قابلیت تحویل ایمیل چیست؟ تعریف و بهترین شیوه ها برای سال 2023


قابلیت تحویل ایمیل چیست؟

قابلیت تحویل ایمیل نرخی است که ایمیل شما به صندوق ورودی اصلی مشترکین شما می رسد. معمولاً به عنوان درصدی از ایمیل های پذیرفته شده توسط ارائه دهنده ایمیل مشترک شما اندازه گیری می شود. هنگامی که ایمیلی برای مشترکین ارسال می کنید، همیشه این خطر وجود دارد که در پوشه دیگری مانند پوشه هرزنامه قرار گیرد. قابلیت تحویل ایمیل ها به شما می گوید که آیا ایمیل های شما به صندوق ورودی مشترکان می رسد یا خیر.

نرخ باز کردن، نرخ لغو اشتراک و درگیری کلی کاربر بر تحویل ایمیل تأثیر می گذارد. حذف مشترکین غیرفعال و استفاده از انتخاب دوگانه چند استراتژی برای بهبود تحویل ایمیل است.

https://www.youtube.com/watch?v=21LFKi6fsPU

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت تحویل در بازاریابی ایمیلی به خواندن ادامه دهید، از جمله:

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

قابلیت تحویل ایمیل چیست؟

قابلیت تحویل ایمیل نرخی است که ایمیل شما به صندوق ورودی اصلی مشترکین شما می رسد. معمولاً به عنوان درصدی از ایمیل های پذیرفته شده توسط ارائه دهنده ایمیل مشترک شما اندازه گیری می شود. هنگامی که ایمیلی برای مشترکین ارسال می کنید، همیشه این خطر وجود دارد که در پوشه دیگری مانند پوشه هرزنامه قرار گیرد. قابلیت تحویل ایمیل ها به شما می گوید که آیا ایمیل های شما به صندوق ورودی مشترکان می رسد یا خیر.

قابلیت تحویل ایمیل در مقابل تحویل ایمیل

اکنون تعریف تحویل ایمیل را می دانید. اما چگونه با ارسال ایمیل مقایسه می شود؟ آنها در واقع دو اصطلاح متفاوت هستند.

تحویل ایمیل

اندازه گیری می کند که آیا ایمیل شما توسط گیرنده پذیرفته می شود، صرف نظر از اینکه در کجا به پایان می رسد (صندوق ورودی، هرزنامه، و غیره).

زمانی که نام دامنه یا آدرس ایمیل وجود نداشته باشد، یا آدرس IP شما مسدود شده باشد، شکست در تحویل ایمیل رخ می دهد. هنگامی که این اتفاق می افتد، ایمیل هرگز به گیرنده نمی رسد، که به عنوان یک شکست تحویل ایمیل در نظر گرفته می شود.

قابلیت تحویل ایمیل

وقتی ایمیل به دست گیرنده می رسد، روی جایی که ایمیل می رود تمرکز می کند. اگر ایمیل‌های شما دائماً به پوشه هرزنامه یا ناخواسته شخص می‌رود، قابلیت تحویل پایینی دارید.

چرا تحویل ایمیل اهمیت دارد؟

بنابراین، اکنون که پاسخ این سوال را می‌دانید، “قابلیت تحویل ایمیل چیست”، بیایید به دلیل اهمیت آن بپردازیم.

بدون ردیابی میزان تحویل ایمیل خود، نمی‌دانید چه تعداد از ایمیل‌های شما واقعاً به دست مشترکان شما می‌رسند. اگر در وهله اول نیمی از ایمیل شما حتی به لیست ایمیل شما نمی رسد، ردیابی نرخ باز و تعامل شما خوب نیست.

به علاوه، اگر ایمیل‌های شما در پوشه اسپم مخاطبان شما قرار می‌گیرد، احتمالاً آن را نبینند و این امر اثربخشی کمپین بازاریابی ایمیلی شما را کاهش می‌دهد.

نرخ تحویل خوب برای ایمیل های شما برای اطمینان از اینکه پیام های شما در مقابل مشترکان شما قرار می گیرد ضروری است.

نرخ تحویل ایمیل خوب چیست؟

بنابراین، نرخ تحویل ایمیل خوب چیست؟ در حالی که در مورد قابلیت تحویل یک اندازه برای همه وجود ندارد، معمولاً توصیه می‌شود نرخی بین 85 تا 95 درصد در نظر بگیرید.

