نحوه به روز رسانی PHP در وردپرس + نکات ارتقا ایمن


Hypertext Preprocessor (PHP) یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که برای سفارشی سازی پیشرفته و اطمینان از عملکرد بهینه وب سایت های وردپرس استفاده می شود.

نرم افزار، تم ها و افزونه های وردپرس بر پایه PHP هستند. این زبان همچنین زبانی است که سایت های وردپرس برای اتصال و تعامل با پایگاه داده های خود استفاده می کنند.

داشتن آخرین نسخه PHP در سایت شما یک راه عالی برای بهبود امنیت و عملکرد آن و همچنین اطمینان از سازگاری با قالب و افزونه وردپرس شما است.

با این حال، انجام این کار شامل چندین فرآیند است، از بررسی نسخه فعلی PHP تا در نهایت به روز رسانی آن.

خوشبختانه، هاستینگر یک ابزار پیکربندی PHP را ارائه می دهد تا به شما کمک کند با خیال راحت نسخه PHP سایت وردپرس خود را ارتقا دهید.

این آموزش تمام مراحل نحوه به روز رسانی PHP در وردپرس را پوشش می دهد. همچنین خواهید آموخت که چرا استفاده از آخرین نسخه PHP مهم است و چندین روش برتر.

چک لیست امنیتی وردپرس را دانلود کنید

چرا نسخه PHP را در وردپرس به روز کنیم؟

مانند تم ها و افزونه های وردپرس، PHP اغلب به روز رسانی ها و وصله ها را دریافت می کند. استفاده از نسخه قدیمی PHP ممکن است منجر به مشکلات عملکرد شود و سایت وردپرس شما را در برابر تهدیدات سایبری آسیب پذیر کند.

بنابراین، به روز رسانی به آخرین نسخه PHP مزایای متعددی را برای وب سایت وردپرس شما به همراه دارد، از جمله:

  • افزایش عملکرد. PHP با هر به روز رسانی کارآمدتر می شود که می تواند سرعت بارگذاری سایت را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. به این ترتیب وب سایت وردپرس شما واکنش گراتر خواهد بود و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.
  • امنیت تقویت شده. مجرمان سایبری اغلب با سوء استفاده از آسیب پذیری های PHP اقدام به حمله می کنند. به روز رسانی به نسخه های جدیدتر PHP باعث می شود سایت شما کمتر در برابر خطرات امنیتی آسیب پذیر باشد.
  • آخرین ویژگی ها. ارتقاء PHP در وردپرس به شما امکان دسترسی به رفع اشکال و ویژگی های جدید را می دهد. به عنوان مثال، PHP 8.2 شامل یک ویژگی پارامتر حساس، بهبود سیستم نوع، و پشتیبانی از ثابت در صفات است.
  • سازگاری بهتر. به روز رسانی نسخه PHP وب سایت تضمین می کند که با افزونه های وردپرس و تم های بهینه شده برای آن سازگار است.

سازگاری نسخه PHP برای وردپرس

در حالی که وردپرس از چندین نسخه PHP پشتیبانی می کند، ما به شدت توصیه می کنیم از آخرین نسخه PHP استفاده کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما ایمن و به روز باقی می ماند. با این حال، توجه داشته باشید که همه نسخه‌های وردپرس با نسخه‌های جدیدتر PHP سازگار نیستند.

از نمودار زیر برای بررسی اینکه آیا سایت وردپرس شما از آخرین نسخه PHP پشتیبانی می کند یا خیر استفاده کنید:

نسخه وردپرس نسخه های PHP پشتیبانی شده
5.0، 5.1 PHP 5.2، PHP 5.3، PHP 5.4، PHP 5.5، PHP 5.6، PHP 7.0، PHP 7.1، PHP 7.2، PHP 7.3
5.2 PHP 5.6، PHP 7.0، PHP 7.1، PHP 7.2، PHP 7.3
5.3، 5.4، 5.5 PHP 5.6، PHP 7.0، PHP 7.1، PHP 7.2، PHP 7.3، PHP 7.4
5.6، 5.7، 5.8 PHP 5.6، PHP 7.0، PHP 7.1، PHP 7.2، PHP 7.3، PHP 7.4، PHP 8.0*
5.9، 6.0 PHP 5.6، PHP 7.0، PHP 7.1، PHP 7.2، PHP 7.3، PHP 7.4، PHP 8.0*، PHP 8.1*
6.1، 6.2 PHP 5.6، PHP 7.0، PHP 7.1، PHP 7.2، PHP 7.3، PHP 7.4، PHP 8.0*، PHP 8.1*، PHP 8.2*

