برخی از تبلیغ کنندگان متا دیروز هنگام باز کردن حساب های خود هشدار دریافت کردند. منبعی از متا تایید کرد که این هشدار به اشتباه ارسال شده است.
چه چیزی اعلام شد؟ در این پیام آمده است که تعیین استثناهای جدید هدفگیری دقیق دیگر در هنگام ایجاد کمپینهای پس از 28 ژوئن امکانپذیر نخواهد بود.
- استثناهای موجود باقی خواهند ماند مگر اینکه هدف گذاری مجموعه تبلیغاتی اصلاح شود.
- استثناهای مبتنی بر مناسب بودن نام تجاری و استخدام همچنان در سطح حساب در همه کمپینها مجاز خواهند بود.
با این حال، متا به Search Engine Land تأیید کرد که این هشدار یک خطا بود.
چرا ما اهمیت می دهیم. دریافت هشدار در مورد عملکردهایی که تبلیغ کنندگان به آنها اعتماد دارند می تواند بی ثبات کننده باشد. اگر هشدارهای نادرست مانند این همچنان نشان داده می شود – تبلیغ کنندگان چگونه باید به هشدارهایی که ما می بینیم اعتماد کنند؟
نگرانی های تبلیغ کنندگان داریو زانونی که این هشدار را دریافت کرده است، این اطلاعات را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته است:
- “با استفاده از استثناهای هدفگیری در ترکیب با سایر گزینههای هدفیابی، نه تنها علایق برای حفاظت از نام تجاری حذف میشوند، بلکه همچنین میتوان مخاطبانی را بهخوبی انتخاب کرد که با محصول یا خدمات خاص همسو هستند.”
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
ناوا هاپکینز، مشارکتکننده سرزمین موتور جستجو نیز از شنیدن این خبر خوشحال نشد:
- «من از این خبر که متا در حال حذف محرومیتهای مخاطب برای همه کمپینها در 28 ژوئن 2024 است، بسیار متاثر شدم.
- یکی از دلایلی که حذف مخاطب واقعاً تأثیرگذار بود این است که ما را قادر میسازد در مورد اینکه به دنبال چه کسی میرویم کاملاً مشخص باشیم. فراتر از انعطافپذیری بیانیههای «یا» و «و» مخاطبان، آنها تضمین کردند که ما واقعاً میتوانیم پیامهایمان را تنظیم کنیم.
جدید در زمین موتورهای جستجو