تهدید ایلان ماسک به قطع درآمد تبلیغات برای کاربران X


ایلان ماسک، مالک X، تهدید کرده است که درآمد تبلیغاتی را برای کاربرانی که از ربات‌ها برای کسب درآمد بیشتر در این پلتفرم استفاده می‌کنند، قطع خواهد کرد.

روز شنبه، ایلان ماسک در یک هشدار جدی اعلام کرد که درآمد تبلیغات برای کاربرانی که از ربات ها برای ارسال هرزنامه، پاسخ و پیام های مستقیم استفاده می کنند، کاهش می یابد.

این اعلامیه در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده درباره نفوذ ربات‌های خودکار به پلتفرم، تضعیف یکپارچگی معیارهای تعامل و تضعیف تجربه کاربر منتشر می‌شود.

ماسک بر تعهد پلتفرم X به ارائه محتوای باکیفیت تاکید کرد و هدف از کسب درآمد از این پلتفرم را ایجاد انگیزه برای ارائه محتوای باکیفیت عنوان کرد. با این حال، او در مورد گزارش هایی که از X برای کسب درآمد تبلیغاتی از طریق تاکتیک های اسپم سوء استفاده می شود ابراز نگرانی کرد.

ماسک اظهار داشت:

در برخی موارد می بینیم که کاربران با استفاده از اسپم درآمد تبلیغاتی کسب می کنند. این قطعا قابل قبول نیست.

این غول فناوری همچنین فاش کرد که اشتراک درآمد تبلیغات از کاربرانی که دست به چنین رفتارهای نادرستی می‌زنند به حالت تعلیق در خواهد آمد. این حرکت توسط برخی از کاربران پشتیبانی شد.

X-Platform در تلاش است تا با نفوذ فزاینده اسپم ها و ربات های غیراخلاقی مبارزه کند و اقدامات فوری برای محدود کردن فعالیت آنها انجام می دهد. این شرکت خستگی ناپذیر برای رفع این مشکل و حفظ محیطی امن و جذاب برای کاربران خود تلاش می کند.

به گفته ماسک، گسترش ربات ها به طور قابل توجهی کیفیت محتوا را به خطر انداخته است. سرکوب کاربرانی که برای تقویت معیارهای خود به استفاده از ربات ها متوسل می شوند، برای مبارزه با این مشکل است.