از این 7 ابزار مدیریت لیست برای یافتن و دریافت سرنخ استفاده کنید


در زمان های قدیم، دفترچه تلفن بزرگی را ورق می زدید تا یک نظافت کننده حیوانات خانگی، دندانپزشک یا سقف ساز پیدا کنید.

اینترنت فهرست های تجاری را از صفحات زرد حذف کرد، آنها را دیجیتالی کرد و آنها را در حالت هایپر قرار داد. اکنون ممکن است همان سقف‌ساز را در فهرست ده‌ها فهرست، نتایج موتورهای جستجو و صفحه‌های برنامه نقشه پیدا کنید.

این فهرست‌ها برای کسب‌وکارهای محلی یک موهبت است و مشتریان آماده برای خرید را مستقیماً به درب ورودی شما تحویل می‌دهد.

اما اگر اطلاعات موجود در فهرست یا جستجوی نقشه اشتباه باشد چه اتفاقی می‌افتد؟ یا اگر کلا گم شده باشد؟ افرادی که جستجو می کنند مستقیماً به لیست رقیب شما می روند.

اینجاست که ابزارهای مدیریت فهرست‌های محلی وارد می‌شوند. ابزارهای مدیریت فهرست‌ها با ویژگی‌های مختلف ساخته شده‌اند و به شما کمک می‌کنند تا جزئیات شرکت خود را در مکان‌هایی که افراد جستجو می‌کنند نظارت کرده و به‌روزرسانی کنید. آنها اطلاعاتی در مورد نحوه یافتن و تعامل افراد با لیست های شما به شما می دهند. و حتی برخی به شما اجازه می‌دهند نظرات را پیگیری کرده و به آن‌ها پاسخ دهید تا رتبه‌بندی‌های شما به خوبی پیش برود.

7 ابزار مدیریت لیست که باید امتحان کنید

همه ابزارهای مدیریت فهرست یکسان نیستند. برخی از ویژگی‌های خود سایت فهرست‌های کسب‌وکار هستند، مانند ابزارهای Google برای مدیریت روشی که افراد کسب‌وکار شما را در موتور جستجو پیدا می‌کنند. دیگران به شما این قدرت را می دهند که ده ها لیست را در مکان های مختلف به طور همزمان مشاهده و کنترل کنید.

1. نمایه کسب و کار گوگل

نمایه کسب‌وکار Google (GBP) ابزار اصلی Google برای مدیریت فهرست‌های شما در جستجوی Google و Google Maps است. ویژگی های GBP به شما امکان می دهد نتایج جستجوی خود را بهبود بخشید و با افراد علاقه مند به کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید.

بهینه سازی لیست گوگل

هرچه اطلاعات بیشتری در نمایه کسب و کار Google خود داشته باشید، شانس بیشتری برای به دست آوردن برخی املاک و مستغلات ایجاد ترافیک در صفحات نتایج جستجو و نقشه ها خواهید داشت. GBP به شما کمک می کند تا نمایه خود را بهینه سازی کنید تا آن را برای موتورهای جستجو مناسب تر کنید.

به عنوان مثال، می توانید یک شرح و دسته بندی کسب و کار اضافه کنید که به مشتریان و موتورهای جستجو زمینه بیشتری در مورد شرکت شما می دهد. GBP همچنین به شما امکان می‌دهد عکس‌هایی را اضافه کنید تا نمایه‌های فقط متنی را جذاب کنید.

نکته مهم در مورد GBP این است که شما فقط باید یک بار نمایه خود را به روز کنید. این تغییرات را در Google Maps، نتایج جستجو، و در بسته 3 تایی محلی مورد علاقه نشان می دهد.

مدیریت پیام

نمایه کسب و کار Google شما چند راه برای تعامل با مشتریان خود در سطح یک به یک ارائه می دهد.

اول از همه، می توانید با استفاده از GBP نظرات را بخوانید و به آنها پاسخ دهید. از آنجایی که بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌ها به‌طور برجسته در نتایج ارائه می‌شوند، باید مطمئن شوید و با آنها همراه باشید.