چه چیزی بر تحویل ایمیل تأثیر می گذارد؟

هنگام تعیین احتمال تحویل با ایمیل های خود، ضروری است که بدانید چه عواملی بر رسیدن ایمیل های شما به مشترکین تأثیر می گذارد.

در اینجا سه ​​مؤلفه کلیدی وجود دارد که بر تحویل ایمیل تأثیر می گذارد:

1. شناسایی

اولین مؤلفه ای که بر قابلیت ارسال ایمیل مارکتینگ تأثیر می گذارد، شناسایی است. اگر می‌خواهید ایمیل‌های شما به صندوق ورودی کاربران ختم شود، باید از صحت مدارک شناسایی خود اطمینان حاصل کنید.

شما باید ثابت کنید که شرکتی هستید که ادعا می کنید هستید. شما این کار را از طریق پروتکل هایی مانند چارچوب خط مشی فرستنده (SPF)، ایمیل شناسایی شده با کلیدهای دامنه (DKIM) و احراز هویت، گزارش و انطباق پیام مبتنی بر دامنه (DMARC) انجام می دهید. این پروتکل‌ها به شما امکان می‌دهند تا کسب و کار و ایمیل‌های خود را تأیید کنید.

2. امتیاز شهرت

یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم که بر قابلیت ارسال ایمیل‌ها تأثیر می‌گذارد، امتیاز شهرت شما است. امتیاز شهرت شما نشان می دهد که ایمیل های شما چقدر برای مشترکین قابل اعتماد هستند. هر شرکتی بر اساس ارائه دهنده خدمات اینترنتی خود (ISP) درجه بندی می شود.

عامل مهمی که بر رتبه ISP شما تأثیر می گذارد نحوه تعامل مشترکین با محتوای شما است. اگر ISP ها رفتار مثبت مشترک زیادی را مشاهده کنند، مانند باز کردن ایمیل ها یا کلیک کردن روی دکمه ها، می تواند به بهبود شهرت شما و افزایش تحویل ایمیل کمک کند.

3. محتوا

محتوایی که در ایمیل‌های خود وارد می‌کنید نیز بر قابلیت ارسال ایمیل‌های شما تأثیر می‌گذارد. اگر می‌خواهید مطمئن شوید ایمیل‌هایتان تحویل داده می‌شوند، باید اطلاعات مربوطه را وارد کنید. زمانی که ایمیل‌های شما دارای اطلاعات مرتبط هستند، احتمال بیشتری وجود دارد که مشترکین شما با آنها درگیر شوند.

به عنوان مثال، اگر ایمیلی در مورد خط جدید بطری های آب خود ارسال می کنید، ایمیل شما باید به جای کوله پشتی، بر روی آن اطلاعات تمرکز کند.

علاوه بر این، باید از خطوط فرعی و محتوای هرزنامه‌دار جلوگیری کنید. می‌توانید این کار را با اجتناب از کلمات هرزنامه رایج، مانند «100% رایگان» یا «نقد سریع» انجام دهید. به طور کلی، شما می خواهید از زبانی که باعث می شود پیشنهاد یا اطلاعات شما خیلی خوب به نظر برسد، اجتناب کنید.

افزایش تعامل منجر به بهبود نرخ تحویل برای کسب و کار شما می شود. اگر مشترکین با محتوای ایمیل شما درگیر شوند، این نشان می دهد که محتوای شما قانونی است و امتیاز شهرت شما را بهبود می بخشد. در نتیجه، ایمیل‌های بیشتری به صندوق ورودی مشترکین می‌رسند.

نحوه بهبود تحویل ایمیل: 6 بهترین روش که باید دنبال کنید

اگر متوجه می‌شوید که ایمیل‌های شما در پوشه‌های اسپم کاربران قرار می‌گیرد، زمان آن رسیده است که قابلیت ارسال ایمیل خود را بهبود ببخشید. ما شش نکته داریم که به شما کمک می کند ایمیل های بیشتری را به صندوق ورودی مشترکین خود دریافت کنید.

در اینجا شش روش برتر برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل آورده شده است:

  1. امتیاز شهرت فرستنده خود را بررسی کنید
  2. لیست مشترکین ایمیل خود را پاک کنید
  3. از فهرست‌های انتخاب دوگانه استفاده کنید
  4. خطوط موضوعی فریبنده ایجاد کنید
  5. اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما مرتبط و شخصی هستند
  6. برنامه ای برای ارسال ایمیل های خود ایجاد کنید

1. امتیاز شهرت فرستنده خود را بررسی کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، شهرت شما بر اینکه ایمیل های شما به صندوق ورودی کاربران برسند یا خیر، تاثیر می گذارد. اگر نمره شهرت ضعیفی دارید، می تواند توضیح دهد که چرا ایمیل های شما به صندوق ورودی کاربران نمی رسد و مستقیماً به سمت هرزنامه می رود.

