Reddit در حال کاوش در کسب درآمد از صفحات نتایج جستجوی خود است و فرصتی دست نخورده قابل توجهی را برای انجمن محبوب آنلاین ایجاد می کند.
گام بعدی منطقی. با بیش از ۱ میلیارد جستجوی ماهانه در این پلتفرم، Reddit تبلیغات در برابر جستجوهای کاربر را به عنوان گام بعدی منطقی برای بهبود درآمدزایی پس از افزایش تجربه جستجوی اصلی میبیند.
چرا ما اهمیت می دهیم. سرمایه گذاری Reddit در تبلیغات جستجو می تواند فرصتی سودآور برای هدف قرار دادن کاربران با نیت بالا باشد. با رواج نشانههایی از کاهش سطح اعتماد گوگل، تبلیغکنندگان تنوع پلتفرمهای موجود را که میخواهند، دریافت خواهند کرد.
چیزی که آنها می گویند. استیو هافمن، مدیر عامل Reddit، در آخرین تماس درآمد این شرکت گفت:
- “امروزه هیچ تبلیغی در صفحات نتایج جستجو وجود ندارد. اما این یک محصول با عملکرد بسیار بالا در سایر نقاط اینترنت است. و من فکر میکنم دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این کار برای Reddit نیست، زیرا این هدف زمانی که کاربران در حال جستجو هستند بسیار واضح است.
حالت بازی. Reddit ابتدا بر ارتقای عملکرد جستجوی خود با بهبود عملکرد back-end، تکمیل خودکار و یک رابط کاربری اصلاح شده برای امسال متمرکز شده است.
- این شرکت بر این باور است که قبل از بررسی گزینههای کسب درآمد مانند تبلیغات جستجو، تثبیت تجربه کاربر جستجو بسیار مهم است.
- از آنجایی که اکتشاف را بهبود می بخشد و از سیگنال های هدف جستجوی صریح استفاده می کند، این پلت فرم تبلیغات را به عنوان یک مکمل طبیعی می بیند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
بعدش چی؟ در حالی که هیچ جدول زمانی مشخصی ارائه نشده است، به نظر می رسد Reddit متعهد به استخراج ارزش بیشتر از حجم گسترده جستجوی خود با باز کردن موجودی تبلیغات پس از شکل گیری محصول جستجوی اصلاح شده اش است.
جدید در زمین موتورهای جستجو