همچنین گزینه ای برای افزودن پیام مستقیم به نمایه GBP شما وجود دارد. این به شما راهی می‌دهد تا به سؤالات تکمیلی دقیق‌تر پاسخ دهید (و امیدوارم مشتریان بیشتری به دست آورید!).

منبع

و در نهایت، می توانید بخش پرسش و پاسخ را به پروفایل خود اضافه کنید.

پاسخ دادن به سؤالات متداول نه تنها به شخص سؤال کننده کمک می کند، بلکه اطلاعات مفیدی را نیز به هر کسی که از طریق نمایه شما می خواند می دهد.

2. لیست های LocaliQ

LocaliQ مدیریت فهرست‌بندی کسب‌وکار را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد نحوه مشاهده کسب‌وکارتان را در بیش از 50 فهرست و وب‌سایت مختلف کنترل کنید.

این پلتفرم سه راه برای ایجاد فروش بیشتر از دایرکتوری های فهرست مشاغل محلی ارائه می دهد.

مدیریت لیست های محلی

یکی از مفیدترین ویژگی های راه حل مدیریت لیست های LocaliQ، ابزار مدیریت لیست آن است. با یک کلیک، می توانید جزئیات کسب و کار خود را به ده ها دایرکتوری به روز کنید.

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است. فرض کنید تصمیم دارید یک سرویس جدید اضافه کنید و ساعات کاری خود را در روزهای شنبه تمدید کنید. به طور معمول، برای ویرایش دستی نقل قول خود باید به Google، Yelp، Bing و همه فهرست های دیگر بروید.

با ابزار مدیریت فهرست‌های LocaliQ، این تغییرات را در داشبورد خود تایپ می‌کنید، سپس آنها را به صورت خودکار به هر یک از آن وب‌سایت‌ها ارسال می‌کنید.

همچنین می‌توانید از LocaliQ برای جستجو و حذف فهرست‌های تکراری که باعث مرگ سئو می‌شوند، استفاده کنید و فهرست‌های مکان متعدد را از داشبورد یکسان مدیریت کنید.

بررسی مدیریت

بسیاری از دایرکتوری ها مانند Google و Yelp به کاربران امکان بررسی کسب و کار شما را می دهند. خواندن و پاسخ به آن نظرات بسیار مهم است. اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، شما تمام روز را صرف تلاش برای تعقیب آنها در هر دایرکتوری خواهید کرد.

LocaliQ به شما امکان می‌دهد تا بررسی‌های اخیر را از چندین فهرست، درست در داشبورد خود بخوانید و به آنها پاسخ دهید.

همچنین داده‌های مهم جمع‌آوری شده بازخورد مشتری، مانند میانگین رتبه‌بندی مرورتان را خواهید دید. اگر تغییر بزرگی در آن اطلاعات وجود داشته باشد، می توانید بفهمید چه اتفاقی افتاده و واکنش نشان دهید.

تجزیه و تحلیل لیست های کسب و کار

مشتریان چگونه شما را پیدا می کنند؟ گزارش‌های LocaliQ به شما نشان می‌دهد که آیا موتورهای جستجو، نقشه‌ها یا منابع دیگر بوده‌اند که آنها را به فهرست شما هدایت کرده‌اند.

گزارش‌های آسان‌خوان شامل داده‌هایی درباره اقداماتی است که افراد پس از دیدن فهرست‌های شما انجام می‌دهند. تماس می گیرند؟ یا تمایل بیشتری به کلیک روی وب سایت شما دارند؟

3. فریاد زدن

به گفته Yelp، هر ماه 80 میلیون نفر برای یافتن یک کسب و کار به دایرکتوری آن مراجعه می کنند. و از هر پنج مشتری Yelp، چهار نفر در عرض چند دقیقه پس از مشاهده نمایه یک کسب و کار، خرید انجام می دهند. ابزارهای لیست Yelp راه‌های منحصربه‌فردی را برای جذب افراد بیشتری به خانه شما ارائه می‌دهند.