با استفاده از ابزاری مانند Sender Score می توانید امتیاز شهرت خود را بررسی کنید. امتیاز فرستنده به شما امکان می دهد آدرس IP و اطلاعات کسب و کار خود را وارد کنید تا گزارشی از امتیاز فعلی خود ایجاد کنید.

اگر نمره زیر 70 دارید، نشان دهنده این است که شهرت شما خوب نیست و باید برای تعمیر آن وقت بگذارید. برای کمک به بهبود شهرت برند خود باید شیوه های ایمیل خود را بهبود بخشید.

وقتی امتیاز شما بین 70 تا 80 کاهش می یابد، باید اقدامات جدی برای کمک به ارسال ایمیل های بیشتری در صندوق ورودی کاربران انجام دهید. اگر امتیاز شما 80 و بالاتر است، می توانید به بهینه سازی قابلیت تحویل خود ادامه دهید تا امتیاز خود را حفظ کنید.

2. لیست مشترکین ایمیل خود را پاک کنید

اگر می‌خواهید قابلیت ارسال ایمیل را بهبود ببخشید، باید مرتباً فهرست مشترکان ایمیل خود را تمیز کنید. افرادی خواهید داشت که در لیست ایمیل شما ثبت نام می کنند که دیگر علاقه ای ندارند و درگیر نمی شوند. این عدم مشارکت می تواند به شهرت شما آسیب برساند، زیرا باعث می شود به نظر برسد ایمیل های شما برای مخاطبان شما مرتبط یا جذاب نیستند.

ناگفته نماند، ممکن است ایمیل هایی را به حساب های ایمیل اسپم یا حساب های ایمیل جعلی ارسال کنید، که به قابلیت تحویل نیز آسیب می رساند.

برای اطمینان از ارسال ایمیل به مشترکین معتبر، لیست ایمیل خود را پاک کنید. بررسی کنید تا مطمئن شوید ایمیل هایی که با آنها تماس می گیرید معتبر و دقیق هستند.

اگر مشترکینی دارید که مدتی است با ایمیل های شما درگیر نشده اند، یک ایمیل برای آنها ارسال کنید و از آنها بپرسید که آیا هنوز هم می خواهند از شما خبر داشته باشند. اگرچه ممکن است از دست دادن مشترکین سخت باشد، اما بهتر است فهرستی از مشترکینی داشته باشید که می‌خواهند از شما بشنوند و با محتوای شما درگیر شوند تا مشترکینی که علاقه‌ای ندارند.

3. از لیست های انتخاب دوگانه استفاده کنید

وقتی می‌خواهید قابلیت ارسال ایمیل مارکتینگ را بهبود ببخشید، از فهرست‌های انتخاب دوبل یا تایید شده استفاده کنید. با فهرست‌های انتخاب دوگانه، مشترکین باید تأیید کنند که می‌خواهند ایمیل‌های شما را پس از ثبت‌نام دریافت کنند.

این استراتژی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شما فقط مشترکین علاقه مند را به لیست ایمیل خود اضافه می کنید. کاربران باید ابتدا برای ایمیل های شما ثبت نام کنند و پس از ارسال ایمیل تایید، اشتراک خود را تایید کنند. این امر از ورود افراد به لیست ایمیل شما جلوگیری می کند، اگر قصد ثبت نام نداشته باشند.

4. خطوط موضوعی فریبنده ایجاد کنید

یکی از مؤلفه های کلیدی موفقیت در بازاریابی ایمیلی شما این است که کاربران را وادار به تعامل با محتوای ایمیل شما کنید. شما باید این کاربران را از ابتدا با ایجاد یک موضوع فریبنده جذب کنید. موضوع شما تعیین می کند که آیا مشترکین ایمیل های شما را باز می کنند یا آنها را به سطل زباله ارسال می کنند.