توجه داشته باشید که

نماد نشان می دهد که نسخه PHP در مرحله پشتیبانی بتا است، به این معنی که ممکن است با مشکلات جزئی روبرو شوید. همچنین، برخی از تم ها و افزونه ها ممکن است هنوز از این نسخه های PHP پشتیبانی نکنند.

نحوه به روز رسانی PHP در وردپرس

به روز رسانی نسخه PHP در وردپرس تنها چند مرحله طول می کشد. با این حال، باید مراقب باشید، زیرا به روز رسانی به یک نسخه PHP پشتیبانی نشده می تواند وب سایت وردپرس شما را خراب کند.

در این بخش، ایمن ترین راه های به روز رسانی PHP را به شما نشان می دهیم.

1. نسخه فعلی PHP وردپرس را بررسی کنید

برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید به روز رسانی انجام دهید، نسخه فعلی PHP سایت را از طریق داشبورد وردپرس یا حساب میزبانی خود بررسی کنید.

  1. از طریق hPanel در داشبورد hPanel، به وردپرس بررسی اجمالی
  2. . تنظیمات در دسترس هستند نسخه پی اچ پی

بخش.

  1. از طریق داشبورد وردپرس در قسمت مدیریت وردپرس، به آن بروید ابزار سلامت سایت
  2. . برو به اطلاعات را برگه و گسترش دهید سرور

دسته بندی برای دیدن نسخه فعلی PHP وب سایت.

2. یک نسخه پشتیبان از سایت وردپرس خود ایجاد کنید

قبل از انجام به روز رسانی PHP، ما به شدت توصیه می کنیم از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر پس از فرآیند به‌روزرسانی PHP با خطاهای غیرمنتظره‌ای مواجه شدید، می‌توانید سایت را بازیابی کنید.

  1. کاربران هاستینگر می توانند از فایل ها و پایگاه داده سایت وردپرس خود از طریق حساب میزبانی خود نسخه پشتیبان تهیه کنند: در hPanel، به فایل ها پشتیبان گیری
  2. . انتخاب ایجاد نسخه پشتیبان جدید گزینه →انتخاب کنید
  3. . یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود که درخواست تأیید می کند. کلیک ادامه دهید
  1. برای شروع پشتیبان گیری

صبر کنید تا فرآیند پشتیبان گیری کامل شود. اگر وب سایت شما دارای حجم زیادی از داده باشد ممکن است کمی طول بکشد.

  1. گزینه دیگر ایجاد یک نسخه پشتیبان با استفاده از افزونه ای مانند افزونه UpdraftPlus Backup WordPress است. در اینجا به این صورت است:
  2. افزونه UpdraftPlus را نصب و فعال کنید. رفتن به تنظیمات پشتیبان گیری UpdraftPlus
  3. . کلیک کنید بر روی همین حالا نسخه پشتیبان تهیه کن
  4. دکمه. گزینه های پایگاه داده و فایل های وب سایت را در پنجره پاپ آپ انتخاب کنید. سپس، روی همین حالا نسخه پشتیبان تهیه کن دکمه
  1. برای تایید عمل

فرآیند پشتیبان گیری بسته به اندازه فایل های وب سایت وردپرس و پایگاه داده شما ممکن است کمی طول بکشد.

3. هسته، تم ها و افزونه های وردپرس را به روز کنید

یکی دیگر از مراحل مهم قبل از به‌روزرسانی نسخه PHP وردپرس، بررسی اینکه آیا به‌روزرسانی‌هایی برای افزونه‌ها، تم‌ها و نرم‌افزار اصلی وردپرس در دسترس است یا خیر. انجام این کار به کاهش مشکلات سازگاری هنگام به روز رسانی نسخه PHP کمک می کند.

دو روش آسان برای انتخاب وجود دارد – از طریق hPanel و صفحه مدیریت وردپرس.

