قابلیت فیلتر خودکار عبارات توهین آمیز به معاملات اضافه شده است


آدام موساری، رئیس بخش بازرگانی و اینستاگرام در پستی از گسترش فیلتر خودکار زبان توهین آمیز به بخش های بزرگی از این اپلیکیشن خبر داد.

این ویژگی که کلمات پنهان نام داشت، قبلاً فقط برای پست هایی که مستقیماً برای کاربران ارسال می شد فعال بود، بنابراین کاربران فقط می توانستند کلمات یا عبارات توهین آمیز را فیلتر و نادیده بگیرند. اما از امروز، ویژگی فیلتر خودکار گسترش یافته و شامل بخش‌های جستجو، نمایه‌ها و پاسخ‌هایی به پست‌های دیگران می‌شود.

از طریق قابلیت Hidden Words، کاربران می توانند یک کلمه، عبارت یا حتی یک شکلک را به لیست اضافه کنند تا پست های حاوی آن کلمه یا عبارت از دید آنها پنهان بماند. این ویژگی علاوه بر امکان مدیریت لیست سفارشی، پست‌ها را با کلمات خاص به‌طور خودکار شناسایی و فیلتر می‌کند. البته این قابلیت را می توان در تنظیمات غیر فعال کرد.

به گفته موساری، این شرکت در حال حاضر روی ویژگی های بیشتری کار می کند. در یکی از این ویژگی های آینده، کاربران می توانند انتخاب کنند که چه کسی می تواند به پست های خود استناد کند. با این ویژگی شاهد کاهش رویدادهای تراکنش ناخواسته و آزاردهنده خواهیم بود. کاربران همچنین می توانند اعلان های پست های خود را بی صدا کنند.

قابلیت کلمات پنهان در حال حاضر برای همه کاربران در دسترس است. سایر ویژگی های ذکر شده در متن در مرحله آزمایشی است و فقط برای کاربران منتخب فعال است.