر می‌برد: در مورد مزایای استفاده از محصول یا خدمات مشتری مورد نظر خود صحبت کنید.

3. اثبات اجتماعی را اضافه کنید

بهترین راه برای نشان دادن اینکه شما یک کسب و کار قابل اعتماد هستید که می توانید نیازهای آنها را برطرف کنید، چیست؟ اجازه دهید موفقیت گذشته شما تصویری از اینکه چگونه می توانید به مشتری احتمالی خود کمک کنید ترسیم کند.

بسیاری از برندهای دیگر کسب و کار خود را به مشتریان شما معرفی می کنند. با ایجاد اعتماد و اعتبار با جوایز یا توصیفات مشتری، مال خود را متمایز کنید.

در داستان خود ذکر مختصری از سایر قهرمانانی که به آنها کمک کرده اید بگنجانید. اگر یکی از مشتریان شما گواهینامه تک خطی قانع کننده ای نوشت، آن را در قسمت فروش خود قرار دهید.

4. بازی را با دعوت به اقدام (CTA) به پایان برسانید.

به فروش خود با یک CTA واضح برای مشتری بالقوه خود پایان دهید. به مشتری احتمالی خود فرصت دهید تا همه چیزهایی را که به اشتراک گذاشته اید هضم کند و از برنامه باز بعدی آنها برای تماس بعدی بخواهید.

با خیال راحت به آنها اجازه دهید از شما سؤال یا بازخورد بپرسند!

4 بهترین شیوه نوشتن در فروش

اکنون که به نحوه نوشتن یک پیشنهاد فروش پاسخ دادیم، وقت آن است که برخی از بهترین روش ها را مرور کنیم:

  1. شروع زمین را با یک حکایت شخصی در نظر بگیرید: در حالی که نمی خواهید در حین بازی روی خود تمرکز کنید، می توانید با یک داستان سریع و شخصی شروع کنید تا خود واقعی خود را نشان دهید. این باعث می شود که شما با مشتری بالقوه خود ارتباط برقرار کنید، بنابراین ایجاد رابطه را آسان می کند.
  2. زمین را با یک آمار متقاعد کننده شروع کنید: راه دیگری برای جذب مشتری بالقوه خود در شروع مسابقه، به اشتراک گذاشتن آماری است که با آنها طنین انداز می شود. مطمئن شوید که آمار مربوط به مشکل آنها است – بهتر است، اگر آنها بخشی از آمار هستند.
  3. روی ویژگی های حیاتی که مشتری احتمالی شما نیاز دارد تمرکز کنید: هنگام نوشتن طرح کلی خود، ویژگی هایی را که مشتری احتمالی شما نیاز دارد اولویت بندی کنید. این بهترین روش در هنگام انجام نسخه ی نمایشی یا معرفی محصول نیز سودمند است.
  4. برای اعتراض آماده باشید: پس از فروش شما، مشتری احتمالی شما ممکن است سوالات و اعتراضات بعدی داشته باشد. پاسخ هایی را برای سوالات دشواری که ممکن است پیش بیاید آماده کنید. وقتی این سوالات را با پاسخ هایی که مشتریان بالقوه شما را برآورده می کند، بررسی می کنید، آنها کسب و کار شما را حرفه ای می بینند که می توانند به آن تکیه کنند.

ما مشارکت های بلندمدت را تقویت می کنیم تا کسب و کار شما داشته باشد نتایج بلند مدت

بیش از 90 درصد از مشتریان WebFX تا سال 2 کمپین خود به همکاری با ما ادامه می دهند.

از مشتریان خوشحال ما بشنوید

از این نمونه های فروش الهام گرفته اید؟

یک فروش عالی مشتری بالقوه شما را تشویق می کند که به تعامل با تجارت شما ادامه دهد. اگر برای ایجاد یک پیشینه فروش به کمک نیاز دارید، به دنبال WebFX نباشید.

ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل با بیش از 25 سال تجربه در بیش از 154 صنعت هستیم. تیم ما متشکل از بیش از 500 کارشناس مشتاق است که درباره کسب و کار و صنعت شما اطلاعات بیشتری کسب کند تا به شما در ایجاد یک بازار فروش برنده کمک کند.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست!

دیدگاهتان را بنویسید