از طریق hPanel

  1. امکان به روز رسانی فایل ها، تم ها و افزونه های وردپرس به طور مستقیم از hPanel وجود دارد. در اینجا مراحل انجام می شود: رفتن به وردپرس امنیت
  2. . اطلاعاتی در مورد نسخه وردپرس، افزونه ها، تم ها، مسائل امنیتی و اقدامات توصیه شده پیدا خواهید کرد. اگر هر گونه به روز رسانی جدیدی در دسترس است، روی آن کلیک کنید سه نقطه را نماد و انتخاب کنید به روز رسانی

برای نصب آنها

از طریق داشبورد وردپرس

  1. راه دیگر برای بررسی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، تم و افزونه، از طریق داشبورد مدیریت وردپرس است: رفتن به داشبورد به روز رسانی ها
  1. . صفحه به‌روزرسانی‌ها به شما اطلاع می‌دهد که آیا به‌روزرسانی‌هایی در دسترس است. برای به روز رسانی افزونه ها، علامت را علامت بزنید انتخاب همه چک باکس و کلیک کنیدبه روز رسانی پلاگین ها
  1. . مراحل به روز رسانی تم های وردپرس مشابه خواهد بود. کلیک کنید بر روی به روز رسانی به نسخه

دکمه به روز رسانی وردپرس

4. نسخه PHP سایت وردپرس خود را به روز کنید

پس از ایجاد یک نسخه پشتیبان و بررسی به‌روزرسانی‌های وردپرس، می‌توانید نسخه PHP را ارتقا دهید. به یاد داشته باشید که سازگاری آن را با نسخه فعلی وردپرس خود بررسی کنید.

  1. امن ترین و ساده ترین راه برای تغییر نسخه PHP از طریق کنترل پنل میزبانی شما است: در hPanel، به پیشرفته پیکربندی پی اچ پی
  2. . نسخه PHP ترجیحی را انتخاب کرده و کلیک کنیدبه روز رسانی
  1. . کلیکتایید
  1. .

صبر کنید تا فرآیند به روز رسانی کامل شود.

بهترین روش ها برای به روز رسانی PHP در وردپرس:

اگر این اولین بار است که نسخه های PHP را در وردپرس به روز می کنید، توصیه می کنیم اقدامات زیر را اجرا کنید:

سازگاری PHP را با تم و پلاگین های خود بررسی کنید

برخی از تم ها یا پلاگین ها ممکن است از آخرین نسخه PHP یا نسخه های خاص قدیمی پشتیبانی نکنند. بررسی سازگاری تم و افزونه برای اطمینان از اینکه وب سایت شما پس از به روز رسانی فعال می ماند، مهم است. برای بررسی نسخه‌های PHP که توسط افزونه‌های شما پشتیبانی می‌شوند، به آدرس زیر بروید پلاگین های نصب شده صفحه و کلیک کنید دیدن جزئیات در کنار هر افزونه نصب شده یک پنجره پاپ آپ تنظیمات توصیه شده PHP را در قسمت نمایش داده می شود به نسخه PHP نیاز دارد

بخش. در مورد بررسی سازگاری با نسخه PHP یک تم، از دایرکتوری قالب وردپرس دیدن کنید. قالب وردپرس خود را با استفاده از نوار جستجو پیدا کنید و کلیک کنید اطلاعات بیشتر. الزامات را در نسخه پی اچ پی

بخش.

به روز رسانی PHP را در یک سایت Staging تست کنید

اگر سازگاری PHP را بررسی کنید، احتمال کمی وجود دارد که با مشکلاتی مواجه شوید. با این حال، بهتر است نسخه جدید PHP را از طریق یک محیط استیج وردپرس تست کنید تا مطمئن شوید که وب سایت به درستی کار می کند و کار می کند.

یک محیط مرحله‌بندی وردپرس به شما امکان می‌دهد تم‌ها، افزونه‌ها و نسخه‌های جدید PHP را بدون تأثیرگذاری بر سایت زنده بررسی و اصلاح کنید.

اگر در مرحله تست مشکلی پیدا نکردید، می توانید با خیال راحت نسخه PHP سایت زنده را به روز کنید.