بررسی مدیریت

مطمئنا، Yelp یک دایرکتوری است. اما این اول و مهمتر از همه یک وب سایت نقد و بررسی است. کاربران می توانند نظرات خود را بگذارند، به نقد و بررسی نخبگان تبدیل شوند و حتی نظرات را بررسی کنند. بنابراین جای تعجب نیست که Yelp ابزارهای مدیریت بررسی را ارائه می دهد.

هنگامی که لیست Yelp خود را ادعا کردید، می توانید مستقیماً به هر نظری که کسب و کار شما از طریق داشبورد Yelp دریافت می کند پاسخ دهید.

منبع

اگر می‌خواهید مکالمه را از دید عموم خارج کنید، Yelp به شما امکان می‌دهد پیام‌های مستقیم – از جمله درخواست‌ها برای نقل قول، تماس‌های تلفنی یا مشاوره – از مشتریان دریافت کنید.

به روز رسانی های تجاری

فهرست ها ممکن است به مرور زمان کهنه شوند. ابزار مدیریت فهرست Yelp به شما امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌هایی را به نمایه خود اضافه کنید تا مردم را نسبت به آنچه ارائه می‌دهید هیجان زده کنید.

به طور رسمی، این ویژگی Yelp Connect نام دارد. با استفاده از آن، می‌توانید آیکون‌های کوچکی را که شبیه به نکات برجسته استوری اینستاگرام هستند، اضافه کنید. کاربران ماوس را روی آنها می‌چرخانند تا جزئیات خوشمزه‌ای را که به اشتراک گذاشته‌اید بخوانند.

4. مکان های بینگ

Bing Places پاسخ مایکروسافت به نمایه کسب و کار گوگل است. در حالی که Bing Places نمی تواند عملکرد GBP را به رخ بکشد، اما دارای چند ابزار مدیریت لیست است که به شما کمک می کند افراد بیشتری از آنچه فکر می کنید پیدا کنید.

مدیریت اطلاعات فهرست

اگر از ابزار مدیریت فهرست‌ها مانند ابزار ارائه‌شده توسط LocaliQ استفاده نمی‌کنید، باید هر چند وقت یک‌بار به Bing بروید تا از صحت اطلاعات خود مطمئن شوید.

درست مانند گوگل، ابتدا باید لیست خود را در بینگ ادعا کنید. اما سپس Bing به شما امکان می دهد تمام جزئیات آبدار مانند ساعات کار و غیره را پر کنید. نکته واقعا جالب این است که می‌توانید تمام آن داده‌ها را مستقیماً از نمایه Google Business خود وارد کنید تا در زمان صرفه‌جویی کنید.

پس از راه اندازی، واجد شرایط قرار گرفتن در جستجوی Bing و Maps خواهید بود.

و امتیاز: حتی ممکن است در جستجوهای صوتی آتی نتیجه بگیرید زیرا Bing هم کورتانای مایکروسافت و هم الکسای آمازون را در اختیار دارد.

5. صفحه کسب و کار فیس بوک

وب سایت رسانه های اجتماعی مانند یک فهرست کسب و کار محلی عمل می کند زیرا صفحات تجاری فیس بوک اغلب در نتایج موتورهای جستجو جمع می شوند. خوشبختانه، فیس بوک ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند صفحه خود را طوری مدیریت کنید که گویی یک لیست محلی است.

مدیریت مکان

همه چیز در مورد “موقعیت، مکان، مکان” در نتایج جستجوی محلی است. بنابراین صفحه فیس بوک شما باید به یک مکان جغرافیایی پیوند داده شود تا در جستجوهای «…نزدیک من» نشان داده شود.

ابزارهای صفحه کسب و کار فیس بوک به شما امکان می دهد این کار را به چند روش انجام دهید. اول از همه، می توانید آدرس خود را به صفحه خود اضافه کنید.