مطمئن شوید که خطوط موضوع شما خلاقانه و فریبنده است. موضوعی مانند “این ایمیل را باز کنید تا فروش ما را ببینید!” خیلی هیجان انگیز نیست موضوعی مانند “این معاملات که نمی توان از دست داد در 3،2،1 قرار می گیرند…” بسیار فریبنده تر است

در اینجا چند نکته و ترفند برای ایجاد خطوط موضوعی بهتر وجود دارد:

  • پیام را برای مشترک شخصی سازی کنید
  • از ایموجی ها برای جذاب کردن خطوط موضوعی استفاده کنید
  • یک cliffhanger ایجاد کنید که از مشترکین بخواهد ایمیل را برای یافتن پاسخ باز کنند
  • احساس فوریت ایجاد کنید

این ها تاکتیک هایی هستند که می توانید از آنها برای جذب بیشتر مشترکین برای باز کردن ایمیل های شما و تعامل با محتوای ایمیل خود استفاده کنید.

5. مطمئن شوید که ایمیل های شما مرتبط و شخصی هستند

برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل، باید ایمیل های مرتبط و شخصی سازی شده برای مخاطبان خود ایجاد کنید. مشترکین شما هر روز ده‌ها ایمیل از مشاغل مختلف دریافت می‌کنند – آنها زمانی را برای هدر دادن در محتوای ایمیل نامربوط ندارند.

برای اطمینان از تعامل مردم با محتوای شما، باید بر ارائه اطلاعات مرتبط تمرکز کنید که برای آنها اهمیت بیشتری دارد. می توانید مشترکین خود را بر اساس علایقشان تقسیم بندی کنید و از این طریق اطلاعات را برای آنها ارسال کنید.

وقتی تجربه شخصی‌سازی‌تری ارائه می‌دهید، مخاطبان شما بیشتر با ایمیل‌های شما درگیر می‌شوند. در نتیجه، شهرت بهتری برای برند خود ایجاد خواهید کرد که منجر به بهبود نرخ تحویل ایمیل می شود.

6. برنامه ای برای ارسال ایمیل های خود ایجاد کنید

اگر می‌خواهید قابلیت تحویل ایمیل را بهبود ببخشید، باید برای زمانی که ایمیل می‌فرستید برنامه‌ای تنظیم کنید. داشتن یک برنامه ایمیل نامنظم می تواند منجر به امتیاز پایین شهرت شود و بر عملکرد ایمیل های شما تأثیر بگذارد.

برای بهبود قابلیت ارسال ایمیل مارکتینگ، باید یک برنامه ایمیل ثابت ایجاد کنید. داشتن یک برنامه زمانی ثابت به مخاطبان شما کمک می‌کند تا بدانند چه زمانی ایمیل ارسال می‌کنید، تا بدانند چه زمانی باید از آنها انتظار داشته باشند.

هنگامی که ثبات خود را تعیین می کنید، مطمئن شوید که در مورد آن با مشترکین خود پیشاپیش صحبت می کنید. می توانید انتخاب کنید که ایمیل ارسال کنید:

  • روزانه
  • هفتگی
  • دوهفته ای
  • ماهانه

هر چند اغلب ارسال را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که فرکانس با مخاطبان شما خوب است. شما نمی خواهید با ارسال ایمیل های بسیار کم علاقه آنها را از دست بدهید یا با ارسال زیاد آنها را آزار دهید.

زمان آن است که سطح فروش خود را افزایش دهید

فهرست طولانی خدمات ما به شما کمک می کند تا با استراتژی های بازاریابی که ثابت شده است معیارهای نهایی مانند درآمد و تبدیل را افزایش می دهد، همه جنبه های کسب و کار خود را رشد دهید.

در 5 سال گذشته، ما بیش از این را مدیریت کرده ایم 12.9 میلیون معاملات در سراسر پایگاه مشتریان ما

امروز برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل خود کمک بگیرید

بهبود قابلیت ارسال ایمیل مارکتینگ شما را در مسیر سریعی قرار می دهد تا با بازاریابی ایمیلی خود نتایج بهتری کسب کنید. ایمیل‌های شما در صندوق‌های ورودی بیشتر مشترکین ظاهر می‌شوند، که منجر به افزایش تعامل برای کسب‌وکار شما می‌شود.

اگر برای بهبود نرخ تحویل ایمیل خود به کمک نیاز دارید، WebFX تیمی متشکل از 500 متخصص بازاریابی دارد که آماده کمک هستند. ما یک استراتژی بازاریابی ایمیلی سفارشی ایجاد خواهیم کرد تا به کسب و کار شما کمک کنیم مشترکین را جذب کرده و نتایجی را که می خواهید در بازاریابی خود به دست آورید.

آیا برای کسب درآمد بیشتر با ایمیل مارکتینگ آماده هستید؟ با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات بازاریابی ایمیلی ما!

دیدگاهتان را بنویسید