سایت خود را برای مشکلات نظارت کنید

پس از اینکه نسخه PHP خود را به روز کردید، به شدت توصیه می کنیم وب سایت خود را زیر نظر داشته باشید. پیوندهای شکسته، تغییر مسیرهای صفحه خطا، افزونه های متضاد و مشکلات عملکرد سایت را بررسی کنید.

یک راه آسان برای نظارت بر وب سایت خود استفاده از افزونه تجزیه و تحلیل وردپرس مانند MonsterInsights و WP Statistics است. این افزونه ها دارای ابزارها و ویژگی های قدرتمندی هستند که به شما در جمع آوری، تجزیه و تحلیل و پیگیری ترافیک، بازدید از صفحه و سرعت سایت کمک می کنند.

با این حال، برای عیب یابی هر گونه خطای احتمالی، گزارش خطای PHP را بررسی کنید. برای انجام این کار، باید ثبت خطای PHP را از طریق کنترل پنل میزبان خود فعال کنید.

پس از رفع خطا، توصیه می کنیم گزارش خطای PHP را غیرفعال کنید تا فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال نکند.

اگر پس از تجزیه و تحلیل عملکرد سایت و نظارت بر گزارش خطای PHP همچنان با مشکلاتی مواجه شدید، سایت را به نسخه قدیمی PHP خود برگردانید. مراحل مشابه به روز رسانی PHP است – فقط باید نسخه قبلی را انتخاب کنید.

با پشتیبانی مشتری ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید

یکی دیگر از راه های مطمئن برای به روز رسانی نسخه PHP خود در وردپرس این است که قبل از انجام آن با پشتیبانی مشتری ارائه دهنده هاست تماس بگیرید. این می تواند به ویژه برای کسانی که کاملاً تازه وارد این کار شده اند مفید باشد.

تیم موفقیت مشتری 24/7 هاستینگر همیشه آماده ارائه کمک است. اگر برای بررسی سازگاری PHP یا به روز رسانی آن به آخرین نسخه به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی آن با ما تماس بگیرید کمک دکمه از حساب میزبانی وب شما. را هاستینگ راهنما

صفحه موضوعات مربوط به هاست وردپرس و مدیریت سایت را نمایش می دهد. همچنین این امکان وجود دارد که به سرعت پاسخ سوالات خود را با شرح مسائل در کادر جستجو پیدا کنید.

نتیجه

PHP زبان اصلی وردپرس است، بنابراین توسط تم ها و افزونه ها نیز استفاده می شود. به روز رسانی نسخه پی اچ پی وردپرس به وب سایت شما مزایای زیادی می دهد، مانند افزایش عملکرد وب سایت و افزایش امنیت سایت.

  1. در این مقاله نحوه تغییر نسخه PHP در وردپرس را یاد گرفتید. در اینجا خلاصه ای از مراحل است:
  2. با استفاده از ابزار Site Health نسخه فعلی PHP را بررسی کنید.
  3. یک نسخه پشتیبان از سایت وردپرس از طریق hPanel یا با استفاده از یک افزونه ایجاد کنید.
  4. نرم افزار، تم ها و افزونه های وردپرس را به روز کنید.

نسخه PHP وب سایت وردپرس را به روز کنید.

ما همچنین بهترین روش‌ها را برای انجام به‌روزرسانی نسخه PHP برای وردپرس پوشش داده‌ایم، مانند آزمایش نسخه جدید PHP در یک سایت مرحله‌بندی، نظارت بر وب‌سایت برای مشکلات، و بررسی سازگاری تم و افزونه.

امیدواریم به شما در درک نحوه به روز رسانی PHP برای وردپرس کمک کرده باشیم. اگر سوالی دارید، در زیر نظر دهید.

فناوری اطلاعات و توسعه وب از علایق یوگا هستند. او چیزی جز به اشتراک گذاشتن تجربه خود با خوانندگان و کمک به آنها برای درک دنیای IT را دوست ندارد. یوگا در اوقات فراغت خود دوست دارد موسیقی بسازد و کدنویسی را یاد بگیرد. او همیشه به دنبال چالش های جدید است و از فشار دادن خود برای یادگیری چیزهای جدید لذت می برد.

دیدگاهتان را بنویسید