فیس‌بوک همچنین به شما امکان می‌دهد پست‌ها و تصاویر را – هم در دسکتاپ و هم در موبایل – با یک مکان برچسب‌گذاری کنید. سپس می‌توانید دسته‌بندی کسب‌وکارتان را به دسته‌ای تغییر دهید که به صورت محلی کار می‌کند، مانند یک لوله‌کش یا آرایشگر، بنابراین کسب‌وکارتان زمانی نشان داده می‌شود که افراد مکان‌ها را فیلتر می‌کنند، برخلاف افراد یا پست‌ها.

6. صفحات زرد واقعی

بله، آنها هنوز در اطراف هستند. در واقع، وب سایت YP هر سال 4 میلیارد جستجو برای کسب و کارهای محلی در وب سایت و برنامه خود دارد. و ابزارهای خوبی برای کسب و کارها وجود دارد تا فهرست های خود را در فهرست OG مدیریت کنند.

فهرست چند دایرکتوری

شبکه YellowPages در واقع شامل سه فهرست است: The Real Yellow Pages، Superpages و dexknows.

این بدان معناست که هر کاری که برای ایجاد فهرست کسب و کار خود انجام می دهید به طور خودکار در هر سه مکان برای دسترسی بسیار بیشتر اعمال می شود.

در مورد خود لیست ها، YP گزینه هایی برای سفارشی کردن نقل قول ها در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید نام تجاری، تصاویر، پیوندهای اقدام، و پیشنهادات ویژه را به همراه تمام اطلاعات استاندارد کسب و کار اضافه کنید. همچنین فضای زیادی برای نوشتن شرح کامل کسب و کار و درج نظرات مشتریان وجود دارد.

7. چهار مربع

Foursquare دیگر آن چیزی نیست که شما فکر می کنید. برنامه‌ای که زمانی یک برنامه رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع از دوستانتان بود که به دوستانتان می‌گفتند شما را در کدام قسمت چای بابا پیدا کنند، به ارائه‌دهنده اطلاعات موقعیت مکانی برای برخی از بزرگترین برنامه‌های وابسته به جغرافیایی در جهان تبدیل شده است (فکر کنید: Uber و Nextdoor). بنابراین، وقتی فهرست کسب‌وکار خود را در Foursquare ادعا می‌کنید، به کسب‌وکارتان فرصت‌های بیشتری برای نمایش در برنامه‌های مهم می‌دهید.

لیست های شبکه های اجتماعی

حتی با وجود اینکه دیگر مانند یک پلتفرم رسانه اجتماعی عمل نمی کند، هنوز یک اثر شبکه در لیست های Foursquare وجود دارد. تا حد زیادی، این به دلیل ویژگی “نکات” برنامه است.

ایده این است که مشتریان می‌توانند آن پیشنهادهای کوچک خودی را ارائه دهند که به بازدیدکنندگان جدید کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از سفر خود ببرند.

ویژگی نکات افراد را تشویق می کند تا مکان های مورد علاقه خود را به Foursquare اضافه کنند، به این معنی که کسب و کار محلی شما ممکن است قبلاً یک نقل قول در آنجا داشته باشد. شما فقط باید آن را ادعا کنید و جزئیات را پر کنید – کاری که Foursquare با ابزار مدیریت فهرست خود آسان می کند.

تجزیه و تحلیل فردی

مانند برخی از ابزارهای دیگر در این لیست، Foursquare همچنین به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل های جمع آوری شده در هر بازدید از استناد را ردیابی کنید. اما از آنجایی که مردم همچنان به Foursquare مراجعه می‌کنند و نظرات و نکاتی را ارائه می‌کنند، این برنامه داده‌های زیادی درباره تک تک کاربران دارد. بنابراین نه تنها می‌توانید بگویید که چند نفر فهرست Foursquare شما را دیده و روی آن کلیک کرده‌اند، بلکه می‌توانید بگویید که چند وقت یک‌بار یا چند وقت پیش برخی از آنها از در شما عبور کرده‌اند.

چرا ابزارهای مدیریت فهرست های محلی مهم هستند

چه از ابزاری مانند LocaliQ برای مدیریت چندین فهرست به طور همزمان استفاده کنید، یا به طور جداگانه به هر فهرستی رسیدگی کنید، ابزارهای مدیریت فهرست، مشاهده، مدیریت و ردیابی نحوه دیده شدن شما در فهرست‌ها را آسان می‌کنند. در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که ابزارهای مدیریت فهرست ها بسیار مهم هستند.

افزایش حضور آنلاین

حضور در دایرکتوری های آنلاین باعث می شود به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشید، سئوی سایت شما را تقویت کرده و فرصت های بیشتری برای جمع آوری نظرات به شما می دهد. این بسیار مهم است زیرا 72٪ از مصرف کنندگان می گویند که بررسی های مثبت باعث می شود آنها به یک تجارت بیشتر اعتماد کنند.

میلیون ها نفر از دایرکتوری های آنلاین برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند. هر چه تعداد دایرکتوری هایی که فهرست کسب و کار شما را شامل می شود بیشتر باشد، شانس بیشتری برای یافتن شما توسط مشتریان جدید خواهد بود.

موتورهای جستجو همچنین به کسب و کارهایی که استنادها و بررسی های کاملاً بهینه شده بیشتری در دایرکتوری های مورد اعتماد دارند، پاداش می دهند.

ابزارهای مدیریت فهرست محلی به شما کمک می‌کنند تا در وب‌سایت‌های فهرست راهنما و برنامه‌های نقشه بیشتر مورد استناد قرار بگیرید.

اطلاعات فهرست بندی صحیح را حفظ کنید

کسب و کار شما احتمالاً در بسیاری از دایرکتوری ها وجود دارد، چه آن را در آنجا قرار دهید یا نه. این بدان معناست که اطلاعات نمایش داده شده ممکن است نادرست، قدیمی و کاملاً نامطلوب باشد.

تمام این اطلاعات بد مشتریان را ناامید می کند و به موتورهای جستجو نشان می دهد که به کسب و کار شما به عنوان رقبای شما قابل اعتماد نیست (که می دانیم درست نیست!). در واقع، 63 درصد از مصرف کنندگان می گویند که اطلاعات نادرست آنها را از استفاده از آن تجارت باز می دارد.

هنگامی که از ابزارهای مدیریت لیست استفاده می کنید، می توانید مطمئن شوید که جزئیات شما درست است و حتی برای جذب مشتریان بیشتر، فهرست خود را ادویه کنید.

روندها را درک کنید

بسیاری از ابزارهای فهرست بندی که بررسی کرده ایم، تجزیه و تحلیل ارائه می کنند. این قله پشت پرده فهرست به شما سرنخ می‌دهد که چه کسی بازدید می‌کند و از کجا آمده است.

با این بینش ها، می دانید که روی کدام دایرکتوری ها تمرکز کنید و کدام یک ممکن است نیاز به به روز رسانی و بهینه سازی داشته باشند. و اگر به نظر می رسد که یک دایرکتوری بازبینی های زیادی ایجاد می کند، ممکن است باعث شود که در آنجا برای تبلیغات پولی هزینه کنید.

با ابزارهای مدیریت فهرست، استناد، پیدا و بررسی کنید

دایرکتوری های آنلاین به میلیون ها نفر کمک کرده اند تا با مشاغل محلی مانند شما ارتباط برقرار کنند. چالش پیش روی شما این است که بفهمید چگونه با تمام مکان هایی که کسب و کارتان پیدا می شود هماهنگ شوید.

برای شروع، استفاده از این ابزارهای مدیریت فهرست های محلی را در نظر بگیرید:

  • LocaliQ
  • نمایه کسب و کار Google
  • فریاد زدن
  • مکان های بینگ
  • کسب و کار فیس بوک
  • صفحات زرد واقعی
  • چهار مربع

دیدگاهتان را بنویسید